Olen katsellut äkkilähtöjä tuohon kesäkuun alkuun, onko kokemuksia mihin kannattaisi lähteä ilmaston ja hintojen puolesta? Esim. Sunny Beachille pääsisi edullisesti, tai Mallorcalle yms... Millaisia paikkoja? Siisteys, lämpötila ym.. Tyhmä kysymys varmaan, mutta mihin kaikkialle matkaillessa tällä hetkellä passia tarvitsee, kun en ole oikein lähiaikoina reissannut. Joudun varmaan väliaikaisen passin hankkimaan kuitenkin.. Ois kiva jos joku pystyis tyhmää valottamaan. :)
Vinkkejä äkkilähtöihin?
Peter29
1
585
Vastaukset
- TravelGirl
Olin toukokuussa 2vk Mallorcalla äkkilähdöllä(1 viikon hinnalla).
Mallorcaa voin ehdottomasti suositella, todella monipuolinen saari, paljon näkemistä ja tekemistä.
Kesäkuussa on varmasti aurinkoista ja lämmintä.
Ainoa miinus oli että siellä ei ollut kovin halpaa,
mutta hirveesti ei haitannu koska matka oli niin edullinen.
Bulgaria on kyllä paljon halvempi kuin Mallorca mutta mielestäni liian turistirysä.
EU maissa ei tarvi passia vaan henkilökortti riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3221832Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831287Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751284- 1341157
- 80967
- 85891
- 48843
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro118814- 48790
Sitä saattaa vähän hölmöillä
rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.60746