En löytänyt palstaa missä kysyä tätä, mutta täältä varmaan osataan kertoa, että onko tosiaan puhelinpiuhat sekaisin aina Englannissa. Yritän soittaa yhteen enlantilaiseen kännykkään, mutta varsinkin viikonloppuisin puhelut menee milloin minnekin..yleensä numeroon ei vastata, ja jos vastataan, niin linja on tosi huono. Vai olenko törmännyt vain huijarikaveriin....
puhelinyhteyksistä....
3
348
Vastaukset
- ole...
ollut ongelma itsellä. Käyttänyt kännykkää
täällä (UK)yli 15 vuotta. Uuden Vuoden aatto on
ainoa aika milloin puhelut eivät luista. - yleisiä...
Monilla nuorilla (tosin en siis tiedä minkä ikäistä yrität tavoittaa) on täälläpäin käyttää tavllaan yhteistä kännykkää joka hyvinkin voi olla varastettu ja toimia vain sen aikaa kunnes varkauden kohde saa linjan suljettua. Ja toki on mahdollista, että kaverillas on soitonsiirto päällä. Yleisesti sanoen kuitenkin kännykkäliikenne nyt ei ole englannissa yhtä huippuluokkaa kuin Suomessa mutta ainakin omista puheluistani 98% menee oikein.
- saa ladattua
eikö kannattaisi siiryä siihen
onko se ihan totta kokonaan ilmainen, ulkoman puhelutkin vai vain kotimaan
yritin ladata ja se vaati maksamaan jotain...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368