Tällaisia kolikoita löytyisi, olisiko näille kysyntää?
10p 1895, 1896, 1897, 1905, 1907, 1910
5p 1873, 1906, 1907, 1908
1mk 1866
200mk 1958
Lisäksi paljon muita tuoreempia kolikoita.
En ole keräilijä, enkä ymmärrä näistä mitään...
AUTTAKKEE, AUTTAKKEE..!
VANHOJA RAHOJA TARJOLLA...
3
565
Vastaukset
- Numis55
Laita Huuto.nettiin myyntiin. Siellä selviää oikea arvo.
jos siinä on tekijäleima S, hinta 400 - 700 €(eikä H joka on se tavallisin, hinta 30 - 70 €), toivotaan parasta eli äSSää sinulle.
Sitä 1 mk on 3 päätyyppiä jossa pistereunan tiheys (88 tai 99 pistettä) ja tammenlehväryhmien reunojen muoto (pyöreä tai rosoinen)ja tietenkin sen jälkeen kunto ratkaisevat arvon. Harvinaisempi versio on 50 - 1200 € ja "normaalikuntoiset" ovat ikävä kyllä siitä halvemmasta päästä. Ne tavallisemmat versiot ovat "normaalikuntoisena" 5 - 20 € jotka kylläkin loistokuntoisena maksavat satasia, niitä on tosi harvassa.
Ne sinun muut 5 ja 10 pennin kolikot ovat yleisiä, hinnat Euro - pari / kpl.
Mutta tarjoa HuutoNetissä tarkkoine kuvineen niin siitäpä näet sitten, ja lykkyä tykö,
Terveiset.- Gabul
Olipa mukava saada vastaus... Täytyypä tutkiskella rahoja vähän tarkemmin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 103991
- 96824
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap93739- 48635
- 75632
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi15555- 34486
- 43472
- 44459
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30450