Norja

heinäkuu

Loma alkaa 7.7 ja Norjaan olisi hinku päästä, mutta matkakaveri puuttuu, olen 50 tytön hupakko ja joka pitää telttailusta ja kauniista maisemista, yleensä retkeilystä ja miksei kalastuskin ajankuluksi käy, jos täältä kautta
löytyisi samanhenkinen matkaseuralainen niin pistäppä viestiä tulemaan.

10

758

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä kunto

      Hei löytyikö seuraa. Kiinnostaako vielä ensi kesänä lähteä Lappiin. Minä lähtisin mieluummin polkupyörällä. Sunnitelmissa olisi pyöräillä noin kymmenen pv - kaksi viikkoa lapissa. Välillä voisi vaeltaakin. Olen käynnyt Haltilla ja Kebnekaisella. Nyt olen siirtynyt pyöräilyyn,mottona rauhallista matkantekoa.Olen 59v ikäni liikuntaa harrastuksena pitännyt.Jos olet kiinnostunut vaihdetaan tietoja enmmänkin.

      • heinäkuu

        Hei, kyllä matkaseuraa löysin heinäkuussa Lapin ja Norjan kierrokselle. Tänään tulin jo uudelta reissulta Lapista, tuli kierreltyä Muoniossa Saariselällä ja Kuusamosssa, ilmatmatkin suosivat tällä kertaa ja ihan päiväretkiä patikoitiin luontopoluillla, kyllä siellä mieli rauhoittuu ja saa voimia talven varalle. No ensi
        kesään on vielä aikaa mutta todennäköisesti kaipuu noihin maisemiin on taas, mutta tuskin sentään polkupyöräreissulle kuntoa riittää olen enemmin sellainen automatkaaja joka vaan päiväretkiä kohteessa taivaltaa vaikka ajatuksena se kiehtookin.


      • hyvä kunto
        heinäkuu kirjoitti:

        Hei, kyllä matkaseuraa löysin heinäkuussa Lapin ja Norjan kierrokselle. Tänään tulin jo uudelta reissulta Lapista, tuli kierreltyä Muoniossa Saariselällä ja Kuusamosssa, ilmatmatkin suosivat tällä kertaa ja ihan päiväretkiä patikoitiin luontopoluillla, kyllä siellä mieli rauhoittuu ja saa voimia talven varalle. No ensi
        kesään on vielä aikaa mutta todennäköisesti kaipuu noihin maisemiin on taas, mutta tuskin sentään polkupyöräreissulle kuntoa riittää olen enemmin sellainen automatkaaja joka vaan päiväretkiä kohteessa taivaltaa vaikka ajatuksena se kiehtookin.

        Kiva kun löytyi matkaseuraa ja ennenkaikkea hyvä mieli. Viestistäsi huomasin että pyöräilykin viehättää.Se on rentottavaa puuhaa. Maisemiin ennättää ihastua enemmänkin. Talvella on harrastettava kuntopyöräilyä salilla ja soutua.
        Kävelylenkkijä ja hiihtoakin ihan miten itsestä tuntuu. Sitten kevät, kun koittaa on helpompi lähteä pyöräilemään. Keväällä ajelen muutaman kerran viikossa 30-40 km lenkkejä, siitä se kunto nousee. Kun sitten lähden pitemmälle muutaman päivän lenkille pyöräily sujuu kuin itsestään.
        Pitempiäkin n. 100km menee, kun aikaa on.
        Terveiset ja hyvää syksyä.


      • heinäkuu
        hyvä kunto kirjoitti:

        Kiva kun löytyi matkaseuraa ja ennenkaikkea hyvä mieli. Viestistäsi huomasin että pyöräilykin viehättää.Se on rentottavaa puuhaa. Maisemiin ennättää ihastua enemmänkin. Talvella on harrastettava kuntopyöräilyä salilla ja soutua.
        Kävelylenkkijä ja hiihtoakin ihan miten itsestä tuntuu. Sitten kevät, kun koittaa on helpompi lähteä pyöräilemään. Keväällä ajelen muutaman kerran viikossa 30-40 km lenkkejä, siitä se kunto nousee. Kun sitten lähden pitemmälle muutaman päivän lenkille pyöräily sujuu kuin itsestään.
        Pitempiäkin n. 100km menee, kun aikaa on.
        Terveiset ja hyvää syksyä.

        Heips, eipä taida minusta olla noin pitkille matkoille pyöräseuraksi vaikka mieli tekisikin ja onhan se mukava uusia harrastuksia kokeilla, itse käyn enimmäkseen uimassa kuntoa kohentamassa ja lenkkeilyä tietenkin. Hyvää syksyä myös sinulle ja rattoisia pyörälenkkejä.


      • Hyvä kunto
        heinäkuu kirjoitti:

        Heips, eipä taida minusta olla noin pitkille matkoille pyöräseuraksi vaikka mieli tekisikin ja onhan se mukava uusia harrastuksia kokeilla, itse käyn enimmäkseen uimassa kuntoa kohentamassa ja lenkkeilyä tietenkin. Hyvää syksyä myös sinulle ja rattoisia pyörälenkkejä.

        Hei sinulle.
        Tämä viestien lähettäminen tuntuu jännittävältä. En tunne sinua etkä sinä minua. Silti aivan kuin olisin tuntenut jo kauan. Sinulla tuntuu olevan potentiaalia nostetta elämään. Niin pitääkin saako sinulle viestittää vielä toistekkin. Kerrotko vielä mistä päin suomea ja mikä on horoskooppisi. Häiritsenkö ??


      • heinäkuu
        Hyvä kunto kirjoitti:

        Hei sinulle.
        Tämä viestien lähettäminen tuntuu jännittävältä. En tunne sinua etkä sinä minua. Silti aivan kuin olisin tuntenut jo kauan. Sinulla tuntuu olevan potentiaalia nostetta elämään. Niin pitääkin saako sinulle viestittää vielä toistekkin. Kerrotko vielä mistä päin suomea ja mikä on horoskooppisi. Häiritsenkö ??

        Heipsan sinne jonnekkin täältä Kotkan seudulta, toki voit viestitellä ja onhan se mukava uusia ystäviä saada ja tietenkin on myös kaikki reissukokemukset kiinnostavia kuulla jospa niistä saa vinkkejä joihinkin itselle kiinnostaviin ja tuleviin reissuihin. Horoskooppimerkki on rapu, sellainen kiltti,ahkera, iloinen ja positiivinen joka viihtyy kotosalla, mutta lomalla pitää reissata ja luontolomia ennenkaikkea joko sitten koti tai ulkomailla.Jos osoitteen voit antaa niin kirjoittelen lisää.


      • hyvä kunto
        heinäkuu kirjoitti:

        Heipsan sinne jonnekkin täältä Kotkan seudulta, toki voit viestitellä ja onhan se mukava uusia ystäviä saada ja tietenkin on myös kaikki reissukokemukset kiinnostavia kuulla jospa niistä saa vinkkejä joihinkin itselle kiinnostaviin ja tuleviin reissuihin. Horoskooppimerkki on rapu, sellainen kiltti,ahkera, iloinen ja positiivinen joka viihtyy kotosalla, mutta lomalla pitää reissata ja luontolomia ennenkaikkea joko sitten koti tai ulkomailla.Jos osoitteen voit antaa niin kirjoittelen lisää.

        Tiedätkö mitä. Minä asuin Kotkassa kauan ja olen muuttanut maaseudulle jäätyäni työttömyysputkeen. Voitko neuvoa miten voisin viestittää etteivät kaikki saisi minun sähköpostiani. Olen aloittelija tällä saralla.
        Minä olen horoskooppimerkiltäni skorpioni.
        Tunnen olevani rauhallinen en suutu juuri ja kiltti luonteeltani.Tykkään liikkua luonnossa ja käyn jonkin verran kalassa.
        Kuulemisiin


      • heinäkuu
        hyvä kunto kirjoitti:

        Tiedätkö mitä. Minä asuin Kotkassa kauan ja olen muuttanut maaseudulle jäätyäni työttömyysputkeen. Voitko neuvoa miten voisin viestittää etteivät kaikki saisi minun sähköpostiani. Olen aloittelija tällä saralla.
        Minä olen horoskooppimerkiltäni skorpioni.
        Tunnen olevani rauhallinen en suutu juuri ja kiltti luonteeltani.Tykkään liikkua luonnossa ja käyn jonkin verran kalassa.
        Kuulemisiin

        Heips, en itsekään näitä sähköpostijuttuja osaa, mutta mietitään tai olisikohan lukijoista apua tässä asiasssa miten jompi kumpi voisi osoitteen antaa ettei "häiriköt" niitä saa


      • hyvä kunto
        heinäkuu kirjoitti:

        Heips, en itsekään näitä sähköpostijuttuja osaa, mutta mietitään tai olisikohan lukijoista apua tässä asiasssa miten jompi kumpi voisi osoitteen antaa ettei "häiriköt" niitä saa

        Kyllä me jotain keksimme.Ehkä, kun tulen Kotkassa käymään. Laitetaan viesti jonnekkin tai tavataan kahvilassa. Nythyvää yötä. Kuulemiin.


      • heinäkuu
        hyvä kunto kirjoitti:

        Kyllä me jotain keksimme.Ehkä, kun tulen Kotkassa käymään. Laitetaan viesti jonnekkin tai tavataan kahvilassa. Nythyvää yötä. Kuulemiin.

        Keksitään keksitään ja nyt untenmaille,jaksaa taas pirteänä ja iloisena töitä paiskia. Hyvää yötä


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe