Ihme valittamista täällä.

KYLLÄ,OLEN VAAKA.

Joka keskusteluun tullaan valittamaan, kuinka kauhea vaaka on ja niin edelleen. Miksi?:D Mua ihan oikein naurattaa. Ihan varmasti tämäkin keskustelu täyttyy niistä viesteistä, eihän siinä, mutta vähän jotain kehittävämpääkin voisi keksiä. Nimitellä voi myös tyylikkäästi.

Ei sillä että olisin loukkaantunut yhtään mistään, mietin vain että olemmeko me vaa'at tosiaan aiheuttaneet noin monelle murhetta :) Itse ainakin olen käsittänyt omat paskat luonteenpiirteeni jo aikoja sitten, joten onko siinä jotain ongelmallista jos niistä ei tee mieli jauhaa lisää keskustelupalstoilla? On se ihan kiva välillä ajatella itsensä hyviäkin puolia. Ja täällä niin paljon sitä jauhetaan että vaa'at ovat itserakkaita. Jaa että mitenköhän se meni? Jos osaisin rakastaa / välittää itsestäni edes hiukkasen enemmän niin maailmani olisi varmasti siedettävämpi paikka elää.

Keskustelua pöytään, tack så mycket.

65

3087

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KYLLÄ,OLEN VAAKA.

      Tosiaan suurin osa viesteistä on voinut tulla provoilu- mielessä, enpä sitä tullut äsken huomioineeksi kun tuota aloitusta kirjoitin. Ehkä me vaa'at olemme helposti provottavissa, herne menee helposti nenään jne. Haha.

    • merkki^

      Siis mihin vaakaa tarvitaan? Ei mihinkää kun se ei koskaan ole tasapainossa. Se pyrkii tasapainoon, p y r k i i !!! Säälttäviä kaikki kun ne ei tajua elämästä muuta kuin sen että ne ovat fiksuja. Tosiasiassa vaaka on vaikea ihminen siksi, että se valehtelee. Se sanoo olevansa samaa mieltä, mutta milloin vaaka oikeasti on ollut jonkun kanssa samaa mieltä. Ilmanmerkkinä sen on oltava eri mieltä, koska muuten se ei voisi pyrkiä tasapainoon. ..
      No jatkakoon muut.

      • vaaka (n)

        Vähänpä on vaikea kirjoitus, luulisi melkein, että siellä toisessa päässä on aika vaikea tapaus. Mikä tästä maailmasta tulisi jos kaikki olisi aina hyvin, tasapainossa?


      • ateisti-66
        vaaka (n) kirjoitti:

        Vähänpä on vaikea kirjoitus, luulisi melkein, että siellä toisessa päässä on aika vaikea tapaus. Mikä tästä maailmasta tulisi jos kaikki olisi aina hyvin, tasapainossa?

        mikäli maailmassa vallitsisi harmonia ja ihmisillä hyvä tahto.


      • merkki^
        vaaka (n) kirjoitti:

        Vähänpä on vaikea kirjoitus, luulisi melkein, että siellä toisessa päässä on aika vaikea tapaus. Mikä tästä maailmasta tulisi jos kaikki olisi aina hyvin, tasapainossa?

        En ole vaikea merkki enkä ihminen, mutta yritän saada astrologista keskustelua teidän kanssa. Ei onnistu, ei mitenkään kuten ei kenenkään kanssa. Ei ihme, että jäätte sitten ruotimaan omassa päässänne olevia asioita. Kun sekään ei onnistu käännätte huomion siihen, miten fiksuja olette. Te ikäänkuin palkitsette itsenne sillä ja olette taas pelastaneet itsenne pakenemalla ulos ikävästä tilanteesta. Siinä mielessä ilmanmerkit (kaksonen ja vesimies) miuistutatte toisianne. Kaksonen höyryää ja veskari menee "vuorille". Olettekin fiksuja mutta vain näennäisesti ja ulospäin ja sen olen halunnut tuoda esille. Etsin lisäksi mielipidettänne ja vaihtoehtoisia ajatuksia siihen mitä teistä kirjoitetaan, mutta sekään ei käy. Aikanaan sitten aloitatte testosteronisen hyökkäyksen josta ei vainoharhaisuuttakan puutu. Ja sitä riittää.
        En kirjoita tätä teille vaa'at, vaan muille jotka eivät tätä vielä tiedä.


