Kaikille heille, jotka ovat täällä Nokian lähtemisestä kohkanneet ja sitä asiaa suurennelleet. Tässä teille vähän faktaa:
http://www.sss.fi/uutiset/sah5.asp
Eli vaikka Nokia lähtis, ei onneksi kaikki alihankkijat ole pelkästään siitä riippuvaisia.
Nokian merkitys
4
904
Vastaukset
- perttiperkele
Ha haa! Aika hauska
- muusikoille?
http://www.sss.fi/uutiset/sah5.asp:
"Unto Monosen musiikkia levylle
Unto Monosen musiikkia on päätynyt levylle ”Yön tummat siivet”. Esityksestä vastaavat Monosen kanssa aikanaan soittaneet muusikot.
Unton Valitut -kokoonpanossa ovat mukana Hellin Laine, Matti Romu, Pekka Kurkikangas, Kari Santakangas ja Voitto Vieraankivi. Laine, Romu ja Kurkikangas olivat mukana vuonna 1968 kuolleen Monosen orkesterissa jo 1950-luvulla.
Yön tummat siivet -cd julkaistiin keskiviikkona Somerolla"
Eli Salossa on helevetisti Monosesta diggaavia muusikoita, joille duunia riittää? - ....
Mitäköhän ne alihankkijat salon seudulla enää on ku kaikki on jo lopettaneet toimintansa :D
- ihmefobia
eiks se oo hyvä asia, koska sillo tulee uusia yrityksiä jotka eivät ole kiinni nokiassa. Ihmetyttää tää ainainen nokia..nokia..nokia täällä salossa. suuntahan on HYVÄ, kun alihannkijat eivät ole yksistään nokiasta kiinni!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273683- 412509
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut382393Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82185- 381609
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 151552
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2861372- 1311365
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451305