Olen suunnitellut ostavani kajakin ihan vaan sisävesi käyttöön? Minkä merkkinen kannattaisi ostaa kun tarkoitus olisi tehdä noin 3 pv reissuja. Ite painan vähän reilu sata kiloa ja pituutta 187cm.
Millainen kajakki?
2
1057
Vastaukset
- ensin
Etsi lähin kanootti- tai melontaseura tai esim Suomen Ladun paikallisyhdistys, vuokraa kajakki päiväksi, pariksi, kokeile eri malleja. Vuokraus maksaa muutaman kympin, pikku investointi siihen nähden että osaat sitten valita itsellesi sopivan välineen ja tulet nauttimaan tulevista retkistäsi.
- ..)...
Itselläni on otsikon mukainen kajakki. Kokoisesi mahtuu helposti sisään. Kajakin huono puoli on sen hitaus verrattuna muihin malleihin. Peräsin on myös melkeinpä pakollinen. Etuina muihin on kuitenkin todella isot säilytystilat;helpolla viikon retkitarvikkeet ja kaupan päälle vielä laatikollinen olutta mahtuu mukaan.
Mutta, kannattaa käydä kokeilemassa/koeistumassa useita malleja ennen ostopäätöstä. Jos asut elsingin lähettyvillä,käypä Welhonpesässä ja Bear&Waterissa, heillä riittää erilaisia malleja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683