Aikomukseni on tuoda Boxster kevätlumien sulettua. Onko teillä tietoa/kokemusta Boxsterin ympärivuotisesta käytöstä? Aion hankkia auton kovakatolla.
Boxster -97-99
5
1206
Vastaukset
- jürgen
Boxster on aivan hyvä ympärivuotisessa käytössä.
Nostaa keväällä sitten vain kovan katon pois ja käyttää rättiä.
Ainoa mitä itse olen asiantuntijoilta kuullut, että kannattaa välttää 2,5 litraisia ja ostaa 2,7 l malli. Se on aito Boxster silloin ja hyvä peli.- Pertti Pasanen
Eiköhän ne kaikki tuotantolinjalta tulleet ole aitoja Boxstereita.
- ei 2,5 l
Pertti Pasanen kirjoitti:
Eiköhän ne kaikki tuotantolinjalta tulleet ole aitoja Boxstereita.
Eivät luonteeltaan. 2,5 litrainen ei ansaitsisi Porschen merkkiä keulalleen.
- koeajokorjaaja
Talviajo ei ole kovin lystiä, painosuhde on lähellä 50-50,kun perästä lähtee pito, irtoaa se melkein samalla hetkellä myös edestä. Traction Control oli saatavilla näissä vanhemmissa mutei tod ole PSM:n veroinen, mikä tuli vasta myöhemmin.
2,5l koneissa oli alussa paljon vuotoja suoraan lohkon läpi ulos huonon valutekniikan takia ym ongelmia kyllä riitti- sss213123123
onkohan sulla edes käytännön kokemusta boxsterista??, suosittelen että menet jonnekin muualle kyselemään vinkkejä auton ostoo.. tämä paikka kun on täyttä kaiken maailman trolleja, joka itse kysyjäkin voi olla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12651Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481198Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 125979
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13825- 39812