On avattu perjantaina.Tämä onkin liikenne ja logistiikkakeskuksen Transpark 24:n ensimmäinen osa. Mitä mieltä olette kyseisen ketjun liikennemyymälöistä,niitä onkin tullut aika tiheään etelään mentäessä? Ja miten mahtanee vaikuttaa Vaskikellon kävijöihin?
ABC- Pyhäjärvi
11
2989
Vastaukset
- mulle vain
passaa, ovat siistiä paikkoja mukava asioja.
- e tykkä
rouvashenkilöllä murheet...hihi!11!1!!11!
- otollisia tuuminki-
ja tarkkailupaikkoja.
- KONKURSSIIN
Sehän on aivan onneton jo ennen aabeeceen tuloakin. Vaskikellon kultaiset vuodet olivat 80-luvulla.
- minä olen
katellut vaskivasikkaa niin siellä on olleet hinnat ainakin huipputasoa , aina ajan ohi .
- ihmettelin
minä olen kirjoitti:
katellut vaskivasikkaa niin siellä on olleet hinnat ainakin huipputasoa , aina ajan ohi .
ABC Vaskikelloilla huono palvelu! Hampurilaista saat odottaa tunnin, etkä siltikään saa mitään ruokaa.. joku sai, mutta sekin oli väärä annos. Hyvin moni otti tällä kyseisellä ABC:lla rahansa takaisin odoteltuaan annostaan LIIAN PITKÄÄN.. Ei vanha Vaskikello huoltsikka tuolla menolla konkkaan ole menossa :D
- kaipasin uutta
Hyvä, että tuli uusi ABC. Kaipasin uutta paikkaa, koska joka viikonloppu ajan siitä ohi. Perjantaina yhteen suuntaan ja sunnuntaina toiseen suuntaa.
Olen myös jäsen ja otan mielelläni bonukset.
Kauppa oli riittävän iso ja siellä oli upeat, isot WC-tilat. vielä Vaskikellon pitämisen.
- oli aikakin
se kello on tosi painava, vässyyhän siinä.
- ne on
tosiaan painavia nuo metallikellot, sitä ei jaksa kovin kauvaa pitää vaikkei olis isokaan kello, pakko levähtää välissä.
oli aikakin kirjoitti:
se kello on tosi painava, vässyyhän siinä.
Rönkön sukupolvi lopettaa,mutta nuorempi vielä jatkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293315- 1201321
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101265- 711028
- 581021
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1871006olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26957Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38921Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66900Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78855