entinen narkki

jaa-a........

olen niin rakastunut entiseen narkkiin...asia onki nyt mun päässä,onko näin?epäilen koko ajan ja jokaista sen tekemistä. tämä hiertää meitä, eniten miestä koska en luota pätkääkään hänen sanoihin. minunhan juuri pitäisi luottaa!
vaikeaa,koska haluan elää hänen kanssa. ihannemies muuten...ollut nyt vasta pari kk selvänä..pelkäänkin milloin sortuu oikein kunnolla kun tappelemme vähän väliä tästä asiasta.

surettaa,itkettää,taas on riita päällä tästä,mies on muualla ja aloin epäileen...ei taida olla se päivä nyt et viel nähtäs.
miten voin luottaa?haluan,haluan kovasti mutta en tajua itteeni kun en usko jolloin tapaa.

auttakaa mulle mitä teen?tekeeköhän sen vielä?
onko aina omat tuntemukset oikeessa...
en haluaisi menettää tätä miestä mutta luulen että se on lähellä..oon tosi itsepäinen monessaki asiassa..nytkin kun tappelu päällä,en halua vastata hänelle koska epäilin ja en kehtaa koska en luota..eipä ole miehestäkään kuulunut enää oman luottamuspulani takia,epäilyjen...

5

577

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiedän tarkasti

Opettele luottamaan mieheesi, sillä jokainen epäluulosi saa miehen kehon hakemaan turvaa siitä millä häntä kosketat. Se on tietenki eri asia onko miehesi todella ollut kuivilla tuon sanomasi ajan. Opit tuntemaan onko hän selvänä, jos hänen luonteensa on ollut tasainen, niin se on selvä merkki, että hän on ollut selvänä. Miehesi on varmasti rakastunut sinuun ja tuo tekemäsi epäluulo on siis todella varma laukaisia repsahtamiseen.

• kirjottaja.........

tiedän lyön pökkyä pesään aina epäilyilläni.
        en halua sitä. henkilö on ollut tasainen meidän aikana,hän on aina,luonteeltaankin rauhallinen,hennosti puhuva,ei mikään hästääjä.
        mutta taisi olla viimeinen kerta kun miestä nään.ei vastaa enää puheluun/txt.pian menny tekemään sitä...hän joskus sanoi kun tappelimme että jos haluan että hän menee niin hän menee enkä näe ikinä häntä enää,se on varma.
        olen tainnut mokata koko suhteen ääliömäisyydelläni.ei p*****e!!nyt pääsee itku, siinä oli mies joka oli mua varten sanokoot muut mitä tahansa!!mä ne omat tunteeni tiedän!!!mä ne koen!!!

voi ei....

• samassa veneessä :)
        kirjottaja......... kirjoitti:

tiedän lyön pökkyä pesään aina epäilyilläni.
        en halua sitä. henkilö on ollut tasainen meidän aikana,hän on aina,luonteeltaankin rauhallinen,hennosti puhuva,ei mikään hästääjä.
        mutta taisi olla viimeinen kerta kun miestä nään.ei vastaa enää puheluun/txt.pian menny tekemään sitä...hän joskus sanoi kun tappelimme että jos haluan että hän menee niin hän menee enkä näe ikinä häntä enää,se on varma.
        olen tainnut mokata koko suhteen ääliömäisyydelläni.ei p*****e!!nyt pääsee itku, siinä oli mies joka oli mua varten sanokoot muut mitä tahansa!!mä ne omat tunteeni tiedän!!!mä ne koen!!!

voi ei....

Meillä seurustelun alussa mies vielä käytti aineita, en tosin heti tajunnut mitä kaikkea kun en itse noista huumeista tiedä. Sillä oli tosi paljon omia menoja mutta ei tykännyt yhtään jos itse olin jossain. Riidan tullessa sain aina kuulla tuon saman lauseen että "sanot vaan kerran lähde, niin lähden lopullisesti". Tällä haki vaan varmuutta etten jätä.. pikkuhiljaa ilman painostustani alkoi vähentämään käyttöä ja vaihdettiin paikkakuntaakin että mies pääsi eroon vanhoista kuvioista. Nyt joskus poltteleeehkä kerran parissa kuukaudessa (muut aineet jäi kokonaan) ja sen ilon suon sille. En pelkää että sortuu koska itsekkin tajuaa mitä on saanut eikä halua menettää sitä. Meillä on pieni lapsi ja toinen tulossa ja parempaa/huolehtivampaa isää en voisi lapsille toivoakkaan. Luotat vaan ja jos sen luottamuksen rikkoo niin mietit sitä vasta sitten, älä etukäteen.

• tekstistäs...
        samassa veneessä :) kirjoitti:

Meillä seurustelun alussa mies vielä käytti aineita, en tosin heti tajunnut mitä kaikkea kun en itse noista huumeista tiedä. Sillä oli tosi paljon omia menoja mutta ei tykännyt yhtään jos itse olin jossain. Riidan tullessa sain aina kuulla tuon saman lauseen että "sanot vaan kerran lähde, niin lähden lopullisesti". Tällä haki vaan varmuutta etten jätä.. pikkuhiljaa ilman painostustani alkoi vähentämään käyttöä ja vaihdettiin paikkakuntaakin että mies pääsi eroon vanhoista kuvioista. Nyt joskus poltteleeehkä kerran parissa kuukaudessa (muut aineet jäi kokonaan) ja sen ilon suon sille. En pelkää että sortuu koska itsekkin tajuaa mitä on saanut eikä halua menettää sitä. Meillä on pieni lapsi ja toinen tulossa ja parempaa/huolehtivampaa isää en voisi lapsille toivoakkaan. Luotat vaan ja jos sen luottamuksen rikkoo niin mietit sitä vasta sitten, älä etukäteen.

anto paljon voimaa ja selvensi asioita,ajatuksiani.olemme sopinut nyt miehen kanssa ja taas menee niin hyvin kuin pitääkin.

• Anonyymi

narkki parkki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      100
      1829
    2. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1797
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      136
      1655
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      97
      1401
    5. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      32
      1328
    6. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      314
      1233
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      58
      1175
    8. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      130
      1082
    9. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      271
      1031
    10. Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta

Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa
      Hindulaisuus
      446
      923
    Aihe