Keskiviikko 28.0508

Kukkakeiju

Aurinkoinen huomen kaikille!Raittiina tänään...

10

320

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eeva-Leena

Raittiina alkaa tämä aurinkoinen päivä.

• jonkinlaista

voimaa tuosta, kun jokapävä kirjoitat päiväsi alkaneen raittiina?
      kivahan se vaan on jos selviää sillä, että odottaa seuraavaa päivää saadakseen jälleen kiojoittaa olleensa ottamatta.
      itselläni on nyt kolmas viikko menossa eikä tee tiukkaakaan.
      Ei ole vielä vitutuskaan helpottanut edellisestä kerrasta.
      Tämän ja ensi viikon kärvistelen vielä nurkissani, itseäni mollaten(mitä nyt terapeutilla käyn) ja ketumusviikkoja pitäen.
      Sen jälkeen alan palaamaan päiväjärjestykseen RAITTIINA.

• Oolofi

Kyl kyl.

• Antabusta

Kannattaa hankkia antabus kapselit A-klinikan lääkäriltä , niin ei tarvitse taistella viinan houtuksia vastaan, kun asioita, kun miettii ja pyörittelee, retkahtaa varmasti. Kun ottaa säännöllisesti lääkkeet, niin voi keskittyä elämään ja saa uusia ystäviä. Minua lääkkeet auttoi eteenpäin ilman toistuvia retkahduksia "suosittelen".

• Ilman Antabusta, se tuo Antabus ei valitettavati vaikuta viinanhimoon millään tavalla, mutta hyvä jos olet sen avulla pysynyt raittiina.

• Antabusta
        raitis kirjoitti:

Ilman Antabusta, se tuo Antabus ei valitettavati vaikuta viinanhimoon millään tavalla, mutta hyvä jos olet sen avulla pysynyt raittiina.

Eipä niin vaan estää ottamisen hetken mielijohteesta, eli ei ole mahdollista ottaa pitää harkita kaksi kertaa ennen kuin. Minua on auttanut elämän kumppani, jolle alkoholi ei ole ollut koskaan ongelma tosin hänkin on täysin raitis, niin on helppo olla.En enään antabusta tarvitse ottaa.

• piti ottaa niitä
        Antabusta kirjoitti:

Eipä niin vaan estää ottamisen hetken mielijohteesta, eli ei ole mahdollista ottaa pitää harkita kaksi kertaa ennen kuin. Minua on auttanut elämän kumppani, jolle alkoholi ei ole ollut koskaan ongelma tosin hänkin on täysin raitis, niin on helppo olla.En enään antabusta tarvitse ottaa.

Antabuksia? Milloin lopetit?

• Antabusta
        piti ottaa niitä kirjoitti:

Antabuksia? Milloin lopetit?

lääkkeitä noin puoli vuotta säännöllisesti ja olen pärjännyt ilman reilun vuoden verran tukenani luotettava raitis kumppani alkuun katkaisin putken antabuksilla, mutta se ei toimi pian ollaan lähtökuopissa pitää ottaa lääkkeet säännöllisesti lääkärin ohjeen mukaa, eikä kuvitella, että hallitsen tilanteen.

• Antabusta kirjoitti:

lääkkeitä noin puoli vuotta säännöllisesti ja olen pärjännyt ilman reilun vuoden verran tukenani luotettava raitis kumppani alkuun katkaisin putken antabuksilla, mutta se ei toimi pian ollaan lähtökuopissa pitää ottaa lääkkeet säännöllisesti lääkärin ohjeen mukaa, eikä kuvitella, että hallitsen tilanteen.

Raittiina silti.

• haukan
        raitis kirjoitti:

Ilman Antabusta, se tuo Antabus ei valitettavati vaikuta viinanhimoon millään tavalla, mutta hyvä jos olet sen avulla pysynyt raittiina.

Antabu on hyvä ns. kainolasuva matkalla raittiuteen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      105
      6913
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      483
      5045
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      130
      2989
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      184
      2528
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      18
      2226
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      37
      1224
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      72
      1143
    8. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      5
      1100
    9. Luuletko, että löydetään vielä

Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta
      Ikävä
      53
      1060
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      107
      1054
    Aihe