Mitä on tapahtunut? Auto on kolaroituna moottoritien varressa. Onko ravintola auki?
Kebab Pitserian auto
7
1894
Vastaukset
- dhdhg
miten ravintolan auki pitäminen liittyy autoon? ravintolan jossa on useampi henkilö? ja mitä sitä kyselemään mitä tapahtui, näkeehän sen autostakin että on ajettu päin edellä olevaa.
vittu että on tyhmiä ihmisiä päivänselviä kun kyselee prkl- heti aamusta
Senkin ärripurri :) Eix aina voi kysyä? Sinäkin vaivauduit vastaamaan. Olisit käyttänyt senkin ajan vaaliaksesi verenpainettasi ja edistääksesi rauhallisuuttasi.
- jhfjjj
heti aamusta kirjoitti:
Senkin ärripurri :) Eix aina voi kysyä? Sinäkin vaivauduit vastaamaan. Olisit käyttänyt senkin ajan vaaliaksesi verenpainettasi ja edistääksesi rauhallisuuttasi.
ei sen tarvi olla kiukkua, vaan periaatteellista osoitusta siitä miten tyhmiä ihmiset kyseleekin
- vaan tässä mieleen
jhfjjj kirjoitti:
ei sen tarvi olla kiukkua, vaan periaatteellista osoitusta siitä miten tyhmiä ihmiset kyseleekin
että meniköhän pitsat muussiksi siinä kolarissa. Tosi tärkeä juttu?
- palaneena acumen auton pihassa
vaan tässä mieleen kirjoitti:
että meniköhän pitsat muussiksi siinä kolarissa. Tosi tärkeä juttu?
Karhulassa kahdessa pizzeriassa on remontti menossa ja kaksi pizza autoa menee lunastukseen outoa ja harmillista. Toivottavasti on hyvät vakuutukset että saavat kunnon korvaukset...
- mulla muuta mutta
palaneena acumen auton pihassa kirjoitti:
Karhulassa kahdessa pizzeriassa on remontti menossa ja kaksi pizza autoa menee lunastukseen outoa ja harmillista. Toivottavasti on hyvät vakuutukset että saavat kunnon korvaukset...
se palanut auto niin olikohan siellä pitsat kyydissä... nekin paloi sitten? Harmi, ei muuta. Moi.
- -------------------
mulla muuta mutta kirjoitti:
se palanut auto niin olikohan siellä pitsat kyydissä... nekin paloi sitten? Harmi, ei muuta. Moi.
se on vakutus peto!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482473
- 1761694
- 921588
- 691543
- 79914
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6895- 68861
- 59825
- 61798
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes152755