Miten se nyt on ??

epämääräistä tietoa

Paljon olen lukenut niin SannyB:ä kuin KultaH:a ja en tiedä kumpi on parempi.
Olin tähän päivään asti siinä käsityksessä että Kultahietikko on hiukan rauhallisempi paikka. Nyt kuitenkin DominaTravelin sivuilta lukasin että SannyB olisi se rauhallisempi paikka???

Me ollaan 50v nuorekkaita ja olisimme menossa sinne rauhallisempaan paikkaan missä kuitenkin on kaikki palvelut ja tarvittavat. Sieltä pitäisi olla myös hyvät kulkuyhteydet nähtävyypaikoille ja uimarannat hyviä.

Kumpi se nyt sitten on se paremman oloinen paikka ja viihtyisämpi, missä ei olisi mitään älytöntä menoa aamusta iltaan ja toisin päin.

12

1416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epäm...........

      Matkalle pitäisi lähteä heinäkuusa.

      • roomatar

        Olen käynyt Kultahietikolla kerran,se riitti.
        Mutta jos vältämättä haluatte mennä Bulgariaan
        Varna vaikutti ihan viehättävältä paikalta.
        Ystäväni mieltyi Nessebariin.
        Itse suuntaan Roomaan kuudennen kerran heinäkuussa.


      • "Caesar"
        roomatar kirjoitti:

        Olen käynyt Kultahietikolla kerran,se riitti.
        Mutta jos vältämättä haluatte mennä Bulgariaan
        Varna vaikutti ihan viehättävältä paikalta.
        Ystäväni mieltyi Nessebariin.
        Itse suuntaan Roomaan kuudennen kerran heinäkuussa.

        Jokainen halujensa ja varojensa mukaan. Rooma on kerralla nähty, ei sitä raunioita monta päivää jaksa bongata! Mitä roomatar lienee lähtenyt kultahietikolta hakeen, kun noin kerrasta kyllästynyt. Se varma, siellä ei italialaisia gikolloja!


      • Balille
        roomatar kirjoitti:

        Olen käynyt Kultahietikolla kerran,se riitti.
        Mutta jos vältämättä haluatte mennä Bulgariaan
        Varna vaikutti ihan viehättävältä paikalta.
        Ystäväni mieltyi Nessebariin.
        Itse suuntaan Roomaan kuudennen kerran heinäkuussa.

        kolmannentoista kerran :)))
        Rooma on niin kaluttu, ystäväni mieltyi Veronaan.
        Tuttuni Firenzeen
        ja anoppini Tiroliin.


    • matkustaja

      Rauhallisuutta jos mitataan, niin ei ole erityisiä eroja ko. kohteiden välillä... molemmissa on biletysnuorisoa ja sen sellaista. Kultahietikko on vehreämpi kuin SB. Itse olen ollut kerran Kultahietikolla ja kaksi kertaa SB:llä... kolmas matka SB:lle varattu loppu kesälle :)

      Olemme kolmenkympin tienoilla oleva pariskunta ja kumpaakaan kohdetta emme ole erityisen rauhattomana pitänyt, vaikka emme itse superbilettäjiä olekkaan.

      Kultahietikolla yhden kadun varressa oli "iloisen oloiset" naiset käsipuolessa roikkumassa, vaikka pariskuntana liikuimmekin... SB:llä en ole yhtä selkeää tyrkytystä nähnyt. Mutta ei niistä Kultahietikollakaan häiriötä ollut, kun jatkoi vain matkaansa.

      Itse olemme tykästyneet hivenen enemmän SB:iin, mutta Kultahietikossakaan ei mitään moitittavaa ole. SB:ltä on lyhyt matka Nessebariin, joka on kaunis ja käymisen arvoinen.

      Jos aidosti hakee rauhallista paikkaa, niin silloin varmasti pienemmät turistikohteet ovat parhaita... itsellä ei niistä erityistä kokemusta, joten palveluiden saatavuudesta ei tietoa... muutakuin esitteiden kautta.

      Hyvää matkaa, mihin kohteeseen sitten päädyttekään :-)

    • en tiedä

      en siellä ole koskaan ollut, Sunny Beachille 6 kerta elokuun alussa. Olen itse n. kolmekymppinen ja tykkään myös käydä bilettamässäkin, mutta en IKINÄ enää tahdo mennä sinne heinäkuussa alku tai puolivälissä, totesin itseni liian vanhaksi. Silloin siellä on "pahin" meno. Koko paikka täynnä bilettäviä nuoria kesälomalla. Loppukuusta alkaa taas rauhoittua ja elokuun olen todennut parhaimmaksi ajaksi ja myös syyskuun alkukin on mukavaa, menoa vielä on sitä kaipaavalle, mutta alle kakskymppiset on jo takaisin koulunpenkillä ja on huomattavasti rauhallisempaa :) Ja olen kuullut samanlaista myös Kultahietikolta. Mutta jos lomanne aika on tosiaan tuo heinäkuu, suosittelen lämpimästi Nessebaria tai Sveti Vlasia, joka on aivan Sunny Beachin vieressä jos alkaa vaikka bilejalkaa lomalla kutkuttaa ;) Oikein mukavaa lomaa teille, mihin sen sitten päädyttekin viettämään!

    • Käyty 2 kertaa

      Tutustukaa Albenaan, se on ainakin rauhallinen ja tosi hieno uimaranta. Ruokakin on mielestäni parempaa kuin SB.llä ja KH.ssa, mutta makunsa kullakin.

      • nou nou nou

        albena on tylsä ja liian pieni kahdelle aikuiselle, se on keskellä "ei mitään", siksi ehkä tympein palvelu ja korkeimmat hinnat kun kilpailua ei ole lähimailla.


      • albenassa ?

        varmaan joo, jos on kaksivuotias !
        voi kahlata 200 metrin päähän ja vesi on vasta nilkoissa.


    • Molemmissa käynyt

      Kultahietikko on niin paljon viihtyisämpi kuin SB. Alue on maastoltaan vaihtelevampi. On luontoa, kasvillisuutta, pensaita, puita ja paljon hyvinhoidettuja kukka-alueita, pikku puistoja. Ei mikään pelto kuten SB.
      Neuvon ottamaan hotellin vähän enemmän laitamilta, ei ihan "hullunmyllystä" keskustasta, sama pätee SB:hen, jos haluaa öisin nukkua.

      • viisikymppiset

        Kultahietikko ihan OK, ja Varna siinä muutaman euron päässä. Tosiaan hotelli jommasta kummasta päästä, etelä tai pohjois pää. Phjoispäässä menettelee Iberostar ja Berliini, eteläpäässä Astera ja Admiral. Hotelliin kantsii satsata!


      • So WronG
        viisikymppiset kirjoitti:

        Kultahietikko ihan OK, ja Varna siinä muutaman euron päässä. Tosiaan hotelli jommasta kummasta päästä, etelä tai pohjois pää. Phjoispäässä menettelee Iberostar ja Berliini, eteläpäässä Astera ja Admiral. Hotelliin kantsii satsata!

        Hotelliin ei kannata satsata, mutta sen sijaintia kannattaa miettiä.
        Öky-Admiralista tai muista kaiken sekamelskan keskellä ei kannata todellakaan maksaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      140
      10142
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2934
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      192
      2747
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2097
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1556
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe