Aurinkoinen huomen kaikille!Raittiina tänään...
Keskiviikko 28.0508
10
325
Vastaukset
- Eeva-Leena
Raittiina alkaa tämä aurinkoinen päivä.
- jonkinlaista
voimaa tuosta, kun jokapävä kirjoitat päiväsi alkaneen raittiina?
kivahan se vaan on jos selviää sillä, että odottaa seuraavaa päivää saadakseen jälleen kiojoittaa olleensa ottamatta.
itselläni on nyt kolmas viikko menossa eikä tee tiukkaakaan.
Ei ole vielä vitutuskaan helpottanut edellisestä kerrasta.
Tämän ja ensi viikon kärvistelen vielä nurkissani, itseäni mollaten(mitä nyt terapeutilla käyn) ja ketumusviikkoja pitäen.
Sen jälkeen alan palaamaan päiväjärjestykseen RAITTIINA. - Oolofi
Kyl kyl.
- Antabusta
Kannattaa hankkia antabus kapselit A-klinikan lääkäriltä , niin ei tarvitse taistella viinan houtuksia vastaan, kun asioita, kun miettii ja pyörittelee, retkahtaa varmasti. Kun ottaa säännöllisesti lääkkeet, niin voi keskittyä elämään ja saa uusia ystäviä. Minua lääkkeet auttoi eteenpäin ilman toistuvia retkahduksia "suosittelen".
Ilman Antabusta, se tuo Antabus ei valitettavati vaikuta viinanhimoon millään tavalla, mutta hyvä jos olet sen avulla pysynyt raittiina.
- Antabusta
raitis kirjoitti:
Ilman Antabusta, se tuo Antabus ei valitettavati vaikuta viinanhimoon millään tavalla, mutta hyvä jos olet sen avulla pysynyt raittiina.
Eipä niin vaan estää ottamisen hetken mielijohteesta, eli ei ole mahdollista ottaa pitää harkita kaksi kertaa ennen kuin. Minua on auttanut elämän kumppani, jolle alkoholi ei ole ollut koskaan ongelma tosin hänkin on täysin raitis, niin on helppo olla.En enään antabusta tarvitse ottaa.
- piti ottaa niitä
Antabusta kirjoitti:
Eipä niin vaan estää ottamisen hetken mielijohteesta, eli ei ole mahdollista ottaa pitää harkita kaksi kertaa ennen kuin. Minua on auttanut elämän kumppani, jolle alkoholi ei ole ollut koskaan ongelma tosin hänkin on täysin raitis, niin on helppo olla.En enään antabusta tarvitse ottaa.
Antabuksia? Milloin lopetit?
- Antabusta
piti ottaa niitä kirjoitti:
Antabuksia? Milloin lopetit?
lääkkeitä noin puoli vuotta säännöllisesti ja olen pärjännyt ilman reilun vuoden verran tukenani luotettava raitis kumppani alkuun katkaisin putken antabuksilla, mutta se ei toimi pian ollaan lähtökuopissa pitää ottaa lääkkeet säännöllisesti lääkärin ohjeen mukaa, eikä kuvitella, että hallitsen tilanteen.
Antabusta kirjoitti:
lääkkeitä noin puoli vuotta säännöllisesti ja olen pärjännyt ilman reilun vuoden verran tukenani luotettava raitis kumppani alkuun katkaisin putken antabuksilla, mutta se ei toimi pian ollaan lähtökuopissa pitää ottaa lääkkeet säännöllisesti lääkärin ohjeen mukaa, eikä kuvitella, että hallitsen tilanteen.
Raittiina silti.
- haukan
raitis kirjoitti:
Antabu on hyvä ns. kainolasuva matkalla raittiuteen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2964513Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty1104050Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1942425Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar891951Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.351707Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv11249- 181244
Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk71199Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii481187entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä141940