Ajatttelin kirjoittaa tänne palstaan jos vaikka saisin vastauksia ja löytäisin jonkun kellä on ollut tai on samanlaisia tuntemiksia.
Olen yli 30 normaali vartaloinen nainen, en tupakoi ja kahvin teen jättänyt pois neljä päivää sitten. Sairashistoriassa on kilpirauhasenvajaatoiminta, joka nyt tasapainossa.
Viisi päivää sitten aloin saamaan pistävää kipua vasemman rinnan alle, kipu tuli ja meni ja kohdistu samaan kohtaan, niskat ja hartiat ihan jumissa, ajattelinettä on lihasperäistä, lievittynyt hieman venyttelyllä.
Samalla alkoi röyhtäilyt, tai ei oikeestaan voi röyhtäilyksi kutsua koska ilma ei tule alhaalta asti vaan tosta ruokatorven keskiväliltä, juuri ja juuri saa pienen kuplan ulos kurkusta, mutta tätä voisi tehä koko ajan, sieltä tulee noita röyhtäsykuplia ihan koko ajan jos alan ulos puhaltamaan. Todella ärsyttävää.
Närästystä ei ole, mutta välillä tuntuu että vatsasta voisi jotain nousta ylös, mutta ei ole kurkkuun asti onneksi tullut, pahoinvointia ei esiinny. Syljen eritys on voimistunut neljän päivän aikana. Apteekista kävin ostamassa Gavisconia, olen nyt niitä ruokailun jälkeen ottanut päivän verran, en tiedä ehkä hieman rauhoittunut tilanne.
Jotenkin tuntuu niin kummaliselta ettei tuota närästystä ole, mulla on ollut kahden viikon kamala stressi ja pelkotila elämäntilanteesta johtuen eli voisiko maha alkaa reagoimaan röyhtäsykuplilla.
Eli tällänen oli minun tarinani ja vaivani
Röyhtäily ja lisääntynyt sylki
4
2950
Vastaukset
- onko muuta mahdollisesti?
http://www.verkkosalkku.net/laakehoito/files/2/Laakkeiden_yhteisvaikutukset.ppt
- röyhtäilijä
Mä en saanut tota sivua auki minkä liitteen laitoit, en käytä mitään muuta lääkettä kuin tuota thyroksiinii
- juttu..
Stressi tekee mahalle pahaa tiedän kokemuksesta...helmikuusta asti ylävatsavaivaa.
Hapot kurkus, kurkku kipua, yskittää, oikeal kyljes kipua.- röyh.
mulla myös pitkittynyttä röyhtäilyä! tiukka stressinen kevät takana, niskat ja hartiat jumissa, käyn fysioterapeutilla ja tehny hengitysharjotuksia jotka on hieman auttanu... voimia! et oo yksin! vaikka miten huoli olis, itelläkin panikoijana painaa huoli omasta terveydestä, kyllä se aurinko paistaa risu kasaankin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3832517IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk751952- 1541489
Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten141336Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021231Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu48995- 125975
- 71882
Ruohonpolttoa Suomussalmella
Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla44880- 28843