Onko jollain tieoa mikä mahtaa vaivata vm 2001 peugeot 307:aa kun pienissä nopeuksissa tahtoo sammuilla ? (1,4l) En ole koskaan aiemmin törmännyt autoon joka sammuilee tuolla lailla eli tuskin ajotapa vikana. Sit 307:ssa vilkun viiksi rikki ei meinaa pysyä vilkku päällä kun kääntyy...
Taitaa olla hekko auto..
307 sammuilee
14
4566
Vastaukset
- pökö,,pökö
Meillä on 307 1.6 10 tuh ajettu,,vilkun palautus
rikki ja nykii ajossa aluksi ja sammuileekin,,
-siis tyyppivikoja, - seuraava ei pökö - n.n
Tyhjäkäyntimoottori likainen ? MAP anturi ? Ilmavuoto ?
Viiksi muuten niitä kohteita joka kuului 307an lastentauteihin, eli mars liikeeseen ja sano "haluan uuden viiksen" ja vaihtavat koko yksikön veloituksetta. - P:A:S:K:A
Kovin pienet murheet teillä. Mun 307 (2001) seisoo jatkuvasti korjaamolla. No, kohta on koko auto uusittu... Ei ikinä enään ranskalaista, tai edes eurooppalaista autoa!
- en usko
Pysytään asialinjalla. Väitän ettet edes omista autoa, paistaa vaan läpi tuosta uikutuksesta.
307:aan tyytyväisiä on todella paljon, katsokaa vaikka käytettyjen autojen tarjoajien varastoja esim. autopörssi-lehdestä. Miksi käytettyjä 307:ja ei löydy juuri mistään, vaikka auto on kymmenen myydyimmän automallin listalla? Pettyneet ostajat vaihtaisivat autonsa uuteen... - -+-+-+-+
en usko kirjoitti:
Pysytään asialinjalla. Väitän ettet edes omista autoa, paistaa vaan läpi tuosta uikutuksesta.
307:aan tyytyväisiä on todella paljon, katsokaa vaikka käytettyjen autojen tarjoajien varastoja esim. autopörssi-lehdestä. Miksi käytettyjä 307:ja ei löydy juuri mistään, vaikka auto on kymmenen myydyimmän automallin listalla? Pettyneet ostajat vaihtaisivat autonsa uuteen...On se kummallista! Merkistä riippumatta aina kun joku valittelee oman autonsa runsasta vikamäärää, joku toinen väittää, että tällä henkilöllä ei edes ole kyseistä autoa. Vaikka oma peli on ehkä toiminut moitteettomasti, voi toisen samanlainen auto olla paha vikapesäke. Itselläni on Renault Megane -98, joka on toiminut itselläni (n. 2v) täysin moitteettomasti. Kohdalleni ei ole sattunut yhtään polttimon palamista vakavampaa vikaa. Mutta on täysin mahdollista, että joku toinen yksilö on sitten aiheuttanut omistajalleen vararikon. Tietysti osa valituksesta on provoa, mutta ei kaikki. Näin...
- Minä vain
en usko kirjoitti:
307:aan tyytyväisiä on todella paljon, katsokaa vaikka käytettyjen autojen tarjoajien varastoja esim. autopörssi-lehdestä. Miksi käytettyjä 307:ja ei löydy juuri mistään, vaikka auto on kymmenen myydyimmän automallin listalla? Pettyneet ostajat vaihtaisivat autonsa uuteen...odotetaan nyt vielä pari vuotta. :-)
Kyllä niitä kohta löytyy ylitarjontaan asti.
- ihmettelee
Miksi et ota yhteyttä huoltoon? Tuo vilkunviiksi menee vaihtoon takuuna ja sammuilukin on peräisin jostain anturista. Diagnostiikka selvittää syyn hetkessä.
- Miku
Ei se diagnostiikka mikään ns. ylikone ole joka kertoo onko joku paikka rikki aina. Kyllä se on sellainen MUTU ohjelma millä katsotaan onko paikat paskana. Nim: Kaasuläppäkotelo rikki alusta alkaen, vaikka koneella sekin oli tutkittu monta kertaa.
Nämä juuri sammumiset on kaauläpästä johtuvia vikoja. Menee koko yksikkö silloin vaihtoon koska ei nämä ns. korjaajat osaa korjata sitä vaan laitetaan kokonaan uusi mötikkä. - n.n
Miku kirjoitti:
Ei se diagnostiikka mikään ns. ylikone ole joka kertoo onko joku paikka rikki aina. Kyllä se on sellainen MUTU ohjelma millä katsotaan onko paikat paskana. Nim: Kaasuläppäkotelo rikki alusta alkaen, vaikka koneella sekin oli tutkittu monta kertaa.
Nämä juuri sammumiset on kaauläpästä johtuvia vikoja. Menee koko yksikkö silloin vaihtoon koska ei nämä ns. korjaajat osaa korjata sitä vaan laitetaan kokonaan uusi mötikkä.Ongelmana finninaamaiset amispojut huoltohallin lattialla. He eivät osaa muuta kun katsoa testerillä, ja sen arvojen perusteella uusia joku komponentti.
Heiltä puuttuu kokonaan kyky ja osaaminen pätellä oireiden ja mittaustulosten perusteella missä vika mahdollisesti sijaitsee.
Vanhat veteraanit joilla on osaamista löytyvät joko kortistosta tai ovat eläkeellä.
- Näitä piisaa
Hekkohan se on. Hekko mikä hekko!
- Esko
Mulla on 307 1.6 vm. 2002 farmari ja siinä on jo kerran viiksi vaihdettu ja uusikin naksahtelee siihen malliin, että ennen takuun umpeutumista menee uusiksi. Mulla oli huollon ajan lainalla samanlainen 307 kuin omani ja yllätys yllätys, siinä vilkkuviiksi ei toiminut myöskään. Milloinkahan ne saavat toimivan viiksen siihen keksittyä.
- Hanski
Jostakin luin että Citroen Picasson viiksi on toimiva ratkaisu 307:aan.
- 307
Hanski kirjoitti:
Jostakin luin että Citroen Picasson viiksi on toimiva ratkaisu 307:aan.
omaan 307 vuosimalli 2001 on tähän mennessä vaihdettu 9 kertaa vilkkuviikset,viimeksi noin pari kuukautta sitten eikä vieläkään toimi kunnolla. oikealle kun yrittää kytkeä vilkun niin ei aina kytkeydy ja rusahtaa pahasti. se laadusta!!!
- Penelope
mulla kans 307 1.4 ja sammuilee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760