Onko alkoholista tuleviin punaisiin läiskiin mitään helpottavaa hoitoa, muutakun käytön lopettaminen??
Alkoholiallergia
3
959
Vastaukset
- N27**
Eipä ole ei, eli kannattaa lopettaa niiden tuotteiden käyttö jotka sulle oireita aiheuttaa. Itse en voi tai uskalla juoda mitään viinejä, tai likööripohjaisia alkoholijuomia. Vain kirkkaasta viinasta tehtyjä paukkuja tai siideriä.
Mulla oireina on:
- kuumotus
- punoitus
- silmien turpoaminen
- ihottuma
- kutina
- pienet näppylät naamassa, jotka on ikään kuin finnejä, eli vesikellomaisia.
Ihottuma kestää useamman päivän ja lopulta nahka kesii naamasta pois.
Ei kiva, eli ennemmin olen juomatta niitä mistä noita oireita tulee. Enää en ole mitään reaktioita saanut moneen vuoteen kun osaan vältellä.- absolutisti not
tavallinen allergialääke(esim.histec)auttaa ja nopeasti. Itselläni alkoi ihan sairas kutina puolitoista vuotta sitten.epäilin jo syyhypunkkia ja lääkäri sanoi että piirtopaukamointihan se on ilmiselvästi... olen nyt yhdistänyt kutinan alkoholiin,koska se alkaa välittömästi viinilasillisen aikana jo. eniten kiinnostais, onkohan tää vaarallista harrastaa siedätyshoitoa...
- allergiaa?
Onko sulla diagnoosia että olis alkoholiallergia?
Mulla tulee selvinpäinkin "punaisia läiskiä" kasvoihin, kaulan ja rinnan alueelle, jos jännitän(tiedostamattakin) ja joskus tulee läiskiä jos juon esim sosiaalisessa tilanteessa. Ei ole todettu ikinä mitään alkoholiallergiaa.
Alkoholi laittaa veren kiertämään, jos sun iholla muutenkin taipumusta punaisuuteen niin juodessa punaisuus lisääntyy..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä482448Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri491724IPCC romahtaa
Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl341509Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t241463- 891432
- 1371152
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171092Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha624936Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet
Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa243924kamera hakokylässä
kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!17873