Paras tapa selvitä scientologeista on sivuuttaa heidän höpinänsä suomatta minkäänlaista huomiota tälle huijarilahkolle.
Nk. keskusteluyritykset tyssäävät toistuvasti siihen, ettei suoria vastauksia saa, mutta sen sijaan scientokäännyttäjä pääsee pikkuhiljaa uimaan liiveihin.
Itse olen muutaman kerran joutunut Narconon-lehden kaupustelijoiden käännytysyrityksen kohteeksi ja lyhyesti todennut, että "kiitos, en osta lehteänne, koska se ja kaikki muukin mitä edustatte on aivan täyttä paskaa!"
Tiedä häntä mitä ovat päässään miettineet, mutta turpa on tehokkaasti tukkiutunut.
Scientologien kanssa vääntäminen turhaa
5
361
Vastaukset
- huomiota
tälle palstalle? Miksi et yksinkertaisesti sivuuta tätä?
- Huhhahhei
scientologian virallisesta totuudesta eriävien mielipiteiden sivuuttavan tämän palstan?
- en ihan
Huhhahhei kirjoitti:
scientologian virallisesta totuudesta eriävien mielipiteiden sivuuttavan tämän palstan?
mutta kun henkilö sanoo
"Paras tapa selvitä scientologeista on sivuuttaa heidän höpinänsä suomatta minkäänlaista huomiota tälle huijarilahkolle"
niin eikös tuokin asenne ole vähän yksipuolinen? - Huhahhhei
en ihan kirjoitti:
mutta kun henkilö sanoo
"Paras tapa selvitä scientologeista on sivuuttaa heidän höpinänsä suomatta minkäänlaista huomiota tälle huijarilahkolle"
niin eikös tuokin asenne ole vähän yksipuolinen?minusta lahko on sen verran sekä tragikoomisen hauska, että rikollisen typerä, ettei sitä voi sivuuttaa olankohautuksella.
- CaptainBeefheart
Jos täälläkään ei olisi minkäänlaista keskustelua, voisi joku asiasta kiinnostunut raukka päätyä skientologien propagandan pauloihin ja avata lompakon nyörit, kritiikin puuttuessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 12110332
- 525040
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422221Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052068- 261924
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131601Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411412Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta271050Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v311011Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54977