Kylpyhuoneeseeni ei sovi normaali kylpyamme ellei tee isompaa remonttia. Tuli vaan mieleeni, että onkohan siirrettäviä kylpyammeita olemassa? Sellainen muovinen lasten kylpyamme vähän isommassa koossa oli hyvä. Sen voisi sitten aina käytön jälkeen siirtää pois tieltä saunaan lauteiden alle. Eikä varmaan maksaisikaan maltaita, jos sellaisia vaan olisi. Eli onko ketään nähnyt?
Siirrettävä kylpyamme
7
8831
Vastaukset
- kylpy-Kaija
Minäkin olen sellaista etsinyt! Ainakaan isoimmat rautakaupat eivät tiedä..
- Harrier
Tarina menee näin...
Etola valmisti (valmistutti?) aikoja sitten aikuisille tehtyjä kylpyammeita. Kuitenkin valumuotti meni jossain vaiheessa rikki, ja oli liian kallista tehdä uusi...
Näin minulle kertoi parivuotta sitten etolan vanha myyjä forsassa...
Olen etsinyt jo pari vuotta... Käytettynä voisi saada jostain - Sylva
Harrier kirjoitti:
Tarina menee näin...
Etola valmisti (valmistutti?) aikoja sitten aikuisille tehtyjä kylpyammeita. Kuitenkin valumuotti meni jossain vaiheessa rikki, ja oli liian kallista tehdä uusi...
Näin minulle kertoi parivuotta sitten etolan vanha myyjä forsassa...
Olen etsinyt jo pari vuotta... Käytettynä voisi saada jostainMeitä kunnon kylpyä kaipaavia taitaa olla enemmänkin! Voisikohan Etolaa ruveta "painostamaan", jotta saisimme haluamamme? Minäpä taidan alkaa tuon homman. Menen huomenna Etolaan ja käyn liikkeissä tuhkatiheään, kunnes alkavat tajuta mikä onnettomuus on olla ilman kylpyammetta, joka ei sovi olemaan aina paikallaan.
- simona67
Hei,
voit tilata ammeen täältä:
http://kauppa.savenmaa.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=amm159- Tippa linssissä
Joudumme luopumaan ammeellisesta asunnosta ja seuraavassakin olisi kiva kylpeä. Mutta istuma-ammeet taitavat olla aika hankalia ottaa suihku, ovathan ne korkeampia.
Voiko tuota siirtää helposti pois tieltä?
Olen tällaiseenkin törmännyt, mutta ei sitten mistään löydy yksittäisiä kappaleita, pelkkää tukkumyyntiä löytyy netistä ja en minä mitään tukkua ala harrastamaan...
http://lisatub.en.made-in-china.com/product/EMwnpJhVVAUW/China-Folding-Bathtub.html - simona67
Tippa linssissä kirjoitti:
Joudumme luopumaan ammeellisesta asunnosta ja seuraavassakin olisi kiva kylpeä. Mutta istuma-ammeet taitavat olla aika hankalia ottaa suihku, ovathan ne korkeampia.
Voiko tuota siirtää helposti pois tieltä?
Olen tällaiseenkin törmännyt, mutta ei sitten mistään löydy yksittäisiä kappaleita, pelkkää tukkumyyntiä löytyy netistä ja en minä mitään tukkua ala harrastamaan...
http://lisatub.en.made-in-china.com/product/EMwnpJhVVAUW/China-Folding-Bathtub.htmlVoi liikutella helposti, painaa vain 7 kiloa.
- kylpijä
Savenmaalle on tulossa näitä myyntiin, onko käyttökokemuksia?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764