7.6 Makkaranpaisto- ja kalastus- miitti Vuosaaressa (n.300m aurinkolahden venesatamasta
eteenpäin kts. kartta linkki) klo:15.00. Grillikatoksessa pitkät pöydät, tarjoilut omasta pussista eli
tuo itse ruokasi ja juomasi. Tarjolla hyvää seuraa ja mukavaa yhdessä oloa. Pelaillaan ulkopelejä, kalastellaan ja talvi turkinkin pääsee heittämään halutessaan. Tervetuloa kaikki tutut ja tuntemattomatkin mukaan !
Tarvittaessa miitti puhelin numero toimii sinä iltana sitä tarvitseva kannattaa kysellä sitä suoraan miittimailin kautta.
http://www.webbisivu.com/ 40Miitti.aspx?pageid=165267
Kun tulet metrolla vuosaareen ja hyppäät n.90 bussiin se tulee melko lähelle Solvikinkatu ja Uutelantien risteyksessä poistut kävelet Uutelan tietä eteenpäin ja ohitat kahvion .Asfalttitien päässä huvimaja josta lähdet kävelemään luontoreitille ja n.300 m olet grillikatoksella.
Bussi aikataulu
http://aikataulut.ytv.fi/linjat/fi/h90.html
Hki+40 Makkaranpaistomiitti
13
2410
Vastaukset
- kysyjä.
siellä?
- kaikkea...
Jos asenne todella tuollanen, parempi olla omissa oloissa...
- kyselijä.
kaikkea... kirjoitti:
Jos asenne todella tuollanen, parempi olla omissa oloissa...
sitähän minä tarkoitin,että tapellaanko siellä niin kuin tuolla 40/1 huoneessa,jolloin en varmasti tule.
- Kaikkea...
kyselijä. kirjoitti:
sitähän minä tarkoitin,että tapellaanko siellä niin kuin tuolla 40/1 huoneessa,jolloin en varmasti tule.
Olipa hyvä kun selvisi:)).
Väärinkäsitykset aina ikäviä:(.
Ehkä sitten itsekkin uskaltautuu paikalle. - kaikkea...
Kaikkea... kirjoitti:
Olipa hyvä kun selvisi:)).
Väärinkäsitykset aina ikäviä:(.
Ehkä sitten itsekkin uskaltautuu paikalle.Ikävää, kun en itse pääse paikalle.
Mutta viettäkää hauska iltapäivä.
Ehkä perästä kuulen, miten meni.
- Miitti40Hki
Ainekaan niissä miiteissä missä mä olen ollut ei ole tapeltu ja jos joku on ollut kiukkuinen hänkin on rauhoittunut aika äkkiä kun huomaa että on kivempaa kun kaikilla on hauskaa.
Myös tosiasia on että moni kiukuttelee sätissä mutta ei livessä.
Yks pikku säätö on kiva jos kaikki muistais. Jättäkää se huono mieli kotiin ja mene pitämään hauskaa tuttujen kanssa nauttien grillailemisesta ja pikkukilpailuista. Koska käsitäkseni luvassa on myös petangueta viime vuoden voittaja on Senjuska 4209 joka voitti sen viime vuonna Suomenlinnassa.
Ja tänävuonnakin miitti petanguen loppu kisa käydään Suomenlinnassa. - vinca
on kiva juu oispa nyt paljo ns, tuttuja eikä kesä rokotas
- arja..11
arinkoista ja ihanaa grillaus päivää kaikille ja onnee jokaiselle peleihin.. olisin tullu mielelläni mukaan, mutta nähdään elokuun miitissä.. hauskaa ja kivaa kesää kaikille.. hymyillen arja...
- vinca
hyvää kesää sulle
- muualta
sinne Turkulaisia päästetä?
- Miitti40Hki
Emme ole koskaan rajanneet tulijoita sillä sinne saa tuoda ystävänsäkin mukaan ja tällä kertaa tapahtuma sopii myös lapsille joten sekään ei ole este tulemiselle.
- stadista "maalle"...
kaik tervetulleita ->iän, koon, sukupuolen, siviilisäädyn, sättihuoneen yms.suhteen ei olla asetettu rajoja eli tervetulemast vaan kaik turkulaisetkii (ihan kummalt puolelt jokee vaan :-) )ps. pisimmän matkän miittiin tehny taitaapi olla trömsööstä asti.
- vinca
jaa miksi ei ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873806
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m891741Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281472- 1651342
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut231138Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2031087Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?931051- 361037
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk125994Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell171863