Kokeeko ranskalainen mies sen ahdistavana, jos nainen ensin 3 vuoden jälkeen yhteyttä otettuaan ja varmistettuaan että kyseessä on juuri se tyyppi keneksi hänet olettikin lähettää miehelle viestin mitä kuuluu?
Toisaaltahan se on normikysymys, mutta mies voi toisaalta jollain todennäköisyydellä siitä aistia, että jos yhtäkkiä 3 vuoden kuluttua nainen ottaa yhteyttä ja sen jälkeen kysyy mitä kuuluu, nainen koittaa viritellä jtn.
Sen takia ajattelin että voisiko se aiheuttaa ahdistusta, koska kuulemma Ranskassa mies on aina se, joka iskee, ei koskaan nainen.
Ranskalaisesta
kulttuurista
4
833
Vastaukset 4
- woot woot woot
Kulttuurista ei kait mitään väliä, jos kysymys on itsessään jo siansaksaa tai intokiinaa?
- ap.
se on swahilia
Jos et osaa vastata itse kysymykseen, turha kommentoida. - siinä tapauksessa
ap. kirjoitti:
se on swahilia
Jos et osaa vastata itse kysymykseen, turha kommentoida.Kysymys siis väärällä osastolla?
- Herää kysymys
Olisit iloinen, että ottaa yhteyttä. Todennäköisesti se nainen on päässyt vain yli sinun töppöilystä. Vastaa.
Voisit myös vaihtaa palstaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va802097Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661279Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu301172- 1411048
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa148901- 103856
- 45737
- 62736
- 61696
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63682