Miten kertoa Neitsyelle (M)..

..että ei tapailtaisi enää

Eli miten toimia? Mies liian huolehtivainen (onko kaikki hyvin, tarvitko jotain), haluaisi että oltaisiin 24/7 yhdessä ja todella mustasukkainen. Valittaa kuinka elämä menee huonosti, ei saa töitä, ystäviä ja sukulaisia kuollut josta masennusta ym ym ja minä olen hänen sanojensa mukaan ainut asia tässä elämässä joka saa jaksamaan.. No, en halua olla se. Olen siis kauris, mainittakoon se. Haluan tiettyä vapautta ja itsenäisyyttä mutta olen kuitenkin aikamoinen "hoivaaja" luonteeltani.. En haluaisi aiheuttaa hänen elämäänsä kauheaa kaaosta vain lähtemällä..

..vaikka juuri sitä kaipaisin.

8

1991

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • codetsu

      jos on vähääkään minunlaiseni tuo huolehtivaisuus
      on juurikin sitä huolta kun vaistoaa ettei kaikki ole ihan kuten pitää silloin alkaa kyseleen mikä on ja toinen ku ei vastaa tai ei kerro totuutta kyseleminen jatkuu kunnes se totuus tulee julki
      valitettava piirre mutta kun janoaa tietoa sitä on saatava ja varsinkin suhteen tilan tieto on tärkeää jos ei se muuten tule ilmi sillon pitää alkaa kysellä

      jos miehellä ei ole muuta elämää kuin sinun kanssasi
      kuten edellä haiskahtaa olisi äijän syytä hommata jotain muutakin tekemistä ettei masennus vie
      ja mies vikise
      elämässä on paljon arkipäivän onnellisuutta pieniä hymyätuottavia asioita ne on vain opittava huomaamaan

      jos suhteessa on jotain mätää sen kyllä minä ainakin haistan ja vaistoan
      neitsyeissä on se hyvä puoli että olemme hyvin mukautuvia ja kykeneviä muuttumaan jos olosuhteen sitä vaativat siksi yleensä kyselyt haistelevat sitä mitä pitäsi olla tai millainen pitäsiolla jotta paremmin pystyisi vastaamaan toisen tarpeisiin ja pitämään hänet onnelisena vierellään
      epäkohdat pitää tuoda julki vaikka toinen siitä hermonsamenettäsikin totuus on aina parempi kuin epä tietoisuus se kalvaa syvältä ja tekee olon hermostuneeksi ja kasvattaa nagatiivisia olotiloja

      jos olet jo päättänyt että et halua olla hänen kanssaan sano se ja kerro miksi niin on
      ja käytä siihen aikaa...

      jos taas suhteessa on asioita joista et pidä ja muuten suhde olisi sinulle toimiva
      kerro se hänelle ja saat sen mitä pyydät
      toinen paremmin ymmärtää sinua ja osaa korjata suhteen epäkohdat !
      kerro tunteistasi kerro kaikesta puhu hänelle
      anna tiedon janoiselle se mitä hän kaipaa Tietoa !
      opeta hänet tuntemaan sinut
      ja päin vastoin sinunkin on hyvä tuntea hänet
      puhumalla asiat selviävät eivät puhumattomuudella

      huutamaan ei kannata alkamaan
      minut se lyö lukkoon aina
      en suostu keskustelemaan ihmisen kanssa joka on menettänyt malttinsa

      toiv. tästä on jotain apua

      • tuo kuulostaa

        niin tutulle. Arvostan neitsyt miestä todella paljon, juuri tuon kaiken takia mitä sanoitkin..

        Olen samaa mieltä, huutamaan en rupea enkä sitä myöskään kuuntele. Mies kertonut että edellinen naisystävä vain huusi asioista ja se veti hänet täysin lukkoon.. Oli mielummin hiljaa kuin alkoi huutamaan takaisin. Sai sitten ajan myötä tarpeekseen ja on sitä mieltä myös että asiat selviävät puhumalla.

        Kiitos sinulle, otan asian esille ja kerron omat tuntemukseni ja haluan totta kai kuulla mitä hänelläkin on sanottavanaan!


      • ajattelisivat noin.

        Ajatuksesi olivat todella hyviä, mutta kun niitä neitsyt miehiä löytyy monenlaisia. Itse olen törmännyt vain puhumattomiin joilta saa itse kysellä missä mennään, eikä siltikään tahdo saada mitään vastausta.


      • ja itteään kehua
        ajattelisivat noin. kirjoitti:

        Ajatuksesi olivat todella hyviä, mutta kun niitä neitsyt miehiä löytyy monenlaisia. Itse olen törmännyt vain puhumattomiin joilta saa itse kysellä missä mennään, eikä siltikään tahdo saada mitään vastausta.

        älä usko, älä luota, älä hetkeäkää - omaa etuaan vain lepertelyillä ja selittelyillään hakee!


    • älä selittele

      ota ja lähde!

      Yksinkertaista!

      • olin joskus

        kaurisnainen neitsytmiehen kanssa, ja pidemmän päälle se alun huolehtimine alko vaa tuntua mustasukkaselta kyyläämiseltä ja omaa rauhaa ei saanu ikinä. oma neitsyt jätti sillon joskus koska tapasin kaverimiehen lupaa kysymättä. (ja mitään ei siis tosiaan tapahtunut eikä pitänytkää) mieti tarkkaan millane oma miehes on ja suhtees kantsii tietty aina yrittää eka keskustella ongelmista. mun neitsytmiehen kanssa se ei vaan onnistunu.


      • Miss Blue

        ..tuo on yks keino, keino välttyä ongelmilta. Oon huomannut, et sillä Codetsu-nimisellä riittä asiaa. Siis hyvää sellasta. En mä ala nyt mielistellä, enkä etenkään sen takia kun kyseinen herra neitsyiden asiaa ajaa, mut pisteet sille. Siinäs näette: ei kaikki neitsyt miehet ole niin huonoja mitä kuvitellaan...


    • ElisaC

      Olen juuri lopettelemassa katastrofaalista suhdetta Vaakamieheen. Itsetunto on melkein nollilla ja kova suru puserossa.
      En voinut milloinkaan Kauriina ymmärtää Vaa'an (mielestäni) välinpitämättömyyttä itseäni kohtaan. Hän ei koskaan "auennut" minulle. Olin liian jörö ja hän taas.. Se taas johti päättymättömään ketjureaktioon.

      Minusta tuollainen huolehtiminen, hoivaaminen ja huomioiminen tuntuisi taivaalliselta. Sellaista en saanut koskaan kokea Vaa'alta. Toivoisin kuitenkin sitä kokevani vielä elämässäni.

      Mustasukkaisuutta ei kenenkään pitäisi kokea ilman syytä. Pieni mustuilu osoittaa mielestäni vain välittämistä. Liika on jo sairautta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      429
      3013
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2354
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2092
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1933
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1787
    6. 161
      1231
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe