Olen katsellut äkkilähtöjä tuohon kesäkuun alkuun, onko kokemuksia mihin kannattaisi lähteä ilmaston ja hintojen puolesta? Esim. Sunny Beachille pääsisi edullisesti, tai Mallorcalle yms... Millaisia paikkoja? Siisteys, lämpötila ym.. Tyhmä kysymys varmaan, mutta mihin kaikkialle matkaillessa tällä hetkellä passia tarvitsee, kun en ole oikein lähiaikoina reissannut. Joudun varmaan väliaikaisen passin hankkimaan kuitenkin.. Ois kiva jos joku pystyis tyhmää valottamaan. :)
Vinkkejä äkkilähtöihin?
Peter29
1
516
Vastaukset
- TravelGirl
Olin toukokuussa 2vk Mallorcalla äkkilähdöllä(1 viikon hinnalla).
Mallorcaa voin ehdottomasti suositella, todella monipuolinen saari, paljon näkemistä ja tekemistä.
Kesäkuussa on varmasti aurinkoista ja lämmintä.
Ainoa miinus oli että siellä ei ollut kovin halpaa,
mutta hirveesti ei haitannu koska matka oli niin edullinen.
Bulgaria on kyllä paljon halvempi kuin Mallorca mutta mielestäni liian turistirysä.
EU maissa ei tarvi passia vaan henkilökortti riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059