MIten jotaa voi hävettää

(((((((((((((((((((((

tuleeko muka huono omatunto kun suomi ei voittanu koko viisuja. Minusta se on ihan kakaroiden puhetta, vittu hävettää!!! vuttu kun hävettää!!!!! olen tosi haluttu ja johonkin ryhmään kuuluva kun häpeän. Haluan kuulua johonkin suurempaan, kun olen niin kovin häpeissäni. Ihmiset haluavat usein kuulua johonkin joukkoon ja mikä nyt helpoin vaihtoehto, on käyttää siihen hyväksi TB:n keikkaa pelgradissa, onhan se iso juttu ja isoihin juttuihin aina tartutaan moittimalla, koska siitä saa raukat huomiota...

5

2443

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mielibidee

pätkääkään. En ole aiemmin kuunnellut TB:ia, koska jostain kumman syystä kaikiltä bändeiltä nousee sinkuiksi aina ne vähiten hienot biisit. Tältäkin bändiltä kuullut tasan Taivas Lyö Tulta ja Missä Miehet Ratsastaa. Ostin kuitenkin Metallitotuus ja Myrskyntuoja levyt ja hitto, täähän on aivan loistava bändi.

Sehän ei ole Suomen tai Teräsbetonin vika, että loppumaailmalla on surkea musiikkimaku. Ja vielä pahempaa, kyse ei edes ole siitä vaan äänestystulosten takana ihan muut kuin musiikilliset syyt.

• Hyvä meno

Hyvä biisi, englanniksi eivät laulaneet ja video oli huono, promoa eivät vaivautuneet paikanpäällä tekemään vaan ottivat aurinkoa sortseissa. Olisi pitänyt vetää linjaa koko pariviikkoa, ja todella ratsastaa, myös harkkojen ulkopuolella.
      Hyvä, ettei voittaneet, olisi taas tv-lupamaksu noussu. Hyvät skabat, hyvä TB, keikalla tavataan.

• Leifi

Kivan tuntuisia poikia ja tosissaan olivat. Täytyyhän heidän saada laulaa jos heitä laulattaa!

• uhbndciund

Vieläkin hävettää ihan julmetusti, mutta ehkäpä tämä voidaan pian unohtaa. Jos Suomella ei vastaisuudessa ole lähettää parempia edustajia kisoihin, niin parempi ettei sinne lähetetä ketään. Se on kuitenkin positiivista, että kukaan ei ainakaan Teräsbetonia matki tulevissa kisoissa.

• nytten

kyllä sinne saa puolestani lähteä vaikka Kilpi, kunhan keikkaavat ennen finaalii yms...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      143
      1869
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      281
      987
    3. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      848
    4. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      78
      807
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      739
    6. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      10
      692
    7. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      681
    8. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      48
      656
    9. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      43
      650
    10. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      58
      644
    Aihe