entinen narkki

jaa-a........

olen niin rakastunut entiseen narkkiin...asia onki nyt mun päässä,onko näin?epäilen koko ajan ja jokaista sen tekemistä. tämä hiertää meitä, eniten miestä koska en luota pätkääkään hänen sanoihin. minunhan juuri pitäisi luottaa!
vaikeaa,koska haluan elää hänen kanssa. ihannemies muuten...ollut nyt vasta pari kk selvänä..pelkäänkin milloin sortuu oikein kunnolla kun tappelemme vähän väliä tästä asiasta.

surettaa,itkettää,taas on riita päällä tästä,mies on muualla ja aloin epäileen...ei taida olla se päivä nyt et viel nähtäs.
miten voin luottaa?haluan,haluan kovasti mutta en tajua itteeni kun en usko jolloin tapaa.

auttakaa mulle mitä teen?tekeeköhän sen vielä?
onko aina omat tuntemukset oikeessa...
en haluaisi menettää tätä miestä mutta luulen että se on lähellä..oon tosi itsepäinen monessaki asiassa..nytkin kun tappelu päällä,en halua vastata hänelle koska epäilin ja en kehtaa koska en luota..eipä ole miehestäkään kuulunut enää oman luottamuspulani takia,epäilyjen...

5

551

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiedän tarkasti

Opettele luottamaan mieheesi, sillä jokainen epäluulosi saa miehen kehon hakemaan turvaa siitä millä häntä kosketat. Se on tietenki eri asia onko miehesi todella ollut kuivilla tuon sanomasi ajan. Opit tuntemaan onko hän selvänä, jos hänen luonteensa on ollut tasainen, niin se on selvä merkki, että hän on ollut selvänä. Miehesi on varmasti rakastunut sinuun ja tuo tekemäsi epäluulo on siis todella varma laukaisia repsahtamiseen.

• kirjottaja.........

tiedän lyön pökkyä pesään aina epäilyilläni.
        en halua sitä. henkilö on ollut tasainen meidän aikana,hän on aina,luonteeltaankin rauhallinen,hennosti puhuva,ei mikään hästääjä.
        mutta taisi olla viimeinen kerta kun miestä nään.ei vastaa enää puheluun/txt.pian menny tekemään sitä...hän joskus sanoi kun tappelimme että jos haluan että hän menee niin hän menee enkä näe ikinä häntä enää,se on varma.
        olen tainnut mokata koko suhteen ääliömäisyydelläni.ei p*****e!!nyt pääsee itku, siinä oli mies joka oli mua varten sanokoot muut mitä tahansa!!mä ne omat tunteeni tiedän!!!mä ne koen!!!

voi ei....

• samassa veneessä :)
        kirjottaja......... kirjoitti:

tiedän lyön pökkyä pesään aina epäilyilläni.
        en halua sitä. henkilö on ollut tasainen meidän aikana,hän on aina,luonteeltaankin rauhallinen,hennosti puhuva,ei mikään hästääjä.
        mutta taisi olla viimeinen kerta kun miestä nään.ei vastaa enää puheluun/txt.pian menny tekemään sitä...hän joskus sanoi kun tappelimme että jos haluan että hän menee niin hän menee enkä näe ikinä häntä enää,se on varma.
        olen tainnut mokata koko suhteen ääliömäisyydelläni.ei p*****e!!nyt pääsee itku, siinä oli mies joka oli mua varten sanokoot muut mitä tahansa!!mä ne omat tunteeni tiedän!!!mä ne koen!!!

voi ei....

Meillä seurustelun alussa mies vielä käytti aineita, en tosin heti tajunnut mitä kaikkea kun en itse noista huumeista tiedä. Sillä oli tosi paljon omia menoja mutta ei tykännyt yhtään jos itse olin jossain. Riidan tullessa sain aina kuulla tuon saman lauseen että "sanot vaan kerran lähde, niin lähden lopullisesti". Tällä haki vaan varmuutta etten jätä.. pikkuhiljaa ilman painostustani alkoi vähentämään käyttöä ja vaihdettiin paikkakuntaakin että mies pääsi eroon vanhoista kuvioista. Nyt joskus poltteleeehkä kerran parissa kuukaudessa (muut aineet jäi kokonaan) ja sen ilon suon sille. En pelkää että sortuu koska itsekkin tajuaa mitä on saanut eikä halua menettää sitä. Meillä on pieni lapsi ja toinen tulossa ja parempaa/huolehtivampaa isää en voisi lapsille toivoakkaan. Luotat vaan ja jos sen luottamuksen rikkoo niin mietit sitä vasta sitten, älä etukäteen.

• tekstistäs...
        samassa veneessä :) kirjoitti:

Meillä seurustelun alussa mies vielä käytti aineita, en tosin heti tajunnut mitä kaikkea kun en itse noista huumeista tiedä. Sillä oli tosi paljon omia menoja mutta ei tykännyt yhtään jos itse olin jossain. Riidan tullessa sain aina kuulla tuon saman lauseen että "sanot vaan kerran lähde, niin lähden lopullisesti". Tällä haki vaan varmuutta etten jätä.. pikkuhiljaa ilman painostustani alkoi vähentämään käyttöä ja vaihdettiin paikkakuntaakin että mies pääsi eroon vanhoista kuvioista. Nyt joskus poltteleeehkä kerran parissa kuukaudessa (muut aineet jäi kokonaan) ja sen ilon suon sille. En pelkää että sortuu koska itsekkin tajuaa mitä on saanut eikä halua menettää sitä. Meillä on pieni lapsi ja toinen tulossa ja parempaa/huolehtivampaa isää en voisi lapsille toivoakkaan. Luotat vaan ja jos sen luottamuksen rikkoo niin mietit sitä vasta sitten, älä etukäteen.

anto paljon voimaa ja selvensi asioita,ajatuksiani.olemme sopinut nyt miehen kanssa ja taas menee niin hyvin kuin pitääkin.

• Anonyymi

narkki parkki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3545
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      69
      1886
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1578
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1204
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      1002
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      968
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      833
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      824
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe