Specsavers Oulu

opiskelija 3215

Millaisia kokemuksia Oulun Specsavers liikkeistä?
Kannattaako sieltä ostaa uusia laseja?
Joudun käyttämään jatkuvasti laseja.
Meinaan, kun rahatilanne on heikommanpuoleinen ja olen kuullut että sieltä saa edullisesti lasit.Toinen vaihtoehto on osamaksu. Liekkö se onnistuu optikko liikkeissä?

6

3555

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alvari.raappavaara

Kokemukseni on vain edellisen nimen alta. Sama väki näyttää puodissa jatkavan, joten osaaminen lie tallella. Ja huumorintaju. Vein kerran takasi pari kuukautta vanhat lasit ja kysyin: Meneekö takuusen? Olivatten jääneet marketin parkissa muutaman auton alle. Johtava optikko kutsui koko väen katsomaan ja ihmettelemään, kuin litteäksi lasit saa. No, uudet valmistu samalla reseptillä melko helposti ja kohtuuhinnalla.

Muualla olen katsellut ketjun myymälöitä ja niitä alle kympin sankamalleja ei kovin montaa ollut. Jos niistä löytyy kelpaava, niin meleko halvalla selviää. Näön tarkastuksesta laskuttavat erikseen, kai huomioit mainoksen pikkupräntin. Elikkäs sama homma kuin muussakin kaupankäynnissä: Tarjoushinnalla houkutellaan väki ovesta sisälle ja kauppaa tehdään ihan muulla tavaralla. Eiköhän sielläkin suurin osa myydä satkun molemminpuolin valikoimasta, joka jo pikkusen isompi.

Osamaksukauppa on menneitten vuosien historiaa. Nykyään myyvät sulle jonkun tililuottokortin, jolla voit lyhennellä laseja ja maksaa liki 20 % korkoa. Hätätilassa käypänen ratkaisu sekin.

• tyytyväinen asiakas

itse ostin lasit sieltä pari kuukautta sitten. olen ollut ihan tyytyväinen ostokseeni.

hinta ja laatusuhdekin on myös kohillaan. SIELTÄ SAA HALVALLA HYVÄT LASIT! suosittelen.

• lasini

Hallituskadun eyenistä. Kävin pyytämässä kaikista liikkeistä tarjouksen kaksiteholaseista ja hinnat vaihteli 317 € ja 580 € välillä.
      Hyvin toimii eyenin halvat lasit.
      Specsaversissa nuo lasit olisi maksaneet 387 €.

• lasit myös

spermperverssista ja oli niin hyvät kiikarit että näin letkunpuistosta oritkariin helposti. Suosittelen lämpimästi(myös insinööreille)!!

• dfdfdf

Joo tosin riippuu myös likitaitteisuudesta. Jos on voimakkaat linssit, niitä pitää hioa paljon. Omat lasini tulivat maksamaan yli 500 euroa, vaikka ostin ne halvimmasta kaupasta. Sain onneksi kaupan päälle sitten toiset lasit.

• Alea

Minä kävin kyselemässä vain aurinkolaseja ilman vahvuuksia ja sain tosi hyvän palvelun. Enpä muista saaneeni parempaa aikoihin. Eikä siellä ollu yks tympääntynyt myyjä, joka ei ehdi kaikkia palvelemaan. Olikohan henkilökuntaa peräti kolme. Kävin siinä Valkealinnantalossa. Tavallisista silmälaseista en tiedä mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      190
      8617
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4768
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4238
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3807
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3216
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2990
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2686
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2491
    9. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      44
      2304
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2213
    Aihe