Mitä kaurismies tarkoittaa?

confused

Tapailin erästä kaurismiestä muutaman kuukauden ajan. Hän kertoi avoimesti olevansa ihastunut minuun, osoitti hyvin paljon hellyyttä minulle ja joistain puheistaan sai käsityksiä että kuvitteli minut jopa tulevaisuuteensa (pieniä suunnitelmia, joissa käsitin olevani mukana).

No juttumme kuitenkin loppui, koska hän ei loppujenlopuksi tiennyt enää mitä halusi eikä ollut päässyt exästään yli kunnolla. Ei halunnut satuttaa minua vaan halusi olla rehellinen ja yrittää selvittää ajatuksiaan. Häntä kuulemma pelottaa aloittaa uusi, vakava suhde edellisen jälkeen. Häntä satutettiin edellisessä suhteessa pahasti.

Olemme olleet nyt muutaman kuukauden erossa, nähneet viihteellä ja välillä törmäilleet muutenkin. Hän on kovin huolissaan, että olen vihainen hänelle... Olen yrittänyt saada hänet uskomaan etten ole ja että haluaisin olla kaikesta huolimatta hänen ystävänsä. Olemme soitelleet muutamia kertoja, lähetelleet viestejä kummankin aloitteesta. Hän sanoo puhelimessa aina kivoja asioita, kehuu minua paljon ja tekstareistaankin saa aivan ristiriitaisia käsityksiä, flirttailee, kehuu, ei tunnu pelkältä ystävältä. Kun näemme esim. baarissa, hän saattaa koskettaa minua ja muutenkin katsoo pitkään ja hymyilee... Välillä vakavoituu. Jää seuraani, vaikkei hänellä olisi edes kunnollista asiaa minulle. On myös sanonut että haluaisi jutella kanssani enemmänkin joku päivä..??

Mitä minun pitäisi nyt ajatella tästä kaurismiehestä? Onko suhteemme pelkkää ystävyyttä vai voisiko olla mahdollista että tällä kauriilla olisi vielä romanttisia tunteita minua kohtaan? Olen hyvin ihastunut häneen enkä tiedä mitä minun kannattaisi tehdä. Olisi todella kiva kuulla teidän mielipiteenne asiasta! :)

16

4714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiinnostavaaaaa..

      Ilmiselvästi tämä mies antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa.

      Itse tapailen kaurismiestä ja odotan milloin hän muuttaa suuntaansa. On nyt niin ihana, ymmärtäväinen, uskomattoman aito ja saa minut aina hyvälle tuulelle. Koetan pitää etäisyyttä ja olla ihastumatta sen kummemmin, jotta en tarvitsisi pettyä. Annan hänen tehdä aloitteet, itse en vahingossakaan anna hänen ymmärtää.

      Olen itsekin kauris, joten olemme varmaan molemmat samantyylisiä ja tiedämme mitä toinen haluaa ja mitä ei...ehkä?

      Tämä meni nyt oman juttuni puimiseen, mutta sinuna olisin etäinen tätä miestä kohtaan. Luulen, että se tekee sinusta kiinnostavamman. ;) Ehkä kaurismiehet haluavat vaikeita ja vaikeasti saatavia naisia. Mutta toisaalta olisi houkuttelevaa kysyä tältä mieheltä, mitä ihmettä sinä oikein minusta haluat?

      Toivottavasti pääset selville hänen ajatuksistaan...

    • kaurismiees
    • Tumma Kauris

      Olet ihastunut häneen mutta haluat olla hänelle ainoastaan ystävä?

      Jos hän on tyypillinen kauris niin se on siinä tapauksessa kaikki tai ei mitään. Mua ei ainakaan itseäni kaurismiehenä kiinnosta lainkaan sellaisten naisten ystävyys, joita kohtaan mulla on syvempiä tunteita. Joko ollaan rakastavaisia tai sitten ollaan pelkkiä kamuja. Mutta ei mitään "ollaaks me vai eiks me olla" välimuotoa.

      Tosta sun kirjoituksesta käy aika selväksi, että tää kyseinen jannu on suhun lätkässä. Nyt sun vaan pitää tehdä jotain konkreettista että saat kaurismiehen varmistumaan sun omista tunteistasi. Tee aluksi itsellesi selväksi, että mitä sä itse oikein haluat siitä kaurismiehestä =)

    • Lumpeenkukka

      Mä olen seurustellut nyt kans n. 3 kk kaurismiehen kanssa ja olen itsekin kauris ja tuo kaurismiehen lähelle tulo ja vetäytyminen välillä kuulostaa kovin tutulta ;/
      Mun mielestä sun pitää ihan reippaasti tehdä selväksi miehelle mitä häneltä odotat ja mitä haluat. Luulen että se on ainoa keino päästä eteenpäin.
      Mä pistin oman kaurismieheni vähän ns. seinää vasten ja kysyin että mitä se multa oikein odottaa ja latelin hieman elämän totuuksia sille siitä miten mun mielestä suhde toimii ja miten se ei toimi.
      Sain vastaukseksi anteeksipyynnön siitä että hän on ollut niin kovin itsepäinen ja itsekäs ja kertoi rakastavansa mua.
      Ja se riittää mulle nyt ;)
      Mun kaurismiehellä on takana melko pitkä avioliitto joka kariutui exän uskottomuuteen ja rankan suhteen läpi käyneenä tietenkin pelkää hypätä uuteen suhteeseen ja nyt kun mies havahtui siihen todellisuuteen että on rakastunut muhun niin se jotenkin kai pelästytti hieman... kaurismiehet on vähän sellaisia "jääviileäkaappi" miehiä, heh... niiden kanssa on vaan opittava elämään ja vähän ojennettava välillä ;)

      Mun exä oli myös kauris, tosin aivan toisenlainen luonteeltaan kuin tämä mun nykyinen mies ja hyvä niin ;)

      • ällistyttävän

        rivakka kaurismies!! Vai oliskohan sittenkin harkitsematon sanoissaan. 3 kuukautta seukannut ja nyt jo rakastaa.


      • Lumpeenkukka
        ällistyttävän kirjoitti:

        rivakka kaurismies!! Vai oliskohan sittenkin harkitsematon sanoissaan. 3 kuukautta seukannut ja nyt jo rakastaa.

        Sen verran ajattelin kommentoida tuota sun ihmettelyä mun rivakasta kaurismiehestä, heh... että ollaan kyllä tunnettu toisemme yli vuoden verran mutta tunteet tuli peliin vasta kolmisen kuukautta sitten ja mies teki itse hyvinkin suoran aloitteen ja on ollut kokoajan se aktiivisempi osapuoli koska mä en halua olla liian helposti saatavilla oleva ;)


    • alkup.

      Olen sanonut hänelle kyllä hyvin selvästi silloin kun lopetimme tapailumme, että olen ihastunut häneen hyvin paljon ja minua ei kukaan muu kiinnosta kuin hän. Kysyin häneltä että ollaanko nyt vaan pelkkiä kavereita vai onko tässä muutakin... Mutta ei vastannut minulle kunnolla. Hämmennyin ja peräännyin koska hän sanoi ettei halua satuttaa ja ettei uskalla aloittaa uutta suhdetta, sillä vanha oli jättänyt niin syvät haavat.

      Hän on kysellyt minulta usein, että olenko vihainen hänelle kaikesta tapahtuneesta, tuntuu olevan kovin huolissaan siitä? Olen vastannut etten ole...

      Ja tuo ystävyys -juttu lähti siitä kun suhteemme loppui ja hän sitten sanoi että olis kiva jos voitais olla edes ystäviä, kun ei ainakaan silloin vielä pystynyt vakavaan seurusteluun... Tuon jälkeen kyllä lähestynyt enemmän minua ja flirttaillut ja antanut ristiriitaisia signaaleja. Siksi olenkin niin hämmentynyt kaikesta. Puhelimessakin jutellessamme, kuten sanoinkin, niin sanoo todella useasti jotain kivaa minusta.

      Meillä on todella hyvä yhteys keskenämme ja pystytään puhumaan vaikeistakin asioista toisillemme... Olemme yllättävänkin avoimia olleet toisillemme lähes alusta lähtien. Silti tästä meidän "jutusta" (??) puhuminen tuntuu vaikeammalta. Ei vain uskalla. Niin ja muuten itse olen Kalat horoskooppimerkiltäni.

      Ehkä pitäisi vain yrittää saada sanotuksi hänelle että olen hyvin ihastunut häneen ja haluaisin hänet kokonaan itselleni. Pelkään vain että pelästytän hänet kokonaan luotani.

      • Tumma Kauris

        No meidän kauriiden kanssa voi todella olla välillä vähän vaikeeta =) Joskus se koko homman onnistuminen voi jostain ihan mitättömästi jutusta kiinni. Kauris kun ei esitä hankalaa vaan kauris todellakin on hankala.

        Mutta mutta...kalat on kyllä yks parhaista kumppaneista kauriille, joten toivottavasti se jannu nyt tajuaa hyvän päälle eikä työnnä sua pois luotaan =)

        Toivottavasti teille kahdelle nyt koittais semmonen kunnon rakkauden kesä, sillä kalat ja kauris on seksikäs ja lämmin yhdistelmä! Tee hänelle selväksi, että haluat yrittää, mutta älä ole liian suoraviivainen tai päällekäyvä, sillä se saatta hämmentää kaurista. Vaikka me kauriit joskus vaikutetaankin niin viileiltä ja etäisiltä, niin tosiasiassa me ollaan aika herkkis porukkaa ja meidän kanssa täytyy edetä maltillisesti.

        Tsemppiä!


      • "....meidän
        Tumma Kauris kirjoitti:

        No meidän kauriiden kanssa voi todella olla välillä vähän vaikeeta =) Joskus se koko homman onnistuminen voi jostain ihan mitättömästi jutusta kiinni. Kauris kun ei esitä hankalaa vaan kauris todellakin on hankala.

        Mutta mutta...kalat on kyllä yks parhaista kumppaneista kauriille, joten toivottavasti se jannu nyt tajuaa hyvän päälle eikä työnnä sua pois luotaan =)

        Toivottavasti teille kahdelle nyt koittais semmonen kunnon rakkauden kesä, sillä kalat ja kauris on seksikäs ja lämmin yhdistelmä! Tee hänelle selväksi, että haluat yrittää, mutta älä ole liian suoraviivainen tai päällekäyvä, sillä se saatta hämmentää kaurista. Vaikka me kauriit joskus vaikutetaankin niin viileiltä ja etäisiltä, niin tosiasiassa me ollaan aika herkkis porukkaa ja meidän kanssa täytyy edetä maltillisesti.

        Tsemppiä!

        kanssa täytyy edetä maltillisesti."
        Sähän käskytät ihan ku joku vaaka.


    • asiaa....

      mitä ihmettä te vingutte täällä, millaisia kaurismiehet ovat?????

      Minulla on ollut nuoruudessa kaurismies, oli parin viikon päästä niin loving että juutas sentäs, meinas olla ihan iilimato,miksiköhän??

      Seuraava aikuisiällä, on ollut jo koht kymmenisen vuotta, tulee kun laitan viestiä et, panettaa tai tarviin jotain, on meinaan aviksessa, l. on metsin liekanarussa.

      Mikä teil on niin vaikeeta noitten vapaiden kauriiden kanssa.

      Kolmas on nyt pyörityksessä :=) :=)
      ...hauskaa on, oman miehen lisäksi...
      Eihän kauriista ole kuin huviksi, laskelmoiva, itsekäs,pettävä,itsekäs, materialisti..kuka vakituiseksi haluaa moisen?

      • _ihmettelijä

        Sinähän tässä vaikutat laskelmoivalta, pettävältä ja itsekkäältä. Ja lisäksi kielitaidottomalta.


      • höpsön
        _ihmettelijä kirjoitti:

        Sinähän tässä vaikutat laskelmoivalta, pettävältä ja itsekkäältä. Ja lisäksi kielitaidottomalta.

        provoon retkahdit noin sulavasti, täytyy täälläkin ihmetellä.
        Kauriithan ovat nannaa naisille.


    • alkup.

