Aurinkoinen huomen kaikille!Raittiina tänään...
Keskiviikko 28.0508
10
326
Vastaukset
- Eeva-Leena
Raittiina alkaa tämä aurinkoinen päivä.
- jonkinlaista
voimaa tuosta, kun jokapävä kirjoitat päiväsi alkaneen raittiina?
kivahan se vaan on jos selviää sillä, että odottaa seuraavaa päivää saadakseen jälleen kiojoittaa olleensa ottamatta.
itselläni on nyt kolmas viikko menossa eikä tee tiukkaakaan.
Ei ole vielä vitutuskaan helpottanut edellisestä kerrasta.
Tämän ja ensi viikon kärvistelen vielä nurkissani, itseäni mollaten(mitä nyt terapeutilla käyn) ja ketumusviikkoja pitäen.
Sen jälkeen alan palaamaan päiväjärjestykseen RAITTIINA. - Oolofi
Kyl kyl.
- Antabusta
Kannattaa hankkia antabus kapselit A-klinikan lääkäriltä , niin ei tarvitse taistella viinan houtuksia vastaan, kun asioita, kun miettii ja pyörittelee, retkahtaa varmasti. Kun ottaa säännöllisesti lääkkeet, niin voi keskittyä elämään ja saa uusia ystäviä. Minua lääkkeet auttoi eteenpäin ilman toistuvia retkahduksia "suosittelen".
Ilman Antabusta, se tuo Antabus ei valitettavati vaikuta viinanhimoon millään tavalla, mutta hyvä jos olet sen avulla pysynyt raittiina.
- Antabusta
raitis kirjoitti:
Ilman Antabusta, se tuo Antabus ei valitettavati vaikuta viinanhimoon millään tavalla, mutta hyvä jos olet sen avulla pysynyt raittiina.
Eipä niin vaan estää ottamisen hetken mielijohteesta, eli ei ole mahdollista ottaa pitää harkita kaksi kertaa ennen kuin. Minua on auttanut elämän kumppani, jolle alkoholi ei ole ollut koskaan ongelma tosin hänkin on täysin raitis, niin on helppo olla.En enään antabusta tarvitse ottaa.
- piti ottaa niitä
Antabusta kirjoitti:
Eipä niin vaan estää ottamisen hetken mielijohteesta, eli ei ole mahdollista ottaa pitää harkita kaksi kertaa ennen kuin. Minua on auttanut elämän kumppani, jolle alkoholi ei ole ollut koskaan ongelma tosin hänkin on täysin raitis, niin on helppo olla.En enään antabusta tarvitse ottaa.
Antabuksia? Milloin lopetit?
- Antabusta
piti ottaa niitä kirjoitti:
Antabuksia? Milloin lopetit?
lääkkeitä noin puoli vuotta säännöllisesti ja olen pärjännyt ilman reilun vuoden verran tukenani luotettava raitis kumppani alkuun katkaisin putken antabuksilla, mutta se ei toimi pian ollaan lähtökuopissa pitää ottaa lääkkeet säännöllisesti lääkärin ohjeen mukaa, eikä kuvitella, että hallitsen tilanteen.
Antabusta kirjoitti:
lääkkeitä noin puoli vuotta säännöllisesti ja olen pärjännyt ilman reilun vuoden verran tukenani luotettava raitis kumppani alkuun katkaisin putken antabuksilla, mutta se ei toimi pian ollaan lähtökuopissa pitää ottaa lääkkeet säännöllisesti lääkärin ohjeen mukaa, eikä kuvitella, että hallitsen tilanteen.
Raittiina silti.
- haukan
raitis kirjoitti:
Antabu on hyvä ns. kainolasuva matkalla raittiuteen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760