Siirrettävä kylpyamme

Muovinen

Kylpyhuoneeseeni ei sovi normaali kylpyamme ellei tee isompaa remonttia. Tuli vaan mieleeni, että onkohan siirrettäviä kylpyammeita olemassa? Sellainen muovinen lasten kylpyamme vähän isommassa koossa oli hyvä. Sen voisi sitten aina käytön jälkeen siirtää pois tieltä saunaan lauteiden alle. Eikä varmaan maksaisikaan maltaita, jos sellaisia vaan olisi. Eli onko ketään nähnyt?

7

9279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kylpy-Kaija

      Minäkin olen sellaista etsinyt! Ainakaan isoimmat rautakaupat eivät tiedä..

      • Harrier

        Tarina menee näin...
        Etola valmisti (valmistutti?) aikoja sitten aikuisille tehtyjä kylpyammeita. Kuitenkin valumuotti meni jossain vaiheessa rikki, ja oli liian kallista tehdä uusi...

        Näin minulle kertoi parivuotta sitten etolan vanha myyjä forsassa...

        Olen etsinyt jo pari vuotta... Käytettynä voisi saada jostain


      • Sylva
        Harrier kirjoitti:

        Tarina menee näin...
        Etola valmisti (valmistutti?) aikoja sitten aikuisille tehtyjä kylpyammeita. Kuitenkin valumuotti meni jossain vaiheessa rikki, ja oli liian kallista tehdä uusi...

        Näin minulle kertoi parivuotta sitten etolan vanha myyjä forsassa...

        Olen etsinyt jo pari vuotta... Käytettynä voisi saada jostain

        Meitä kunnon kylpyä kaipaavia taitaa olla enemmänkin! Voisikohan Etolaa ruveta "painostamaan", jotta saisimme haluamamme? Minäpä taidan alkaa tuon homman. Menen huomenna Etolaan ja käyn liikkeissä tuhkatiheään, kunnes alkavat tajuta mikä onnettomuus on olla ilman kylpyammetta, joka ei sovi olemaan aina paikallaan.


    • simona67
      • Tippa linssissä

        Joudumme luopumaan ammeellisesta asunnosta ja seuraavassakin olisi kiva kylpeä. Mutta istuma-ammeet taitavat olla aika hankalia ottaa suihku, ovathan ne korkeampia.

        Voiko tuota siirtää helposti pois tieltä?

        Olen tällaiseenkin törmännyt, mutta ei sitten mistään löydy yksittäisiä kappaleita, pelkkää tukkumyyntiä löytyy netistä ja en minä mitään tukkua ala harrastamaan...

        http://lisatub.en.made-in-china.com/product/EMwnpJhVVAUW/China-Folding-Bathtub.html


      • simona67
        Tippa linssissä kirjoitti:

        Joudumme luopumaan ammeellisesta asunnosta ja seuraavassakin olisi kiva kylpeä. Mutta istuma-ammeet taitavat olla aika hankalia ottaa suihku, ovathan ne korkeampia.

        Voiko tuota siirtää helposti pois tieltä?

        Olen tällaiseenkin törmännyt, mutta ei sitten mistään löydy yksittäisiä kappaleita, pelkkää tukkumyyntiä löytyy netistä ja en minä mitään tukkua ala harrastamaan...

        http://lisatub.en.made-in-china.com/product/EMwnpJhVVAUW/China-Folding-Bathtub.html

        Voi liikutella helposti, painaa vain 7 kiloa.


    • kylpijä

      Savenmaalle on tulossa näitä myyntiin, onko käyttökokemuksia?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      97
      950
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      139
      586
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe