Äkkilähdöt Alanyaan

melkein matti kukkarossa

Mihin hintaan olette saaneet halvimmillaan äkkilähdön Alanyaan.. ja kuinka suuri todennäköisyys on saada matka äkkilähtöhintaan? Tarkoitus ois lähteä heinäkuun alussa 2 viikon liukuma-ajalla ja mietin kannattako `riskeerata` ja jättää varaus vasta viimeisille päiville.. meitä on kaksi aikuista lähdössä ja määrittelemätön majoitus passaa vallan mainiosti. Alanyassa olen käynyt 5 kertaa mutten ikinä äkkilähdöllä..

18

6208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *999*

Kun mietit äkkilähtöäsi ota huomioon 3 asiaa. Lasten koulujen alkaminen. Siihen saakka on lennot yleensä täynnä. Elokuun puolivälin jälkeen jos passaa löytyy varmaankin äkkilähtöjä paremmin, koska kukaan ei ota vielä syyslomia silloin. Turkissa on korkea sesonki koko elokuun, koska ihmisillä täällä lomakuukausi. Millaiset ilmat sattuvat Suomessa olemaan.Sekin vaikuttaa matkojen kysyntään.

• Heinäkuulla

Itse en kyllä Heinäkuulla jättäisi äkkilähdön varaan, kun jo nyt tuntuu, että aika täynnä juuri Alanyaan.Ystävämme sai juuri ja juuri varattua kahden viikon matkat, tosin halusivat samalle lennolle ja samaan hotelliin kanssamme.
        Kerran otin äkkilähdön heinäkuulla ystäväni kanssa ja saimme aika huonon hotellin jossa vilisi torakoita huoneessa, tosin onhan se aika yleistä,halutessamme vaihtaa hotellia opas kertoi ettei ole vapaita huoneita nyt kun heinäkuu korkea sesonki aikaa.

• turkkifan

turkkihan on paska maa

• jkflasdjfie

Vaasasta 309 e kesäkuun alussa. Tjäreborg

• Viime kesänä

Viime kesänä lähdin äkkilähdöllä ja päälle neljä sataa jouduin maksamaan viikosta. Kun juuri Alanyaan piti päästä. Muualle olisi päässyt vähän halvemmallakin. Viime kesähän oli aika kylmä Suomessa ja tarjontaa näytti olevan Turkin suuntaan vähemmän kuin tänä kesänä. Tälle kesälle varasin matkan jo talvella, kaksi viikkoa samalla hinnalla kuin viime kesänä maksoin viikosta.

• heinäkuu-07

sain äkkilähdön Finnmatkoilta,21pv maksoi 645e.Hotelli oli huoneistohotelli,keskustaan 400m.Tarkkaile Finnmatkojen lähtöjä,parhaat ehdottomasti!!

• edelliseen

Niin ja matkustin yksin,kaksin olisi saattanut olla halvempi.

• kesäkuussa
        edelliseen kirjoitti:

Niin ja matkustin yksin,kaksin olisi saattanut olla halvempi.

Neljän tähden hotellissa oltiin miehen kanssa ja äkkilähtönä maksoi 290e/hlö. Ennenkin äkkilähdöillä matkustettu ja hintahaitari ollut 270-400 Finnmatkat/ Aurinkomatkat. Molemmilla ollut äkkilähtöjä paljon, vaikka aina ollaan matkustettu kesä-heinäkuun aikana.

• vielä..
        kesäkuussa kirjoitti:

Neljän tähden hotellissa oltiin miehen kanssa ja äkkilähtönä maksoi 290e/hlö. Ennenkin äkkilähdöillä matkustettu ja hintahaitari ollut 270-400 Finnmatkat/ Aurinkomatkat. Molemmilla ollut äkkilähtöjä paljon, vaikka aina ollaan matkustettu kesä-heinäkuun aikana.

..ja myös elokuussa!

• -*-
        vielä.. kirjoitti:

..ja myös elokuussa!

Tänä vuonna hinnat ovat varmaan muutenkin vähän korkeammat kuin viime vuonna, -07 keväällä olin Nazarin matkalla hintaan 428€/2vkoa sis. aamupalan, syksyllä Take off:n matkalla 368€/2vkoa.... nyt keväällä olin taas Nazarin matkalla ja hinta oli 560€/2vkoa sis. aamupalan. Mitkään noista matkoista EI ollut äkkilähtöjä vaan ostettu monta kuukautta lähtöä ennen. Nyt katselin syksyn hintoja tuolta Take Off:n kautta niin hintaa oli tullut lisää pitkälle yli 200€

• Kesällä itsekin

Pari vuotta sitten käytiin Alanyassa ja tuolloin varattiin matka noin 2 viikkoa ennen lähtöä Deturin määrittelemättömällä majoituksella. Meillä meni homma nappiin, saatiin hyvä hotelli ja jäi hyvä maku kaikesta muusta paitsi turkkilaisista, jotka koittivat kusettaa joka käänteessä. Pitäkää rahoistanne huolta ja laskekaa 2 kertaa mitä oikeasti olette maksamassa.

Noniin sitten itse asiaan. Haluaisin kysyä, mitä tarkoitatte äkkilähdöllä? Onko se 2 viikkoa ennen matkaa vai kenties 1-2 vrk ennen matkaa ostettu reissu? Tällä hetkellä kun tiirailee Bulgariaan suuntautuvia matkoja niin näyttää vielä viimeisenä päivänä hinta tipahtavan lähes 100 euroa. Valinnan vara hupenee tietysti, mutta sehän on vähän koko leikin ideakin, että se otetaan mitä saadaan.

Ja sitten haluaisin kuulla kokemuksia jos jollakin on, juhannuksena äkkilähtemisestä. Onko tuo edukasta ja onnistuuko kyttäys pyhien aikana yhtä tehokkaasti kuin arkena?

• Kipakka

Juhannuksena jo kolmatta kertaa äkkilähtö Turkkiin. Nyt Nazarin matkalla 269€.Jos joku matkannut Nazarin äkkilähdöllä, olis kiva kulla mihin hotelliin ja kohteeseen joutui?

• -*-
        Kipakka kirjoitti:

Juhannuksena jo kolmatta kertaa äkkilähtö Turkkiin. Nyt Nazarin matkalla 269€.Jos joku matkannut Nazarin äkkilähdöllä, olis kiva kulla mihin hotelliin ja kohteeseen joutui?

Kaksi kertaa olen ollut Nazarin matkalla, en kylläkään äkkilähdöllä.
        Ensimmäisellä kertaa olin BonAbart hotellissa, nyt se onkin Deturin myynnissä.
        Nyt keväällä olin Buyuk hotellissa. Kummatkin hotellit ovat itäisellä puolen Alanyaa ja voin suositella lämpimästi.

• Kesällä mennään... siis juh...
        -*- kirjoitti:

Kaksi kertaa olen ollut Nazarin matkalla, en kylläkään äkkilähdöllä.
        Ensimmäisellä kertaa olin BonAbart hotellissa, nyt se onkin Deturin myynnissä.
        Nyt keväällä olin Buyuk hotellissa. Kummatkin hotellit ovat itäisellä puolen Alanyaa ja voin suositella lämpimästi.

Uteliaisuuteni heräsi oitis, mistä olette saanut varattua ja näin hyvissä ajoin tuohon hintaan äkkilähtöjä?

• alanyaan...
        Kesällä mennään... siis juh... kirjoitti:

Uteliaisuuteni heräsi oitis, mistä olette saanut varattua ja näin hyvissä ajoin tuohon hintaan äkkilähtöjä?

heips, katselin minäkin noita nazar matkatoimiston sivuja ja siellä tosiaan oli ollut halpoja 264 hintaisia matkoja, tosin kuten arvata saattaa ne oli jo myyty loppuun...
        t. alanyaan 7.6

• -*-
        alanyaan... kirjoitti:

heips, katselin minäkin noita nazar matkatoimiston sivuja ja siellä tosiaan oli ollut halpoja 264 hintaisia matkoja, tosin kuten arvata saattaa ne oli jo myyty loppuun...
        t. alanyaan 7.6

Nazarin sivujen päivitys tökkii välillä todella pahasti, kannattaa soittaa suoraan Nazarin toimistolle niin tietää matkojen todellisen määrän/hinnan heti. Keväällä netissä näytti et kaikki matkat on myyty mutta kun soitti toimistolle niin kyllä siellä oli viel myymättömiä matkoja jäljellä.

• koobra
        -*- kirjoitti:

Nazarin sivujen päivitys tökkii välillä todella pahasti, kannattaa soittaa suoraan Nazarin toimistolle niin tietää matkojen todellisen määrän/hinnan heti. Keväällä netissä näytti et kaikki matkat on myyty mutta kun soitti toimistolle niin kyllä siellä oli viel myymättömiä matkoja jäljellä.

nazariin en itse enään luota yhtään, tiedotus on todella huonoa mutta nyt eilen löysimme itse matkat http://kisa.matkapaikka.fi/auringonpalvojat sieltä löysimme sattumalta halvan matkat :

• onkaan menossa?
        koobra kirjoitti:

nazariin en itse enään luota yhtään, tiedotus on todella huonoa mutta nyt eilen löysimme itse matkat http://kisa.matkapaikka.fi/auringonpalvojat sieltä löysimme sattumalta halvan matkat :

toi alkuperäinen kirjoittaja halusi tietoa vuonna 2008!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      82
      4206
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      30
      3191
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      167
      2566
    4. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      14
      1925
    5. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1482
    6. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1366
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1150
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      1009
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      38
      960
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      862
    Aihe