Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Missä ihmeessä

aktiiviset

Missä ihmeessä on aktiivisempia Bulgarian kävijöitä kuin täällä suomi24:ssa? Hirmu hiljaista tuntuu olevan, eikö kukaan halua kertoa/kysyä mitään? Mistä löytyy juttukumppaneita?

10

1027

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bulgarian mafia...

      Monikaan ei halua edes tunnustaa siellä käyvänsä
      sillä se ei ole kohde jonne halutaan matkustaa
      vaan jonne joudutaan kun ei muuhun ole varaa.

      Muutoinkin Bulgarian matkailu romahtanut koska
      niin moni suomalainen viime kesänäkin ryöstettiin
      siellä.
      Jopa kokonaisia hotelleja huumattiin ja putsattiin
      yön aikana.

      • selvitä pääsi

        ettet noita huuhaajuttuja kirjoittele tänne.


      • sortsit vaan

        Tuohan tapahtui Turkissa eikä Bulgariassa!


    • on kyllästyneet !!!

      Eihän täällä kukaan kysy mitään tosi asiaa, ainoa mikä kiinnostaa on aamaispöydän tarjonta, rakennekynsien ja viinan hinta !
      Nekin samat kysymykset tulee uudestaan ja uudestaan, vaikka vanhoja vastauksia on ylenmäärin tarjolla, mutta ei viitsitä selata sen vertaa.
      Aktiiviset bulgariankävijät ei tällä palstalla viitsi käydä eikä muillakaan.

    • Nimetön

      ainakin kaiken maailman narisijat ja ne jolla ei ole varaa matkustaa edes bulgariaan jaksavat vastata.

      Itse olen menossa ja odotan jo innolla reissua. Mukavaa lomaa vaan kaikille ennakkoluulottomille mukaville ihmisille.

      • ???

        :DDD


      • hajuherne ;)
        ??? kirjoitti:

        :DDD

        niin samalla hinnalla olisimme päässeet mm kreikkaan, turkkiin etc.


    • samaa mieltä

      minäkin haluisin kuulla siellä juuri olleita,millaista oli ja kaikkea saa kertoa Albenasta!:) itse lähdössä 7.8 Albenaan,jännittää jo kovasti eikä malttaisi odottaa!

      • miksei kukaan

        enää viitsi tällä palstalla mitään kysyä/kommentoida on noiden alaikäisten palstaterrorisointi.Kysyt mitä vaan niin vastaus alkaa tyyliin v***n köyhä,v***n homo,v***n sitä sun tätä ja v***n ihan mitä vaan!Itse en ole koskaan ymmärtänyt miksi h********ä pitää sekaantua asioihin joista ei tiedä pennin vertaa.No onhan sekin kai jonkinlainen extreme-laji...menkää mukulat j*******a vaikka hyppäämään benji-hyppy niin ei tarvitse täällä energiaansa kuluttaa!!!


    • kohta matkalla

      Lennän reilun viikon päästä Sofiaan ja olisi tosi kiva jos joku kaupungissa äskettäin ollut ilmoittautuisi ja kertoisi esim. hyvästä ja edullisesta hotellista. Mainioista ruokapaikoista. Paikoista missä käydä museot, näyttelyt ym. Löytyyhän tietoa netistäkin ja kirjoista mutta omakohtainen kertominen on aina ihan eri juttu. Parasta olisi jos joku joka asuu Sofiassa kertoisi paikasta. Ollaan muutama päivä Sofiassa ja reilu viikko toisaalla Bulgariassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe