gay-henkisiä ravintoloita tai paikkoja raumalla?

kiinnostunut..

Löytyykö raumalta?

32

5204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tzapa

      Soita suoraan omistajalle, anttaa takakautta jos ei muuta luukkua löydy.

    • Raumanlinna

      Raumanlinna

    • Kaappihetero

      Guule ei tääl Raumal ol noit ravintoloit montta normaalimmillekka.

    • rölli_69

      Kuulemani mukaan Lapin metsissä järjestetään homo orgiota juhannusyönä, joka kesä...
      Ajattelin käydä katsomassa tänä vuonna.. :-)

      • poikalka

        missä siellä? siinä kiven vieressä?


    • bew87

      Ei Raumalla ole gay paikkoja, pitää mennä poriin tai euraan.

    • heromo

      onneks ei
      löydy

      • hetskulli

        Haista sä heteron nilkki paska. Sua ei täällä kaivata


      • Hyihelvhonmotttttt

        No ei varmaan raumalla heteroita kaivatakaan, helvetin homo! Pitäs tappaa tommoset persereiän ritarit! Hyi vittu!


    • Putkahti

      Putka on gay mesta ja siellä on vessassa aina säpinää joten tervetuloa mukaan.

      • PoristaLöytyypi

        Porissa on ainakin Pystis, legendaarinen "varma nakki". Istuvat yleensä siinä ikkunapöydissä.


    • Kokemuksiakokemuksia

      ON raumal putka hinttibaari

    • Prummprumm

      Ohan raumalla nahkaliivisiä bear-porukoita, niille nahkapatukka maistuu. Viiskymppiset äijät pyörii parikymppisten homppeleitten kanssa, vaiks oma perhe oottaa kotona. Sieltä valittemaan:)

      • braunhole

        kyllä Eurasta löytyy parhaat gay mestat. Kun metsuri tai ripustaja imuttaa parasta.


    • Sukcsfukcsvitunhomot

      Eikö tää ollu rauma juttu? Eura on tuolla erikseen. Ai niin joo, bear karvanaamat haluu patukkaa! Kodisjoelta niitä parikymppisiä homppeleita löytyy viiskymppisille homopojille. Liivit päälle niin perse paukkuu!

    • Homottaako

      Porissa käy muutama gay Stadionin Punttisalilla, tunnistaa helvetin isosta mahasta ja kovista penkkijutuista.

      • Anonyymi

        Äitin pikku mulkunpätkä siellä verkossa piipittää ja on niin miestä, vaikka pillu siellä housuissa pitäisi olla, kun lueskelee sun juttuja. Taidat olla niitä nurkant akaa huutelijoita, jotka eivät uskalla kasvotusten sanoa yhtään mitään, vaan on hiljaa kuin kusi sukassa. Helvetin ämmä sinä olet ja häpeäksi miessukupuolelle.


    • levarispede

      Kortelan ABC:n pihallahan on joka kuun ensimmäinen ja viimeinen päivä gay-dogging tapahtuma. Siellä rekkaparkin puolella siis

    • Paroalhonkeisari

      Mitä tarkoittaa gay?

    • anaali

      homppeli

    • Hyinoithomoloit

      Raumal taittaa ol enempi tota ns bear gay porukka. Partaa, kaljuu, pitkää tukkaa ja nahkaa. Toho kuuluu se, et esitettää kovaa olevinas vaik ihan paskahousui ollaa muute ja pidetää bilei poikaporukal. Siäl sit paneskellaa toisii ukkoloit peppuu. Gyl noit raumal näkkee.

      • isoimu

        gyl homo,homon tuntee.


      • Partaspernaällöt

        Vieläki perse kippee ku erehtysi noitten bileisiin...Pienet on pilit mut sammunutta heteroo kun pannaan perseeseen ni gyl se herätes tuntuu, et mitähän vittua. Siit tiiän et on pienet pilit, kun saunottiin tiloissa. En gyl tienny et homoloit koko sakki. Oishan se pitäny arvata jo ulkosesta habituksesta! Hyi hitto


    • Lanttuvika

      Friskissä löytyy...... Sinne jäseneksi, siellä suvaitaan kaikki.

    • Anonyymi

      Löytyykö mul homo kaveria tänään. olen kiimassa oleva vanhempi mies etsii nuorempaa ole rohkea ei tarvi pelätä minua. ota yhteys puh txt 0456477975.. odotan mukavaa kaveria Raumalta, joka voi tulla mun luo. paikka löytyy

    • Anonyymi

      otan suihin ym jutut sopii ,,olen btm no 046 5438274

    • Anonyymi

      vanhain kodin tanko tanssija Helmi loukasmäki keskitys leirin lapsien säärillä esittelee löysää alapäätään joka kuhseee vanhojen pappojen smegmaa ja satiaisia nuoleppas siitä hy helevetti.. pyörii vanhin kodissa kuin vähä-älyinen sähkö iskun saanut apina Danny nurkassa pieree kuin höyryveturi ja syö omaa jätöstään kuin orava oksalla ja vikisee putin puti putin.

    • Anonyymi

      Nordic League mc. Siellä minäkin käyn.

    • Anonyymi

      Toripöllön omistaja on tunnetusti homo, sinne siis.

    • Anonyymi

      Köydenpunojanvahe 4. Gay henkisiä ja puleutuvat genren mukaisesti.

    • Anonyymi

      Mikä siinä MIEHEN perseessä niin kiinnostaa? Pelkäätkö naisia?

    • Anonyymi

      Toripöllö🦉

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 137
      3888
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      108
      3542
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      19
      2513
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1599
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1575
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      87
      1458
    Aihe