ihmetelen

Tate 37

Kun nyt ei puhuta Mustajärven laulusta,eipä muutele sanoja selvinpäin,väittivät aikasemmin täällä että tekee sen tahallaan.

8

1424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä vaan

      esim eilen Tampereen keikalla Pyynkin kentällä (alkoi klo 20.30)Pate lähinnä joi kahvia lavalla ja vettä pullosta mutta kyllä kerran otti pienet siivut kaljatuopistakin (en sitten tiedä oliko ykköstä :))... Kyllä hienosti kuitenkin veti kaikki biisit: ääni kesti hyvin, sanoista sai hyvin selvää, ei horjut eikä huojunut tai kompuroinut, muisti hyvin sanat ja iloinen ilme oli kokoajan päällä ja juttua tuli....Muutamissa kohtaa muutti sanoja esim. Alabamassa ukkomies muuttui kukkomieheksi ja sukset biisissä siinä välikohdassa hieman muutti sitä kohtaa jossa lauletaan kuokasta ja Jussista, Kalteribluesissa talon jätkät laulaa muuttui talon jätkät panee ja Pakkahuoneella kanssa keikalla hieman muutteli sanoja esim ulkomuodon tunsi joka * tiilenpään vaikka se menee että ulkomuodon tunsi joka tiilenpään....Mitä menevämpi ralli sitä helpommin Pate tuntuu sanoja muuntelevan...Muutenkin homma tuntuu joskus hieman karkaavan nopeissa biiseissä Patelta semmoiseksi huumorimieliseksi pullisteluksi, elvistelyksi, revittelyksi, naaman&kropan vääntelyksi ja machoiluksi...Slovareissa sen sijaan rauhoittuu enempi ja enemmän tulkitsee sekä käyttää äänensä eri sävyjä jne.


      Kitarasoolojen aikana höpötti sekaan jotain höpinöitä tyylin Cove, hyvä Costello, jihaa jne.ja joskus biisin alkuun tuli sana siis tai kato ja sitten alkoi laulaa biisiä niinkuin se menee...Välispiikit oli hieman pikkutuhmia ja kirosanojakin spiikkeissä muutaman kerran tuli mutta uskoisin että ihan selvänä oli kun soitti rumpujakin kokonaisen biisin ajan ja erittäin hienosti vielä ja monessa biisissä oli kyllä hyvinkin rauhallinen ja mies on kyllä erittäin hoikka nykyään ja letti on hieman lyhentynyt ja italiastyylisesti taakse suitti....Että ulkoisesti kuosistakin näkee että ei se kyllä samaan malliin ainakaan ota kuin aikaisemmin....Saattaa se silti silloin tällöin yhden tai pari ottaa mutta eiköhän mies ollu ihan selvä tuolla Pyynkin kentälläkin. Eikä siellä kyllä muutkaan bändiläiset pahemmin särppineet. Lacu näytti ottavat parit huikat Olvi-tölkistä ja Cove, Mellu ja Iso-P joi vettä vaan.

      • Keikalla mukana ollut

        Keikka oli loistava. Pate näytti todella hyvältä. Juomiset on varmasti vähennyt, oli se mannaa korville.

        Tuli mieleeni keikat Virtain hiekkarannalla nuoruudessa, popeda on vain niin upea.


      • Mä vaan
        Keikalla mukana ollut kirjoitti:

        Keikka oli loistava. Pate näytti todella hyvältä. Juomiset on varmasti vähennyt, oli se mannaa korville.

        Tuli mieleeni keikat Virtain hiekkarannalla nuoruudessa, popeda on vain niin upea.

        bändi soitti todella hyvin yhteen ja sällit todella nautti esiintymisestä, myös Pate! Kaikki orkan pojat sekä yleisö oli ihan liekeissä eikä tunnelma ollut ollenkaan vaivautunut tai mitenkään jäykkä kumminkaan puolin (yleisö-bändi) vaikka olis ton tyylisen tapahtuman perusteella voinut luulla...Pate oli todella kovassa kuosissa...Ilmeisesti Patella menee nykyään taas naisasioissakin hyvin kun sitä on nähty useasti ulkoiluttavan koiraa jonkun daamin kanssa...Biisit ja keikka vedetiin todella hyvin... Keikka oli aivan toista luokkaa kun viime kesän kännikeikat esim. Lahden Yöt...ja jos kattelee esim. 25v- juhlakeikkaa dvd:ltä niin siinä kyllä näkee että Pate on jo alkutahdeista lähtien ihan eri kunnossa kuin nykyään ja varsinkin keikan loppusetti menee siinä dvd:llä Patella useammassa biisissä vähän niin ja näin ja tulkinnat on mitä sattuu...Nyt mies on rautaa ja siitäkin näkee ettei hönöttele enää kun nääs tupakka tuppasi käryämään melkein koko keikan ajan aiemmin ja nyt ei juuri lainkaan polta...Tuolla Pakkahuoneeella oli muuten Akun tehtaan kuvauskalusto mukana ja sama homma oli Likkojen lenkilläkin....Saas nähdä purkitetaanko nuo...9.8 kun on se Suomi-Ilmiö konsertti Ratinan stadionilla jossa on mm. Eput ja Popeda niin uskoisin että siitä koostetaan ainakin dvd.


