Onko jonkun koiralla ollut haiman vajaatoimintaa ja hoidettu homeopaattisilla aineilla? Tietääkö joku, mikä on se homeopaattinen aine, jolla on saatu hoidettua tätä?
Haiman vajaatoiminta
6
1769
Vastaukset
- vastaillen..
Kun koiralla on haiman vajaatoimintaa, niin koiralle kannattaa syöttää sianhaimaa, mikä on halvempi vaihtoehto kuin jauhemiasessa muodossa olevaa haimaentsyymiä. Sianhaimaa saa hyvin varustetuista lemmikkiliikkiestä tilaamalla. Kannattaa myös kysellä jos on raakaruokintaa perehtyneitä liikkeiltä. Haimaa pitäisi laitaa joka ruokaa vähän. Lisäksi kuuriluontoisesti kannattaa antaa vitamiinilisä. Etenkin b-vitamiineja!
- vielä lisää
Ainakin puunkuoripulveria voisi koittaa. MErilevää voisi myös lisätä ruokaa, kun siitä koira saa kaikk itarvitsemansa, ja hiukan ylimääräistäkin ,hivenaineita.
http://www.tassulanpuoti.fi/catalog/product_info.php?cPath=35&products_id=152
http://www.tassulanpuoti.fi/catalog/product_info.php?cPath=35&products_id=89
Suosittelen myös jotain tällaista:
http://www.tassulanpuoti.fi/catalog/product_info.php?cPath=35&products_id=93
- ...
Sairautta ei voi hoitaa homeopaattisesti. Koska ruuansulatusentsyymien tuotanto/eritys ei toimi, vain raa'an haiman tai entsyymijauheen lisäys ruokaan on oikea hoito - vaste näkyy nopeasti hoidon aloittamisen jälkeen. Homeopatia voi korkeintaan tukea, missään nimessä se ei korvaa entsyymihoitoa.
- keskustelun aloittaja
Luin netistä, että homeopatialla on saatu hyviä tuloksia aikaan. Jos ei homeopatialla saa hoidettua sitä, meillä ei valitettavasti ole mahdollisuutta hoitaa koiraa... Maksaa aivan liikaa meidän budjetiin. :( Homeopatia korjaa koiran elimistön, jolloin haima alkaa tuottaa taas entsyymejä. Näin sen pitäisi mennä...
- VAstaillen..
keskustelun aloittaja kirjoitti:
Luin netistä, että homeopatialla on saatu hyviä tuloksia aikaan. Jos ei homeopatialla saa hoidettua sitä, meillä ei valitettavasti ole mahdollisuutta hoitaa koiraa... Maksaa aivan liikaa meidän budjetiin. :( Homeopatia korjaa koiran elimistön, jolloin haima alkaa tuottaa taas entsyymejä. Näin sen pitäisi mennä...
Homeopatiset hoidot maksaa kyllä enemmän kuin haiman ostaminen pakkaseen isompina erinä. Homeopatiaa kannattaa antaa lisähoitona, mutta entsijaisesti koira tarvitsee eritoten sianhaimaa, kun siitä saa suoraa aineet, mitä ruuansulatukseen tarvitsee. Lisänä kananttaa antaa välillä vitamiini lisiä, jso tuntuu,e ttä koira ei saa tarpeeeksi kaikkea,
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa.
Paul.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592