Olen katsellut äkkilähtöjä tuohon kesäkuun alkuun, onko kokemuksia mihin kannattaisi lähteä ilmaston ja hintojen puolesta? Esim. Sunny Beachille pääsisi edullisesti, tai Mallorcalle yms... Millaisia paikkoja? Siisteys, lämpötila ym.. Tyhmä kysymys varmaan, mutta mihin kaikkialle matkaillessa tällä hetkellä passia tarvitsee, kun en ole oikein lähiaikoina reissannut. Joudun varmaan väliaikaisen passin hankkimaan kuitenkin.. Ois kiva jos joku pystyis tyhmää valottamaan. :)
Vinkkejä äkkilähtöihin?
Peter29
1
537
Vastaukset
- TravelGirl
Olin toukokuussa 2vk Mallorcalla äkkilähdöllä(1 viikon hinnalla).
Mallorcaa voin ehdottomasti suositella, todella monipuolinen saari, paljon näkemistä ja tekemistä.
Kesäkuussa on varmasti aurinkoista ja lämmintä.
Ainoa miinus oli että siellä ei ollut kovin halpaa,
mutta hirveesti ei haitannu koska matka oli niin edullinen.
Bulgaria on kyllä paljon halvempi kuin Mallorca mutta mielestäni liian turistirysä.
EU maissa ei tarvi passia vaan henkilökortti riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305892Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144444Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403257IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522991Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391581- 711351
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2331227Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek101180- 791179