Onko alkoholista tuleviin punaisiin läiskiin mitään helpottavaa hoitoa, muutakun käytön lopettaminen??
Alkoholiallergia
3
964
Vastaukset
- N27**
Eipä ole ei, eli kannattaa lopettaa niiden tuotteiden käyttö jotka sulle oireita aiheuttaa. Itse en voi tai uskalla juoda mitään viinejä, tai likööripohjaisia alkoholijuomia. Vain kirkkaasta viinasta tehtyjä paukkuja tai siideriä.
Mulla oireina on:
- kuumotus
- punoitus
- silmien turpoaminen
- ihottuma
- kutina
- pienet näppylät naamassa, jotka on ikään kuin finnejä, eli vesikellomaisia.
Ihottuma kestää useamman päivän ja lopulta nahka kesii naamasta pois.
Ei kiva, eli ennemmin olen juomatta niitä mistä noita oireita tulee. Enää en ole mitään reaktioita saanut moneen vuoteen kun osaan vältellä.- absolutisti not
tavallinen allergialääke(esim.histec)auttaa ja nopeasti. Itselläni alkoi ihan sairas kutina puolitoista vuotta sitten.epäilin jo syyhypunkkia ja lääkäri sanoi että piirtopaukamointihan se on ilmiselvästi... olen nyt yhdistänyt kutinan alkoholiin,koska se alkaa välittömästi viinilasillisen aikana jo. eniten kiinnostais, onkohan tää vaarallista harrastaa siedätyshoitoa...
- allergiaa?
Onko sulla diagnoosia että olis alkoholiallergia?
Mulla tulee selvinpäinkin "punaisia läiskiä" kasvoihin, kaulan ja rinnan alueelle, jos jännitän(tiedostamattakin) ja joskus tulee läiskiä jos juon esim sosiaalisessa tilanteessa. Ei ole todettu ikinä mitään alkoholiallergiaa.
Alkoholi laittaa veren kiertämään, jos sun iholla muutenkin taipumusta punaisuuteen niin juodessa punaisuus lisääntyy..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371812
- 50818
- 69786
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7661Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33639Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15559Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141471- 52465