Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

jotain positiivista?

kertokaa

Kertokaa jotain positiivista härkämiehistä?

9

1360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • <33
      • mielelläni

        ...edellisen kirjoittajan mielipiteeseen. Nam.


    • Anneli_99

      Fiksumpaa miestä saa hakea. Ihania!!!!!

    • härkänainen1

      ....sängyssä, tuulisia!! intohimoisia.. antavat naisen tuntua taivalliselta...

    • Florist

      Kilttejä ja sydämellisiä.
      Tulevat toimeen hyvin useimpien ihmisten kanssa.
      Eivät vaadi suuria koukeroita tai kuvioita elämäänsä, tavallinen arki riittää, jos se eletään hyvin.
      Ovat herkkiä ja heillä on taiteellista/visuaalista silmää, eli osaavat olla luovia ja esim. sisustaa sekä pukeutua hyvin.
      Ovat sinut oman feminiinisyytensä kanssa esim. kasvovoiteen käyttö ei heistä ole homomaista.
      yleensä hyvin siistejä ja puhtaita miehiä. (tuoksuvat aina hyvältä!)
      Ovat mieluummin parisuhteessa kuin hyppivät kukasta kukkaan, jos sitä tekevät, syvällä sisällään etsivät parisuhdetta.
      Erittäin hyviä vanhempia.
      Osaavat verbaalisesti osoittaa rakkauttaan, flirttailevat ja kertovat päivittäin sanoin ja teoin välittämisestään.
      Hellivät naistaan.
      Ovat tulisia ja tuhmia sängyssä, samalla helliä ja osaavat olla myös miehekkään rajuja - naisen nautinto on heille tärkeämpää kuin oma.
      Ovat onnellisia pienistä asioista.
      Omaavat tunneälyä, joka tulee esille kun alkaa keskustella syvällisemmin heidän kanssaan. Tietävät miten missäkin tilanteessa on viisainta käyttäytyä.
      Hyvässä suhteessa onnellisena sitoutuu vain yhteen ihmiseen, kun oppii luottamaan, haluaa olla vain yhden naisen mies.

      Vieläkö tarvitsette lisää...?

      • ex-härkämiehen vaimo

        Olen samaa mieltä härkämiehestä. Ensimmäisessä(nyt menossa toinen liitto, neitsytmiehen kanssa, ja olen todella onnellinen härkänainen)olin härkämiehen kanssa 7v.,siitä avioliitosta 1 aikuinen lapsi. Itse olen härkänainen.

        Härkämies, tämä minun oli muusiikko, sielultaan. Vaikka siviiliammatti oli toinen. Usein kun hän oli esiintymässä esim.laivalla. Naiset tulivat osoittamaan ihailua myös minulle, ja kysyivät mistä olin saanut noin ihanan miehen? Miehelläni oli kaunis lauluääni ja hän soitti kitaraa.

        Flirtti kuuluu härkämiehelle, mutta hän uskollinen mies omalleen. Miehestäni oli upeaa jos, muut miehet huomasivat myös minut. Hän sanoi, että se kertoi hänelle, että hän oli valinnut hyvännäköisen naisen puolisokseen. Härkämies ei ainakaan julkisesti halua näyttää mustasukkaisuuttaan tai omistushaluaan. Julkisivu on tärkeää. Myös minun ex-mieheni rakasti sitä että, oli hyvin pukeutunut. Usein valitsin hänelle hänen esiintymisvaatteensa ennen laulu- ja soittokeikkaa. Ellei tuo kuningas alkoholi. Olisi pilannut tätä meidän avioliittoa, en olisi eronut hänestä.

        Mutta, silloin oli pakko valita, kun lapsi oli pieni. Jälkeenpäin tämä lapsi on kysellyt miksi erosin hänen isästään. Olen kertonut että, isä oli kyllä ihana ja hän rakasti meitä, eikä ikinä olisi halunnut meille mitään pahaa, mutta alkoholi vei voiton.

        Raitis härkämies, jolla ei ole alkoholiongelmia on mielestäni kyllä niin kuin Florist kirjoitti.
        Onnea kaikille härkämiehen kanssa seurusteleville tai avioliitossa oleville.

        Valitettavasti Suomessa tämä alkoholi "pilaa",monet upeat persoonat, horoskooppi-merkistä riippumatta. Siten, ikävät luonteenpiirteet pääsevät esille, sekä miehissä että naisissa.


      • miksi härkämies

        etsii nais seuraa muualta kuin kotoa jos kerran kaikki kotona on kunnossa niinkuin hän väittää.


      • ex-härkämiehen vaimo
        miksi härkämies kirjoitti:

        etsii nais seuraa muualta kuin kotoa jos kerran kaikki kotona on kunnossa niinkuin hän väittää.

        Eiköhän tuo pettamis-asia. Mitä näillä palstoilla paljon käsitellään. Juuri härkämiestä kohtaan, ole sittenkin niin. Että, kaikissa meissä ihmisissä löytyy susia sekä lampaita. Horoskooppimerkki ei sinänsä vaikuta. Täydellisiä ihmisiä ei ole olemassakaan. Joka väittää olevansa itsetäydellisyys, on vielä kypsymätön elämässä. Härkämiehissä/naisissa on sekä uskollisia/pettureita.

        Ja siitä huolimatta ihmisiä kaikki. Kiva ei ole joutua petetyksi. Tsemppiä, eivät kaikki ihmiset petä. Usko silti huomiseen.


      • Florist
        miksi härkämies kirjoitti:

        etsii nais seuraa muualta kuin kotoa jos kerran kaikki kotona on kunnossa niinkuin hän väittää.

        Kaikki ajattelee itseään...
        Ne miehet (myös härät) jotka etsivät erotiikkaa liittonsa ulkopuolelta kuin nekin, jotka siihen leikkiin menevät mukaan. Mielestäni molemmilta osapuolilta on siinä tapauksessa jotakin pahasti päästä kynittynä.

        Mutta jos puhutaan nyt aivan tavisihmisistä, minusta härät ovat oikein loistavia ihmisiä ja elämänkumppaneita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2278
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1974
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      87
      1783
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1618
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1532
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1413
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1372
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      39
      1359
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1341
    Aihe