Hei kaikille!
Kiinnostaisi tietää missä Turussa saa hyvää ja nopeaa painatuspalvelua? Hintatiedot myös kiinnostaisivat.
Gradu pitäisi sitoa kansiin parin viikon kuluttua. Voi että kun odotan että saan uunituoreen mustakantisen käsiini ja voin lykätä kirjahyllyyn ja unohtaa! :D
Gradun painatus Turussa - hintavertailuja?
8
9512
Vastaukset
- sjkslfshg
Åbo Akademin paino (Uniprint): gradun painatus ja sidonta (115 sivua), mustat keinonahkakannet, 6 kpl = ~147 euroa (24,50e/kpl)
- ...
Pahvivalmisteessa Nummenmäellä gradujen sidonta maksaa n. 9e/ kpl, mikäli sidotutat 3 tai useamman gradun. Siellä ei tosin tulosteta graduja tai muitakaan päättötöitä eli joudut tulostamaan työsi itse.
Itse sain omat graduni sidonnasta seuraavana päivänä. Kävin tulostamassa gradun Karhukopiossa muistitikulta. Palvelu Pahvivalmisteessa oli todella ystävällistä ja joustavaa.- FM perjantaiksi.
Hinta on sittemmin muuttunut, nykyään (2009 toukokuun loppu) otettaessa vähintään kolme kappaletta, sidonta maksaa 13€ / kpl. Gradun saa kahdessa päivässä.
- Kupittaalla
Minä käytin Kluuttia ja voin suositella! En päässyt itse toimittamaan papereita paikan päälle, joten Pahvivalmiste ei siksi sopinut. Kluuttiin voi lähettää netitse gradunsa pdf:nä. Kiirepiikin vuoksi tarvitsivat kaksi arkipäivää valmistukseen. Hinta (satasivuinen gradu) 20 euroa per kirja. Nopeaa ja ystävällistä palvelua!
- ap.
Nämä helpottivat jo kummasti päätöksentekoa. Kuulostaa hyvältä tuo pahvivalmisteen hinta, varsinkin kun pääsen itse toimittamaan materiaalin kansien väliin.
Lisää kokemuksia saa listata vielä!- vielä hetken opiskelija
Kävin kansittamassa työni myös Pahvivalmisteella ja olin tyytyväinen. Mietin myös Kluuttia, mutta ensin mainitusta sain työni nopeammpin ja halvemmalla, joten päädyin siihen.
- palveli
Kluutista otettiin todella nopeasti yhteyttä, kun tein kyselyn sähköpostitse. Lähetin kaksi pdf-tiedostoa ja työn kestoksi sovittiin viisi arkipäivää, kun sanoin, ettei ole kiirettä.
- dfgdf
palveli kirjoitti:
Kluutista otettiin todella nopeasti yhteyttä, kun tein kyselyn sähköpostitse. Lähetin kaksi pdf-tiedostoa ja työn kestoksi sovittiin viisi arkipäivää, kun sanoin, ettei ole kiirettä.
Pahvivalmiste sidontatyö vähän päälle 9 euroa kpl.
Kluutissa oli muistaakseni 15 euroa kpl.
Toimitusajoissa ei ole suuria eroja 2-3 päivää, tosin Kluutista voisi huhun mukaan saada jopa seuraavaksi päiväksi.
Noihin sitten mahdollisten kirjailut kanteen päälle pari-kolme euroa /kirja.
Kummassakin palvelu ystävällistä. Pahvivalmisteessa ei taida käydä kuin käteinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176011Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631503894Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503295Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4702740Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2701755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321423- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1591288- 771268