Kyllä hävetti

bhbuhb

Kyllä sai hevijuntteja taas hävetä. Onneksi kaikki on ohi. Kaikkihan meni munilleen, kun hevi-urpot olivatkin vetämässä keskikaljaa, eikä äänestämään ehditty toisin kuin alkukilpailussa. Uudelleen lämmitetty kaurapuuro ei ole koskaan hyvää...

14

2845

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kijlhjgh

Se on ihan höpö, se on ihan löpö joka leikistä suuttuu, liru laru loru, piru paru poru, rakki riidaksi muuttuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Hah....................

Joo, juokse järveen!!!!!!!!! Teräsbetoni oli hyvä, loistavasti suoritui euromoskan keskellä.

• ISÄNTÄ-PÄÄLLIKKÖ
        Hah.................... kirjoitti:

Joo, juokse järveen!!!!!!!!! Teräsbetoni oli hyvä, loistavasti suoritui euromoskan keskellä.

Nii just Teräsbetoni oli aivan mahtava!Eikä ne oo mitää junttei,vai pitäiskö sinne lähettää jotain hemmetin ylimielisiä räppäreit?

• haahaasulle

just

• rewqouqw
        Hah.................... kirjoitti:

teräsbetoni on hyvä

• Miihis

Miksi et itse heitä euroviisukeikkaa? Sun housuissa taitaa olla hevarit, etkä siksi uskalla?

Mää mietin oikeesti heavyn salattuja lokeroita. En nää, kuin ikäloppuja mielikuvituksettomia äijiä, jotka mukatietää, mikä on hyvää musaa.
      Tottakai musassa on hyvää ja huonoa, mut aika kornia on jauhaa mitä sattuu, kun ei itse parempaan pysty.

• eri syystä

Hävetti todella kreikan wannabe-shakira-barbi-idols-typy.. Venäjän voittoa en myöskään tajunnut, täysin sisällötöntä sontaa, hyvännäköinen mieslaulaja ja pari julkkua vieressä, ja se riitti voittoon?! Latvia oli paras, espanjakin nauratti. Teräsbetoni oli aivan mahtava ja erilainen verrattuna muihin. Ranskan esitys sai menemään vessaan yökkäämään..

• oimo

Joo ja ens vuonna sitten taas joku uudelleen lämmitetty junttihevipoppoo edustamaan Suomea.

• ideoita?
        oimo kirjoitti:

Joo ja ens vuonna sitten taas joku uudelleen lämmitetty junttihevipoppoo edustamaan Suomea.

No mitäs sä sitten ehdottaisit? Kari Tapio tai Cristal Snow (hahhahhaa) olisi ilmeisesti olleet sun mielestäsi paremmat vaihtoehdot? Eipä olisi ainakaan ollut pelkoa finaaliin pääsystä ...

• hävettää se,

että Suomessa on niin paljon sunlaisiasi urpoja.

Teräsbetoni veti loistavasti eilen illalla, ja mä ainakin olen siitä porukasta ylpeä, vaikka muu Eurooppa ei älynnytkään antaa montaa pistettä. Jarkon ääntä voisin kuunnella päiväkausia putkeen ...

• kjhkjh

..että sinä olet yksi näistä junttiurpoista. Ei tuota eunukin ääntä muuten voisi kuunnella. Aivan he-le-ve-tin huono.
        Ei siinä mitään, jos juntit pysyisivät täällä, mutta kun pitää lähteä Suomen mainetta maailmalle pilaamaan.

• Jos uskallat!

Jos ei kelpaa, ei tarvii kuunnella! Jos laulat ite paremmin ni mee ite lavalle heilumaa!
      Mun mielest TB on tosi hyvä bändi, euroviisuista viis!!
      Suohan tässä saa hävetä! Ei TB nyt voi kauheen huono olla ku kerta kisoihin pääs!!
      (Ihmiset vetää kaljaa jos et tienny!)

• teräksen varjo

hävetä, nämä soturit hoitivat esiintymisen hienosti kotiin. Sanoisin, että ulkonäöllisesti nämä miehet olivat ykkösiä. Silmä lepäsi meidän sotureissa.

• dddddddddddddddddddddydd

luuseri

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      309
      7062
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2106
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1317
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1267
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1186
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1106
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1051
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe