Pyhäjokiseudun tekstiviestien silmätikkuina.
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
Vastaukset 21
Vanhimmat
Jahas...ehkä pitää itekkin rueta käymään enemmän siellä ttä pääsee otsikoihin. Tankkaamassahan siellä ei kannata käydä, mutta jos kävisin tänään vaikka syömässä. Mitähän mahtaa olla ruokalistalla tänään?
eivät mitään osta!
arvostat maksavia asiakkaita.
eivät mitään osta?
voishan niille ruveta myymään pääsyliput, kun siellä päivän asuvat ja maksaville asiakkaille vit*uivevat ja niiltä paikat vievät.
istuvat siellä,niin heille pitäisi määrätä jonkinlainen pääsymaksu.
Keskiviikko ja perjantai iltaisin ABC on niin täynnä
nuoria etteivät maksavat asiakkaat sisälle mahdu.
tapaavat ja käyvät 'purilaisella'.
Mitä pahaa siinä on?
olen joskus siellä.
edustaja!
ok, se on paikka, jossa näkee kavereitaan, eivätkä he ole siellä muuta kuin iltaisin ja he varmasti ostavatkin vähillä rahoillaan.
aivan toinen juttu on paikan riesa, vanhat ukot, jotka viettävät siellä koko elämänsä, eivät osta mitään, vahtaavat maksavia siakkaita ja juoruavat heistä!
näe siellä kuin ostavana asiakkaana.
sanoa.
vastata vaikka siinähä on selevä kysymysmerkkiki.
Muotoile tuo kysymys helepommaksi niin katotaan ossaako sittenkää.EI tai JOO vastauksena ois hyvät mutta älä laita sitä EN TIIÄ koska se käy jo Hälle liian vaikiaksi.
vastasin aivan oikein.
Mitä pahaa siinä on?
Vastaus tyylliin Jussi
"Niin minäkin teen,kun olen joskus siellä."
Kirjoittanut: j.jussiW-T 28.5.2008 klo 12.49
kuullut pelkästään myönteistä palautetta heiltä...ja mitkä paikat?? Onhan tuolla pöytiä ollut tyhjillään aina kun olen poikennut siellä..!!!
kuule pelkästään myönteistä heiltä.
saattaapa olla tyhjiäkin pöytiä, mutta ne juoru-ukot aika paljon rajoittaa paikanvalintaa, pitäisi päästä mahdollisimman kauas heidän tutkivien ja toljottavien silmien alta!
juoruta.
ABC:llä olla melkonen ruuhka, kun toinen toistaan kyttää; ostaako tuo mitään!! Eiköhän siellä asemalla ole tilaa niin, ukoille kuin akoille. Kovin näyttää hiljaselta kyseinen paikka. On se ihmeellistä kun tässäkään rupu pitäjässä ei ole muunlaista seurustelu paikkaa kuin "huoltoaseman" kuppila, ja sitten lähes viikottain niistä pöytäpaikoista taistellaan, milloin lehtien palstoilla milloin täällä. Yrittäkää nyt mahtua sinne kuppilaan vaan sulassa sovussa ja keksikää parempaa tekemistä kuin kytätä; ostiko tuo mitään vai ei, jos siellä ahdistaa, nythän on kesä kauneimmillaan, niin eikun : ylös ulos ja lenkille. Ps. ja jos energiaa riittää niin vaikka pajukoita harventamaan!!!
tervetulleeksi nämä eläkeläismiesten keskustelukerhot.
Minä suorastaan ihmettelen miksei ABC:llä vastaavia keskustelukerhoja voi pitää vaikka siellä on tilaa huomattavasti enemmän?
vaan istuvat ja röhnöttävät pöytää vasten ja aina
kun ovet aukeaa päät kääntyy kaikilla samaan suuntaan yhtäaikaa.Perustakoot sen oman juorukerhon
muualle..........
tulossa ABC-kerhoon kunhan saa talonsa ensin valmiiksi.