olin tänää aamulla pisulla,, kuten tavallista, mutta mutta.. :s sitten aloin tuntee jotain tosi outoo kihelmöintii mun "siellä".. sit katoin vaan, et mitäs siel ny, SIELLÄ OLI 5senti mittanen täysin valkonen ja ohut MATO!!! :ssss pilkisti ulos mun "pissa aukosta..."!!:ss..... melkeen kuolin sydäriin,,oon vieläki ihan SOKISSA :s siis sielä se kiemurteli vaan.. MIKÄ MUA VAIVAA!?!:ss tää ei voi olla normaalii, sen tiedän, apuaaaa!! kerronko äidille tästä,? kauheen noloo, en varmana kehtaa kertoo, vai onko mun mentävä lääkärille :ss.. pelottaa..... otin täst madost videoo auttakaa!! sanokaa mikä tää on.. onko tää vakavaa?
http://www.youtube.com/watch?v=_b9k4rO3ej4
pimpasta tuli MATO!!.. :ss
5
3270
Vastaukset
- lääkärille heti!
Heti vaan lääkärille, ne siellä sitten määräävät matokuurin. Enkä usko, että tuo mato tuli "pimpasta" vaan sieltä toisesta rei`ästä.
- Kekkilän Taneli
Joo kiva kun ihmiset luulevat minua täksi henkilöksi -.-
- milla14
mietin sit et, hei en mä kehtaa mennä lääkärii! tää on noloo! mut sit mul välähti, hei MYYRÄTHÄN SYÖ MATOJA SIT MENIN PIHALLE JA NAPPASIN MYYRÄN JA SIT TYÖNSIN SEN MUN PILLUU NYT SAA MADOT KYYTIÄ HAHAA! mut nyt on alkanu pimppaa kutittaa oudosta.. :s apuaa miks mun pimppa kutiaa??!?!?
- djklölkjhgfdfhg
Mulla on vaa ollu semmosii 2 mm pitusii matoja pimpas. mun äiti sano kerran kun se on lasten hoitaja et ne on jotai kihomatoja..
- ....
Siis se on todella vakavaa jos pimpasta tulee ulos joku pupu!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi614260Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1531799Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141503Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351258Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1671056- 56904
- 76895
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.165823Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781