      • vaaka (n)
        ateisti-66 kirjoitti:

        mikäli maailmassa vallitsisi harmonia ja ihmisillä hyvä tahto.

        Jos ei ole pahaa, ei ole hyvääkään tunnistettavissa.


      • vaaka (n)
        merkki^ kirjoitti:

        En ole vaikea merkki enkä ihminen, mutta yritän saada astrologista keskustelua teidän kanssa. Ei onnistu, ei mitenkään kuten ei kenenkään kanssa. Ei ihme, että jäätte sitten ruotimaan omassa päässänne olevia asioita. Kun sekään ei onnistu käännätte huomion siihen, miten fiksuja olette. Te ikäänkuin palkitsette itsenne sillä ja olette taas pelastaneet itsenne pakenemalla ulos ikävästä tilanteesta. Siinä mielessä ilmanmerkit (kaksonen ja vesimies) miuistutatte toisianne. Kaksonen höyryää ja veskari menee "vuorille". Olettekin fiksuja mutta vain näennäisesti ja ulospäin ja sen olen halunnut tuoda esille. Etsin lisäksi mielipidettänne ja vaihtoehtoisia ajatuksia siihen mitä teistä kirjoitetaan, mutta sekään ei käy. Aikanaan sitten aloitatte testosteronisen hyökkäyksen josta ei vainoharhaisuuttakan puutu. Ja sitä riittää.
        En kirjoita tätä teille vaa'at, vaan muille jotka eivät tätä vielä tiedä.

        Miksi jauhaa sellaista, joka ei välttämättä kohdistu arvosteluineen tietyntyyppisiin vaakoihin. Se on ajan hukkaa, ei pakenemista.


    • kokemusta on

      Vaaka on narsisti. Se ihailee vain itteään.

      "...Ja täällä niin paljon sitä jauhetaan että vaa'at ovat itserakkaita...."

      Ei savua ilman tulta.Totta seon. Hyviä puolia ei oikeastaa olekaan mut ehkä jotai tai tuskin. No joo ne osaa kehuu itteään.

      • sitä

        Nyt jokaisessa jotakin hyvää on..? Taidat olla varsinainen itse täydellisyys! ;)


      • K....Y..LLÄ, olen tai
        sitä kirjoitti:

        Nyt jokaisessa jotakin hyvää on..? Taidat olla varsinainen itse täydellisyys! ;)

        Kaikki olemme täydellisiä itsessämme. Ymmärrätkö mitä tarkoitan? Kaikki olemmme myös erilaisia, ymmärätkö? Kaikki olemme hankalia, jollekin joskus, ymmärräthän?
        Vaaka on täydellinen itselleen, ymmärrätkö? Miksi sinä et ole minulle täydellinen,tiedätkö? Miksi minä en ole sinulle täydellinen, tiedätkö? Minä tiedän. jospa vaakakin tietäis sen. Vaaka on itse(lleen)täydellisyys, ymmmärätkö?
        Miksi kaikki pitää ajatella subjektivisesti?

        Kuten sanoit kai kaikissa on jotain hyvää. Kyllä mutta sitähän me emme halua nähdä. Eikä sinun hyväsi ole välttämätä sama kuin minun hyvä, vai mitä se on.


      • totta kyllä..
        K....Y..LLÄ, olen tai kirjoitti:

        Kaikki olemme täydellisiä itsessämme. Ymmärrätkö mitä tarkoitan? Kaikki olemmme myös erilaisia, ymmärätkö? Kaikki olemme hankalia, jollekin joskus, ymmärräthän?
        Vaaka on täydellinen itselleen, ymmärrätkö? Miksi sinä et ole minulle täydellinen,tiedätkö? Miksi minä en ole sinulle täydellinen, tiedätkö? Minä tiedän. jospa vaakakin tietäis sen. Vaaka on itse(lleen)täydellisyys, ymmmärätkö?
        Miksi kaikki pitää ajatella subjektivisesti?

        Kuten sanoit kai kaikissa on jotain hyvää. Kyllä mutta sitähän me emme halua nähdä. Eikä sinun hyväsi ole välttämätä sama kuin minun hyvä, vai mitä se on.

        Positiivisuus synnyttää positiivisuutta, ja negatiivisuus negatiivisuutta!Uskon kuitenkin, että kaikilla on on omat heikkoutensa ja vahvuutensa..Toinen näkee toisen heikkoudet paremmin! Omia on vaikeampi nähdä..


      • huhhahhei

        Kaikki tuntuu ja kuulostaa nykyään olevan narsisteja tavalla jos toisella.


      • kuin hyviä puolia

        -ja sen takia jotkut "heikkoluonteiset" niin kuin tuo yksi viestittelijä pitävät vaakoja uhkana. Ja totta puhuen, kukaan ei ole täydellinen, mutta vaaka osaa suhtautua elämään terveellä tavalla, ei ole ensimmäisenä kaivelemassa toisten ihmisten huonoja puolia, vaan osaa nauttia myös toisten ihmisten onnesta ja menestymisestä.
        Vaaka on hyvin itsenäinen, joka uskaltaa sanoa oman mielipiteensä, hänellä on siis hyvä ja vahva itsetunto, ja mikä vielä; vaa`at ovat niin ällistyttävän suloisia, joita ei kukaan voi vastustaa. Tulikohan tämä nyt viimeinkin selväksi? Vaaka arvostaa kaikkia ihmisiä, rakastaa itseään, jonka vuoksi osaa rakastaa myös muita. Suurpiirteistä vaakaa ei pienet tuulet heilauta.
        Mikään ei horjuta vaakaa, ei edes mollausviestit, sillä niiden takana ei voi olla muuta kuin kadetta
        vaakoja kohtaan, kärsikää sen vuoksi vaikka lopun ikäänne, vaaka sen kun nauttii elämästä.


      • huhhuh.....,
        K....Y..LLÄ, olen tai kirjoitti:

        Kaikki olemme täydellisiä itsessämme. Ymmärrätkö mitä tarkoitan? Kaikki olemmme myös erilaisia, ymmärätkö? Kaikki olemme hankalia, jollekin joskus, ymmärräthän?
        Vaaka on täydellinen itselleen, ymmärrätkö? Miksi sinä et ole minulle täydellinen,tiedätkö? Miksi minä en ole sinulle täydellinen, tiedätkö? Minä tiedän. jospa vaakakin tietäis sen. Vaaka on itse(lleen)täydellisyys, ymmmärätkö?
        Miksi kaikki pitää ajatella subjektivisesti?

        Kuten sanoit kai kaikissa on jotain hyvää. Kyllä mutta sitähän me emme halua nähdä. Eikä sinun hyväsi ole välttämätä sama kuin minun hyvä, vai mitä se on.

        Viestisi paljastaa sinusta kaiken, tuskin kenenkään kanssa pärjäät tässä maailmassa, minä ainakin kiertäisin kaukaa!


      • näin se menee
        kuin hyviä puolia kirjoitti:

        -ja sen takia jotkut "heikkoluonteiset" niin kuin tuo yksi viestittelijä pitävät vaakoja uhkana. Ja totta puhuen, kukaan ei ole täydellinen, mutta vaaka osaa suhtautua elämään terveellä tavalla, ei ole ensimmäisenä kaivelemassa toisten ihmisten huonoja puolia, vaan osaa nauttia myös toisten ihmisten onnesta ja menestymisestä.
        Vaaka on hyvin itsenäinen, joka uskaltaa sanoa oman mielipiteensä, hänellä on siis hyvä ja vahva itsetunto, ja mikä vielä; vaa`at ovat niin ällistyttävän suloisia, joita ei kukaan voi vastustaa. Tulikohan tämä nyt viimeinkin selväksi? Vaaka arvostaa kaikkia ihmisiä, rakastaa itseään, jonka vuoksi osaa rakastaa myös muita. Suurpiirteistä vaakaa ei pienet tuulet heilauta.
        Mikään ei horjuta vaakaa, ei edes mollausviestit, sillä niiden takana ei voi olla muuta kuin kadetta
        vaakoja kohtaan, kärsikää sen vuoksi vaikka lopun ikäänne, vaaka sen kun nauttii elämästä.

        Tässäpä se elämän koko kirjo tuleekin... ja loppujen lopuksi löytyy aina niitä pieniä helmiä.

        http://www.youtube.com/watch?v=-zWM5-wrHzI


      • sivusta seurannut
        kuin hyviä puolia kirjoitti:

        -ja sen takia jotkut "heikkoluonteiset" niin kuin tuo yksi viestittelijä pitävät vaakoja uhkana. Ja totta puhuen, kukaan ei ole täydellinen, mutta vaaka osaa suhtautua elämään terveellä tavalla, ei ole ensimmäisenä kaivelemassa toisten ihmisten huonoja puolia, vaan osaa nauttia myös toisten ihmisten onnesta ja menestymisestä.
        Vaaka on hyvin itsenäinen, joka uskaltaa sanoa oman mielipiteensä, hänellä on siis hyvä ja vahva itsetunto, ja mikä vielä; vaa`at ovat niin ällistyttävän suloisia, joita ei kukaan voi vastustaa. Tulikohan tämä nyt viimeinkin selväksi? Vaaka arvostaa kaikkia ihmisiä, rakastaa itseään, jonka vuoksi osaa rakastaa myös muita. Suurpiirteistä vaakaa ei pienet tuulet heilauta.
        Mikään ei horjuta vaakaa, ei edes mollausviestit, sillä niiden takana ei voi olla muuta kuin kadetta
        vaakoja kohtaan, kärsikää sen vuoksi vaikka lopun ikäänne, vaaka sen kun nauttii elämästä.

        ainakin mun tuntemani vaa`at (2 miestä, 3 naista) tuntevat kummaa vetoa varattuja kohtaan, käyvät pökkimässä ketä hyvänsä. Ei oo hyvä.


      • taaplaa
        sivusta seurannut kirjoitti:

        ainakin mun tuntemani vaa`at (2 miestä, 3 naista) tuntevat kummaa vetoa varattuja kohtaan, käyvät pökkimässä ketä hyvänsä. Ei oo hyvä.

        tavallaan.Ken siitä onnensa saa, se hänelle suotakoon! Luulenpa vain, etteivät vaa'at poikkea muista merkeistä, sen enempää tuossa asiassa..


      • kuule,
        taaplaa kirjoitti:

        tavallaan.Ken siitä onnensa saa, se hänelle suotakoon! Luulenpa vain, etteivät vaa'at poikkea muista merkeistä, sen enempää tuossa asiassa..

        on olemassa niitäkin, jotka eivät hyväksy itselleen onnea, joka on "ostettu" jonkun toisen
        onnettomuudella.
        Miten tuollaiset ihmiset oikein tulevat toimeen itsensä kanssa. Onks toi nyt kenties
        sitä itsensä rakastamista, josta joku vaakuli täällä vaahtoaa??


      • kirjoitat:
        kuin hyviä puolia kirjoitti:

        -ja sen takia jotkut "heikkoluonteiset" niin kuin tuo yksi viestittelijä pitävät vaakoja uhkana. Ja totta puhuen, kukaan ei ole täydellinen, mutta vaaka osaa suhtautua elämään terveellä tavalla, ei ole ensimmäisenä kaivelemassa toisten ihmisten huonoja puolia, vaan osaa nauttia myös toisten ihmisten onnesta ja menestymisestä.
        Vaaka on hyvin itsenäinen, joka uskaltaa sanoa oman mielipiteensä, hänellä on siis hyvä ja vahva itsetunto, ja mikä vielä; vaa`at ovat niin ällistyttävän suloisia, joita ei kukaan voi vastustaa. Tulikohan tämä nyt viimeinkin selväksi? Vaaka arvostaa kaikkia ihmisiä, rakastaa itseään, jonka vuoksi osaa rakastaa myös muita. Suurpiirteistä vaakaa ei pienet tuulet heilauta.
        Mikään ei horjuta vaakaa, ei edes mollausviestit, sillä niiden takana ei voi olla muuta kuin kadetta
        vaakoja kohtaan, kärsikää sen vuoksi vaikka lopun ikäänne, vaaka sen kun nauttii elämästä.

        "Vaaka arvostaa kaikkia ihmisiä..."

        Ja viimeisessä lauseessa kuittaat: "...niiden takana ei voi olla muuta kuin kadetta vaakoja kohtaan, kärsikää sen vuoksi vaikka lopun ikäänne, vaaka sen kun nauttii elämästä."

        Onpahan aikamoista arvostamista! :)))


      • vaaka (n)
        kirjoitat: kirjoitti:

        "Vaaka arvostaa kaikkia ihmisiä..."

        Ja viimeisessä lauseessa kuittaat: "...niiden takana ei voi olla muuta kuin kadetta vaakoja kohtaan, kärsikää sen vuoksi vaikka lopun ikäänne, vaaka sen kun nauttii elämästä."

        Onpahan aikamoista arvostamista! :)))

        Kaikkinainen ilkeys ja pahansuopuus inhottaa vaakaa ja se on jokaisen oma ogelma jos siihen sortuu, ei vaa´an.
        Kyllä arvostaa kaikenlaisia ihmisiä ja tarkoittanee kirjoittaja juuri sitä, että vaaka ei luokittele ihmisiä taustansa mukaan. Se sitten on eri asia mitä ihminen suoltaa suustansa ja sen (vastenmielisen piirteen vuoksi) vaaka jättää sen omaan arvoonsa eikä koe muuta tarvetta kuin pysyä etäällä ja elää omaa elämäänsä.


      • osoittavat
        vaaka (n) kirjoitti:

        Kaikkinainen ilkeys ja pahansuopuus inhottaa vaakaa ja se on jokaisen oma ogelma jos siihen sortuu, ei vaa´an.
        Kyllä arvostaa kaikenlaisia ihmisiä ja tarkoittanee kirjoittaja juuri sitä, että vaaka ei luokittele ihmisiä taustansa mukaan. Se sitten on eri asia mitä ihminen suoltaa suustansa ja sen (vastenmielisen piirteen vuoksi) vaaka jättää sen omaan arvoonsa eikä koe muuta tarvetta kuin pysyä etäällä ja elää omaa elämäänsä.

        ...Kaikkinainen ilkeys ja pahansuopuus inhottaa vaakaa ja se on jokaisen oma ogelma jos siihen sortuu, ei vaa´an. ....

        Minä väitän, että koska vaakaa inhottaa em. asiat ja käytös, niin niistä on päästävä eroon. Ei vaaka hyväksy niitä, vaan haluaa "korjata" nuo törkimykset pois silmistä. Vaaka ei arvosta tippaakaan tuollaisia ihmisiä, ei tippaakaan.
        Tässä suhteessa toinen ilmanmerkki veskari välittää aidosti ja on myös huono-osaisten auttaja. Kunnia heille. Veskarilla ei ole sellaista kauneusihannetta. Niin, siis vaaka on ihanteiden ohjaama, eikös nii??? Tämän vuoksi vaaka syyllistyy myös halveksivaan käytökseen alempia (=rumempia) kohtaan. Vaaka ei ole välinpitämätön muiden suhteen. Vaaka valehtelee.


      • sinulle?
        kuule, kirjoitti:

        on olemassa niitäkin, jotka eivät hyväksy itselleen onnea, joka on "ostettu" jonkun toisen
        onnettomuudella.
        Miten tuollaiset ihmiset oikein tulevat toimeen itsensä kanssa. Onks toi nyt kenties
        sitä itsensä rakastamista, josta joku vaakuli täällä vaahtoaa??

        Onks joku vaaka pettänyt luottamuksesi, kun täällä noin kirjoittelet?


      • vaaka (n)
        osoittavat kirjoitti:

        ...Kaikkinainen ilkeys ja pahansuopuus inhottaa vaakaa ja se on jokaisen oma ogelma jos siihen sortuu, ei vaa´an. ....

        Minä väitän, että koska vaakaa inhottaa em. asiat ja käytös, niin niistä on päästävä eroon. Ei vaaka hyväksy niitä, vaan haluaa "korjata" nuo törkimykset pois silmistä. Vaaka ei arvosta tippaakaan tuollaisia ihmisiä, ei tippaakaan.
        Tässä suhteessa toinen ilmanmerkki veskari välittää aidosti ja on myös huono-osaisten auttaja. Kunnia heille. Veskarilla ei ole sellaista kauneusihannetta. Niin, siis vaaka on ihanteiden ohjaama, eikös nii??? Tämän vuoksi vaaka syyllistyy myös halveksivaan käytökseen alempia (=rumempia) kohtaan. Vaaka ei ole välinpitämätön muiden suhteen. Vaaka valehtelee.

        Viestisi perusteella voi olettaa, että inhottavia ja pahansupia ihmisiä ovat vain huono-osaiset. Voin kertoa vaakana, että ikävä kyllä (?) se on yleensä juuri päin vastoin.
        Pysyn edelleen mielipiteessä, että vaaka rakastaa kaikenlaisia ihmisiä ja esim. auttamalla läheisiään vaaka on onnellisimmillaan.


      • lopahtaa.
        vaaka (n) kirjoitti:

        Viestisi perusteella voi olettaa, että inhottavia ja pahansupia ihmisiä ovat vain huono-osaiset. Voin kertoa vaakana, että ikävä kyllä (?) se on yleensä juuri päin vastoin.
        Pysyn edelleen mielipiteessä, että vaaka rakastaa kaikenlaisia ihmisiä ja esim. auttamalla läheisiään vaaka on onnellisimmillaan.

        niin, mutta ei koskaan pyyteettömästi, mikä johtuu vaakojen kiltteyssyndroomasta.
        Oltuaan kiltti ja esim. autettuaan jotain henkilöä tai annettuaan jotain, vaaka arvioi/rekisteröi salamana saamansa kiitoksen tai kiitollisuuden määrän. Ja jos ei katso saaneensa sitä tarpeeksi (=ainakin tuplaten sen verran mikä muille merkeille riittäisi), avuliaisuus...


      • vaaka (n)
        lopahtaa. kirjoitti:

        niin, mutta ei koskaan pyyteettömästi, mikä johtuu vaakojen kiltteyssyndroomasta.
        Oltuaan kiltti ja esim. autettuaan jotain henkilöä tai annettuaan jotain, vaaka arvioi/rekisteröi salamana saamansa kiitoksen tai kiitollisuuden määrän. Ja jos ei katso saaneensa sitä tarpeeksi (=ainakin tuplaten sen verran mikä muille merkeille riittäisi), avuliaisuus...

        Ihan oikeassa olet sen suhteen, että rekisteröi saamansa kiitoksen määrän, mutta se tapahtuu vasta siinä vaiheessa kun vaaka kokee olevansa pelkästään antajan osassa...;) Ja kukapa ei turhautuisi moisesta.


      • kaikella silti rajansa!
        kirjoitat: kirjoitti:

        "Vaaka arvostaa kaikkia ihmisiä..."

        Ja viimeisessä lauseessa kuittaat: "...niiden takana ei voi olla muuta kuin kadetta vaakoja kohtaan, kärsikää sen vuoksi vaikka lopun ikäänne, vaaka sen kun nauttii elämästä."

        Onpahan aikamoista arvostamista! :)))

        että niin metsä vastaa kuin sinne huudellaan,
        salliva voi olla, vaan ei "tyhmä"!


      • näin juuri
        vaaka (n) kirjoitti:

        Kaikkinainen ilkeys ja pahansuopuus inhottaa vaakaa ja se on jokaisen oma ogelma jos siihen sortuu, ei vaa´an.
        Kyllä arvostaa kaikenlaisia ihmisiä ja tarkoittanee kirjoittaja juuri sitä, että vaaka ei luokittele ihmisiä taustansa mukaan. Se sitten on eri asia mitä ihminen suoltaa suustansa ja sen (vastenmielisen piirteen vuoksi) vaaka jättää sen omaan arvoonsa eikä koe muuta tarvetta kuin pysyä etäällä ja elää omaa elämäänsä.

        näin on, tällaisia me olemme, haluamme kaiken
        pahan karkoittaa elämästä, mutta kuten olet huomannut, riivaajia riittää! Hyvän puolesta kannattaa taistella, ei pahan.


      • mikä sinua
        osoittavat kirjoitti:

        ...Kaikkinainen ilkeys ja pahansuopuus inhottaa vaakaa ja se on jokaisen oma ogelma jos siihen sortuu, ei vaa´an. ....

