miten antaa opetus..

pööpöläinen

.. kaurismiehelle. herra pyörittää naisia miten sattuu, puhuu paskaa minkä kerkeää. osaako joku sanoa millä tempulla sen sais ajattelemaan muitaki

13

2166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • k...auris

      mitenkään... satutat vain itseäsi... anna olla... on neuvoni...kauris kun olen...

      • Tumma Kauris

        Tossa pyörittelyssä ja paskan jauhamisessa me kauriit ollaan mestareita. Säästä energiaasi ja unohda koko kauris =)


      • pööpöläinen
        Tumma Kauris kirjoitti:

        Tossa pyörittelyssä ja paskan jauhamisessa me kauriit ollaan mestareita. Säästä energiaasi ja unohda koko kauris =)

        ..tunteita sitä kohtaan oo, että itsensä satuttaminen ei ole mahdollista. jostain sen on opittava kun ei puhetta ymmärrä.


      • sitten
        pööpöläinen kirjoitti:

        ..tunteita sitä kohtaan oo, että itsensä satuttaminen ei ole mahdollista. jostain sen on opittava kun ei puhetta ymmärrä.

        et salli hänen olevan sellainen kuin on?


      • k...auris
        pööpöläinen kirjoitti:

        ..tunteita sitä kohtaan oo, että itsensä satuttaminen ei ole mahdollista. jostain sen on opittava kun ei puhetta ymmärrä.

        tarvita opetusta.....


    • .......

      minkäikäinen ja mistä?

      • mies...

        Vantaalta ja nimi alkaa J kirjaimella !


      • kummaa...
        mies... kirjoitti:

        Vantaalta ja nimi alkaa J kirjaimella !

        Yks samanlainen asuu Hämeenlinnassa ja toinen Lahdessa ja yks Hyvinkääläinenkin olis opetusta vailla, jos tarkkoja ollaan. :)))
        terv. bambityttö


      • se on sinne
        mies... kirjoitti:

        Vantaalta ja nimi alkaa J kirjaimella !

        jo ehtinyt vastahan asui ihan muualla?
        Joskus opin paikka onkin itsellä?


      • alkup.
        se on sinne kirjoitti:

        jo ehtinyt vastahan asui ihan muualla?
        Joskus opin paikka onkin itsellä?

        tämä alkuperäinen on vielä erillä paikkakunnalla, mut en yhtään ihmettele jos näitä löytyy muualtaki xD


      • myös tunnen
        alkup. kirjoitti:

        tämä alkuperäinen on vielä erillä paikkakunnalla, mut en yhtään ihmettele jos näitä löytyy muualtaki xD

        yhden J:llä alkavan joka asuu hesas täl hetkel. puhuu paskaa minkä ehtii ja pettää. pääsee kun koira verjästä...siis todella raukkamaista!! kaksinaamaisuuden mestari. tekis mieli vihjasta tän tyttöystävälle kuinka paljon selän takana tapahtuu paskaa. itse juuri laitoin välit poikki koska en arvosta tätä.


      • sotkeuduitko
        myös tunnen kirjoitti:

        yhden J:llä alkavan joka asuu hesas täl hetkel. puhuu paskaa minkä ehtii ja pettää. pääsee kun koira verjästä...siis todella raukkamaista!! kaksinaamaisuuden mestari. tekis mieli vihjasta tän tyttöystävälle kuinka paljon selän takana tapahtuu paskaa. itse juuri laitoin välit poikki koska en arvosta tätä.

        siis itse jotenkin näihin seläntakana-pee-hommiin ja totesit jossain vaihees, et kiitti nyt riitti?


      • en...
        sotkeuduitko kirjoitti:

        siis itse jotenkin näihin seläntakana-pee-hommiin ja totesit jossain vaihees, et kiitti nyt riitti?

        vaikka mua yritettiin lämmitellä. siis olin ko henkilölle ainoastaan hyvä ystävä. varattuhin en koske, vaikka tunteita oli. mut sit loppu arvostus kun seurasi vierestä sen puuhia ja niistä sai myös itse kuulla asianomaiselta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2986
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2731
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1469
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe