pitäisi öljyt vaihtaa autoon mutta autossa on huonnossa paikkaa öljy-roppu niin mistä löytäisin sellaisen pumpun mitä käytetään korjaamolla että saa öljyt pihalle helposti imemällä ja millä nimellä niitä kutsutaan ja paljon maksaisi????
Öljynvaihto
4
1431
Vastaukset
- ihan tuolta
Vaikkapa biltemasta tai motonetistä. Hinta on luokkaa 50€. Nimi on "imupumppu" tau "öljynvaihtopumppu".
- ,ao
rakenna jostain tarpeeks paksusta puusta, esim. kestopuu, ajorampit. Ovat just about normaalin renkaan levyistä kamaa. Sitten ajat niitä pitkin auton 2-3 kuormalavan päälle. Riittää että keula on ilmassa. Takarenkaiden taakse jotkut kiilat, vaikka tiiltä. Näin mä teen ja toimii.Tietenkin jotain pölliä ja vaikka lisää lavoja auton kylkien alle jos sattu romahtamaan ettei tuu naama ihan liian rumaks kun puuhaat siellä alla. Tosin toi kestopuu on niin paksua ettei se taivu edes auton alla
- Järki käteen
Kun pelkästään öljynvaihtoihin erikoistunut ammattiliike ottaa työstä kokonaiset 5 euroa, niin eipä tulisi mieleenkään vaihdella öljyjä itse, vaikka taitoa löytyy paljon monimutkaisempiin hommiinkin. (Aiemmin maksoi 2 euroa, mutta euron myötä kaikki on hieman kallistunut)
- vaihdosta?
Halvin löytämäni öv paikka on ollu euromaster joka ottaa työstä 10eur. härskein hinta oli mobilin öv pisteellä 30eur jos ei ota heiltä öljyä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713