Onko mitään merkkiä/mallia mikä olisi erityisesti sopiva naiselle?
Taustalla on kevarointia muutama vuosi ja satunnaista moottoripyöräilyä. Nyt tulisi kuitenkin eteen oman pyörän hankinta. Onko vinkkejä?
Mikä pyörä naiselle?
6
851
Vastaukset
Mene moottoripyörä liikkeeseen katsomaan erilaisia pyöriä. Se on vähän niinkuin vastakkaisen sukupuolenkin kanssa, se sinun pyöräsi ikään kuin katsoo sinua sillä tavalla oikeasti. Sitten vain katselemaan sen tyyppisiä mopoja joissa hinta/laatu kohillaan ja kokeilemaan.
- kes63
Sehän riippuu hyvin paljon siitä, että minkä tyyppisestä motukasta tykkäät ja millaseen käyttötarkoitukseen se tulee.
Itse ajan toista kesää Triumph Bonnevillellä ja olen aivan myyty. Kyykkä-pyörät kun ei meikäläistä mm. ajoasennoltaan kiinnosta.
Bonnevillee voin kuitenkin suositella naiselle, koska se on oikeen mukava ajaa ja eikä ole turhan hätänen :)- selvä tapaus
tämähän on selvä tapaus:
tosimotoristi jos mikä!
- a.atomi
ei sun rätkää tarvi hankkia. mä kyl ajelutan sua missä ja milloin vain. WAU!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706604
- 594492
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283168- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905- 151574
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341359
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471283