      • Mä vaan
        Mä vaan kirjoitti:

        bändi soitti todella hyvin yhteen ja sällit todella nautti esiintymisestä, myös Pate! Kaikki orkan pojat sekä yleisö oli ihan liekeissä eikä tunnelma ollut ollenkaan vaivautunut tai mitenkään jäykkä kumminkaan puolin (yleisö-bändi) vaikka olis ton tyylisen tapahtuman perusteella voinut luulla...Pate oli todella kovassa kuosissa...Ilmeisesti Patella menee nykyään taas naisasioissakin hyvin kun sitä on nähty useasti ulkoiluttavan koiraa jonkun daamin kanssa...Biisit ja keikka vedetiin todella hyvin... Keikka oli aivan toista luokkaa kun viime kesän kännikeikat esim. Lahden Yöt...ja jos kattelee esim. 25v- juhlakeikkaa dvd:ltä niin siinä kyllä näkee että Pate on jo alkutahdeista lähtien ihan eri kunnossa kuin nykyään ja varsinkin keikan loppusetti menee siinä dvd:llä Patella useammassa biisissä vähän niin ja näin ja tulkinnat on mitä sattuu...Nyt mies on rautaa ja siitäkin näkee ettei hönöttele enää kun nääs tupakka tuppasi käryämään melkein koko keikan ajan aiemmin ja nyt ei juuri lainkaan polta...Tuolla Pakkahuoneeella oli muuten Akun tehtaan kuvauskalusto mukana ja sama homma oli Likkojen lenkilläkin....Saas nähdä purkitetaanko nuo...9.8 kun on se Suomi-Ilmiö konsertti Ratinan stadionilla jossa on mm. Eput ja Popeda niin uskoisin että siitä koostetaan ainakin dvd.

        oli myös Mustat Enkelit-faneja ja itse "vara-Pate" Jussi Aaltonen Mustista Enkeleistä sekä hänen perheensä....Lavalla vieraili Costin pojat Kaasua biisissä bassossa ja rummuissa...Pate oli vissiin antanut Paula Koivuniemelle sen oman lapin-hattunsa kun sellainen Paulalla oli messissä ja se sitä niin mielellään hypisteli....


      • Mä vaan
        Mä vaan kirjoitti:

        oli myös Mustat Enkelit-faneja ja itse "vara-Pate" Jussi Aaltonen Mustista Enkeleistä sekä hänen perheensä....Lavalla vieraili Costin pojat Kaasua biisissä bassossa ja rummuissa...Pate oli vissiin antanut Paula Koivuniemelle sen oman lapin-hattunsa kun sellainen Paulalla oli messissä ja se sitä niin mielellään hypisteli....

        Setti sama kuin Pakkahuoneella, järjestys hieman eri ja ilmeisesti naisvoittoisen yleisön takia ei esim kuultu Ainoa tai Erotomaniaa...Huumetta ei myöskään ollut nyt setissä.... Vetivät keikalla Beboppahoppininkin jota ei pitkään aikaan oo keikoilla tullutkaan...Lisäksi Costi veti pienen pätkän Smoke on the wateria ennenkuin Kaasua alkoi...Beibi on ylpeen alussa Costi soitti pätkän sitä biisiä missä lauletaan what every you want what every you need (se purkkamainos-biisi)


      • Costin posti

        Morooo

        Pauli juo olutta, mutta AINOASTAAN Nikolai alkoholitonta!
        Ei pisaaraakaan alkoholia.

        Minä muuten join keikan aikana lasin punaviiniä kokiksella blandattuna, 50/50

        Terv. Costello


      • Costinposti
        Mä vaan kirjoitti:

        Setti sama kuin Pakkahuoneella, järjestys hieman eri ja ilmeisesti naisvoittoisen yleisön takia ei esim kuultu Ainoa tai Erotomaniaa...Huumetta ei myöskään ollut nyt setissä.... Vetivät keikalla Beboppahoppininkin jota ei pitkään aikaan oo keikoilla tullutkaan...Lisäksi Costi veti pienen pätkän Smoke on the wateria ennenkuin Kaasua alkoi...Beibi on ylpeen alussa Costi soitti pätkän sitä biisiä missä lauletaan what every you want what every you need (se purkkamainos-biisi)

        Morooo

        Soittoaikaa oli meille varattu vain tasan tunti.
        Jonka ylitimme, vaikka huvilupa oli jo päättynyt.
        Baby on ylpee biisin alussa soitin pätkän Status Quo yhtyeen Whatever you want biisiä.
        Kyseinen kappale oli ainakin KOFFin mainoksessa muutamia vuosia sitten.

        Terv. Costi Popeda


    • Jukestus

      Tänä vuonna kuulkaas mennään kaikki Popedan/Costin/paten keikalle!!! Itse (myönnän häpeäkseni) en ole pariin vuoteen käynyt! Laittakkaas 78-00 biisejä biisilistaan! :)
      T. VM.71 mies

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2284
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2147
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe