Oletteko muut oinaat huomanneet, että vaikka olette onnellisessa suhteessa miehen kanssa, fantasioitte silti naisista? Käykö oinas seksuaalisesti niin kuumana, että on kaikki ruokaisempi sukupuolten suhteen? Itse elän kaikin puolin tyydyttävässä parisuhteessa miehen kanssa, mutta huomaan silti välillä fantasioivani naisista, kuulostaako tutulta?
Tiedän, että seksuaalisuus ei perustu horoskooppiin, mutta mietin, voiko se silti saada sieltä vaikutteita?
oikku ja seksuaalisuus
o i n a s
3
1482
Vastaukset
- kyllä se mies on ainoa joka...
No, ei kyllä tähän ikään mennessä ole tuollaista ilmennyt, vaikka surkeita miessuhteita on tullut koettua.....joo.....ei edes niiden aikan ole tullut ajateltua naisia, joten ei ehkä kannata sekoittaa horoskooppimerkkejä tuohon juttuun.... ;)
- Olen oinas
Joskus tekee mieli, ehkä tehdä oma olo kevyeksi ilman seuralaista.
- Oinatar....
Ei mullekaan naiset kelpaa...
Haluan vaan Miestä isolla M:llä!!!!
Ja PALJON!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694939KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923860- 1913669
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783309Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502999- 252014
- 241981
- 1871867
- 301706
HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ
Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus981416