oli puhallus ratsia kaveri aukas ikkunan ja konstaapeli pyysi puhaltamaa,katsoi lukemaa ja käski ajaan sivuun ja sammuttamaan moottori.kaveri kysyi miksi,konstaapeli hermostui jolloin kaveri kertoi että autossa on oikea puoleinen ohjaus.tämä on tosi
promilli
7
320
Vastaukset
- Jermuxi tms.
ja promilli...Promilli????
Tämä on tosi...Jep jep.- ei varmaan
tarvinnutkaan. kännissä ajajat on perseestä.
- Jermuxi tms.
ei varmaan kirjoitti:
Mutta se oli kirjoitettu hieman..no vaikkapa lyhennettynä. Minulle jäi vaan mieleen puhallus ratsia ja promilli...molemmat meni metsään.
- svergerr
olet säälittävä tyyppi
- Jermuxi tms.
svergerr kirjoitti:
olet säälittävä tyyppi
Menes nyt siitä jaloista pyörimästä tekemään kunnon aloitus, niin saadaan taas naureskella.
- kuitenkin
ei varmaan kirjoitti:
paljastaneeksi tyhmyytesi.
Ihan asiattomia kommentteja! Minua ainakin nauratti! Ihminenhän se poliisikin vaan on.
Nelisenkymmentä vuotta sitten oli tuolla landella vanha poliisimies. Sillä ei ollut itsellään edes ajokorttia. Yhdellä kaverilla oli automaattivaihteinen auto, harvinaisuus silloin. Poliisi ratsasi autoa ja sanoi: paha juttu, paha juttu, jarrupoljin puuttuu!!!
Ja tosi on tämäkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292178
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261738Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121339Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701211Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121177- 88992
- 83876
- 17867
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16761Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107701