Kertokaa jotain positiivista härkämiehistä?
jotain positiivista?
9
1370
Vastaukset
- <33
http://www.myspace.com/enriqueiglesias
synt. 8.5.1975 =- mielelläni
...edellisen kirjoittajan mielipiteeseen. Nam.
- Anneli_99
Fiksumpaa miestä saa hakea. Ihania!!!!!
- härkänainen1
....sängyssä, tuulisia!! intohimoisia.. antavat naisen tuntua taivalliselta...
- Florist
Kilttejä ja sydämellisiä.
Tulevat toimeen hyvin useimpien ihmisten kanssa.
Eivät vaadi suuria koukeroita tai kuvioita elämäänsä, tavallinen arki riittää, jos se eletään hyvin.
Ovat herkkiä ja heillä on taiteellista/visuaalista silmää, eli osaavat olla luovia ja esim. sisustaa sekä pukeutua hyvin.
Ovat sinut oman feminiinisyytensä kanssa esim. kasvovoiteen käyttö ei heistä ole homomaista.
yleensä hyvin siistejä ja puhtaita miehiä. (tuoksuvat aina hyvältä!)
Ovat mieluummin parisuhteessa kuin hyppivät kukasta kukkaan, jos sitä tekevät, syvällä sisällään etsivät parisuhdetta.
Erittäin hyviä vanhempia.
Osaavat verbaalisesti osoittaa rakkauttaan, flirttailevat ja kertovat päivittäin sanoin ja teoin välittämisestään.
Hellivät naistaan.
Ovat tulisia ja tuhmia sängyssä, samalla helliä ja osaavat olla myös miehekkään rajuja - naisen nautinto on heille tärkeämpää kuin oma.
Ovat onnellisia pienistä asioista.
Omaavat tunneälyä, joka tulee esille kun alkaa keskustella syvällisemmin heidän kanssaan. Tietävät miten missäkin tilanteessa on viisainta käyttäytyä.
Hyvässä suhteessa onnellisena sitoutuu vain yhteen ihmiseen, kun oppii luottamaan, haluaa olla vain yhden naisen mies.
Vieläkö tarvitsette lisää...?- ex-härkämiehen vaimo
Olen samaa mieltä härkämiehestä. Ensimmäisessä(nyt menossa toinen liitto, neitsytmiehen kanssa, ja olen todella onnellinen härkänainen)olin härkämiehen kanssa 7v.,siitä avioliitosta 1 aikuinen lapsi. Itse olen härkänainen.
Härkämies, tämä minun oli muusiikko, sielultaan. Vaikka siviiliammatti oli toinen. Usein kun hän oli esiintymässä esim.laivalla. Naiset tulivat osoittamaan ihailua myös minulle, ja kysyivät mistä olin saanut noin ihanan miehen? Miehelläni oli kaunis lauluääni ja hän soitti kitaraa.
Flirtti kuuluu härkämiehelle, mutta hän uskollinen mies omalleen. Miehestäni oli upeaa jos, muut miehet huomasivat myös minut. Hän sanoi, että se kertoi hänelle, että hän oli valinnut hyvännäköisen naisen puolisokseen. Härkämies ei ainakaan julkisesti halua näyttää mustasukkaisuuttaan tai omistushaluaan. Julkisivu on tärkeää. Myös minun ex-mieheni rakasti sitä että, oli hyvin pukeutunut. Usein valitsin hänelle hänen esiintymisvaatteensa ennen laulu- ja soittokeikkaa. Ellei tuo kuningas alkoholi. Olisi pilannut tätä meidän avioliittoa, en olisi eronut hänestä.
Mutta, silloin oli pakko valita, kun lapsi oli pieni. Jälkeenpäin tämä lapsi on kysellyt miksi erosin hänen isästään. Olen kertonut että, isä oli kyllä ihana ja hän rakasti meitä, eikä ikinä olisi halunnut meille mitään pahaa, mutta alkoholi vei voiton.
Raitis härkämies, jolla ei ole alkoholiongelmia on mielestäni kyllä niin kuin Florist kirjoitti.
Onnea kaikille härkämiehen kanssa seurusteleville tai avioliitossa oleville.
Valitettavasti Suomessa tämä alkoholi "pilaa",monet upeat persoonat, horoskooppi-merkistä riippumatta. Siten, ikävät luonteenpiirteet pääsevät esille, sekä miehissä että naisissa. - miksi härkämies
etsii nais seuraa muualta kuin kotoa jos kerran kaikki kotona on kunnossa niinkuin hän väittää.
- ex-härkämiehen vaimo
miksi härkämies kirjoitti:
etsii nais seuraa muualta kuin kotoa jos kerran kaikki kotona on kunnossa niinkuin hän väittää.
Eiköhän tuo pettamis-asia. Mitä näillä palstoilla paljon käsitellään. Juuri härkämiestä kohtaan, ole sittenkin niin. Että, kaikissa meissä ihmisissä löytyy susia sekä lampaita. Horoskooppimerkki ei sinänsä vaikuta. Täydellisiä ihmisiä ei ole olemassakaan. Joka väittää olevansa itsetäydellisyys, on vielä kypsymätön elämässä. Härkämiehissä/naisissa on sekä uskollisia/pettureita.
Ja siitä huolimatta ihmisiä kaikki. Kiva ei ole joutua petetyksi. Tsemppiä, eivät kaikki ihmiset petä. Usko silti huomiseen. - Florist
miksi härkämies kirjoitti:
Kaikki ajattelee itseään...
Ne miehet (myös härät) jotka etsivät erotiikkaa liittonsa ulkopuolelta kuin nekin, jotka siihen leikkiin menevät mukaan. Mielestäni molemmilta osapuolilta on siinä tapauksessa jotakin pahasti päästä kynittynä.
Mutta jos puhutaan nyt aivan tavisihmisistä, minusta härät ovat oikein loistavia ihmisiä ja elämänkumppaneita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389