      Tulin nyt taas pitkästä aikaa kertomaan kuulumisia kaurisrintamalta. :)

      Emme ole nyt nähneet kunnolla sen viime kertaisen jälkeen... Mutta tämä herra lähetti minulle muutamia päiviä sitten viestin aivan yllättäen ja kyseli kuulumisia. Kertoi itse, ettei hänellä mene hyvin ja mieli on maassa (tätä on aina välillä ollut hänellä)... Juttelimme asiasta ja yritin olla avuksi jollain tavalla. Yhtäkkiä hän pamautti minulle että on miettinyt kuinka tyhmä oli kun minut päästi "menemään"?? Hämmennyin taas jälleen kerran tästä, enkä tiedä osasinko edes vastata tuohon niin kuin olisi pitänyt.

      Totuushan on se, etten mitään muuta halua kuin tämän kaurismiehen, mutta hänen puoleltaan kaikki on ollut aina niin ristiriitaista, että olen aivan sekaisin kaikesta. En tiedä taaskaan mitä hän haluaa? Sanoi, että kertoo sitten ajatuksensa kun nähdään, ei osaa kuulemma puhelimen välityksellä kertoa...

      Pitääkö minun odottaa nyt vaan, että näen tämän kaurismiehen joskus (?) vai pitäisikö minun ottaa asiasta selvää uudelleen nyt kun noista viesteistä on hetki kulunut? En halua pelästyttää tätä miestä, mutta haluaisin selvyyttä asiaan... Koko tämä 4kk on ollut niin sekavaa... Ja aina kun olen pääsemässä yli koko tyypistä, hän ilmestyy kuvioihin ja taas minua viedään. Sanoo olevansa itsekin sekaisin itsensä kanssa, mutta pitää minusta kuulemma enemmän kun edes tajusi?

      Mitä tästä nyt voisi taas päätellä? Olen aivan sekaisin ja kaipaisin teidän apuanne! :)

      • cauris

        Sinuna kertoisin tunteeni rehellisesti. Mitä olet ajatellut ja miltä on tuntunut, kun et ole kuullut hänestä. Miten hän on erilainen kuin muut. Mutta varo imartelua/liioittelua.
        Sinuna ottaisin riskin, koska ainoa asia, mitä voi tapahtua on se, että hän katoaa uudestaan, mutta silloin hän ei todellakaan halua sinua ja saat vastauksesi. Kerro asiat kasvotusten, ei puhelimitse. Nyt kylmästi ohjat käsiin, että haluat tavata ja sillä selvä. Sitten kerrot, ensin tietenkin osoitat aidosti, että olet iloinen siitä, että kuulit hänestä jne. Osoita, että hän on sitä mitä haluat ja muut ei kelpaa. Sano, että olet valmis asettamaan itsesi sille, että sinuun sattuu, mutta että hän on sen arvoinen, että uskallat asettaa itsesi alttiiksi sille mahdollisuudelle, ettei hän haluakaan sinua. Kerro hänelle, että tuli mitä tahansa vastaan, hän on aina vain mielessä eikä lähde pois. Sano, ettei hän voi olla vain päähän pinttymä, kun et osaa unohtaa, vaikka ette näkisikään.
        Olisiko ideaa?


    • joku vaan

      kauriit taitaa kaikki olla tollasia jahkailijoita. "en tiiä mitä haluan" on ainaki mulle tullu tutuksi tässä vuosien saatossa kun oon sitä yhtä ja samaa kaurismiestä yrittäny saada itselleni. ollaan oltu yhdessä ja erikseen jo varmaan enemmän ku yhden käden sormin voi laskea. viimein otin ohjat omiin käsiini ja sanoin ettei tollanen jahkaaminen oo oikeeta rakkautta. pyysin ettei ottas yhteyttä enää. toivottavasti sun kauriis ei jää tohon samaan oravanpyörään etkä sinäkään. se ei kai lopu koskaan..

    • Kauris vain;)

      On se että hän pitää sinusta, mutta ei taida olla vakavaan suhteeseen vielä pitkään aikaan valmis. En tiedä mitä sinun pitäisi tehdä..ehkä odottaa tai jättää koko juttu siihen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 134
      3843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      107
      3497
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      18
      2493
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1565
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      86
      1446
    Aihe