        Minä väitän, että koska vaakaa inhottaa em. asiat ja käytös, niin niistä on päästävä eroon. Ei vaaka hyväksy niitä, vaan haluaa "korjata" nuo törkimykset pois silmistä. Vaaka ei arvosta tippaakaan tuollaisia ihmisiä, ei tippaakaan.
        Tässä suhteessa toinen ilmanmerkki veskari välittää aidosti ja on myös huono-osaisten auttaja. Kunnia heille. Veskarilla ei ole sellaista kauneusihannetta. Niin, siis vaaka on ihanteiden ohjaama, eikös nii??? Tämän vuoksi vaaka syyllistyy myös halveksivaan käytökseen alempia (=rumempia) kohtaan. Vaaka ei ole välinpitämätön muiden suhteen. Vaaka valehtelee.

        riipoo noin vietävästi? Koeta nyt jo tulla järkiisi!


      • sinusta ei voi muuta sanoa,
        lopahtaa. kirjoitti:

        niin, mutta ei koskaan pyyteettömästi, mikä johtuu vaakojen kiltteyssyndroomasta.
        Oltuaan kiltti ja esim. autettuaan jotain henkilöä tai annettuaan jotain, vaaka arvioi/rekisteröi salamana saamansa kiitoksen tai kiitollisuuden määrän. Ja jos ei katso saaneensa sitä tarpeeksi (=ainakin tuplaten sen verran mikä muille merkeille riittäisi), avuliaisuus...

        kuin että olet p.... riivaama!
        luuletko noilla epämääräisillä olettamuksillasi
        saavan rauhan sielullesi? vahva epäilys on, että et tule tuolla asenteellasi sitä koskaan saavuttamaan. Kylvät vihan siemeniä, josta saat myrkyllisiä hedelmiä kasvavan sadon, nautitko niistä?


      • olevani.
        sinusta ei voi muuta sanoa, kirjoitti:

        kuin että olet p.... riivaama!
        luuletko noilla epämääräisillä olettamuksillasi
        saavan rauhan sielullesi? vahva epäilys on, että et tule tuolla asenteellasi sitä koskaan saavuttamaan. Kylvät vihan siemeniä, josta saat myrkyllisiä hedelmiä kasvavan sadon, nautitko niistä?

        2 muksuani ovat vaakoja kuten myös isoisäni sekä muutama hyvä ystävä. Kaikissa heissä on tuo kertomani ominaispiirre nähtävissä.
        Mun sielua rauhoittaa suunnattomasti, että tunnistan seikan ja osaan siksi suhteuttaa ja sopeuttaa reaktioitani vaakojeni kanssa elellessä.
        Muuten, sinun asenteessasi ja kommentoinnissa on myös hyvin tuttuja vaakapiirteitä.


      • syntymäkartassasi
        sinusta ei voi muuta sanoa, kirjoitti:

        kuin että olet p.... riivaama!
        luuletko noilla epämääräisillä olettamuksillasi
        saavan rauhan sielullesi? vahva epäilys on, että et tule tuolla asenteellasi sitä koskaan saavuttamaan. Kylvät vihan siemeniä, josta saat myrkyllisiä hedelmiä kasvavan sadon, nautitko niistä?

        myös neitsyttä?


      • sen voi näinkin ilmaista

        että vaaka on narsisti. Itse olen etulyöntiasemassa koska löysin tasapainoni jo parikymppisenä. Ja punaisena lankana elämässäni on ollut " koska olen niin erinomainen, muiden pikkusieluisuus, tekeminen tai tekemättäjättäminen on niiden oma asia. Ja täydellisyys ;) ei typerillä toisten ihmisten asioilla jaksa itseään vaivata..."

        Jos se on narsismia, niin mikäs siinä.


      • X-pro*
        mikä sinua kirjoitti:

        riipoo noin vietävästi? Koeta nyt jo tulla järkiisi!

        Syöpäkin on parannettavissa. Ei riipo, mutta hauskaa(?) pittää pittää. Keskusteluthan ovat täysin fiktiivisiä, eikä me mittään asiantuntijoita olla. Pari hölmöö tuttua ja siitä saadaan koko tähtikartta. Mutta olen kyllä huomannut, että vaakanaisissakin on paljon eroja ;/). Täällä se on selvästi myös huomattavissa. Ajatelkaapa vaikka sitä, että merkurius ja venus ovat aina hyvin lähellä aurinkomerkkiä. Jos esimerkiksi vaa'alla on merkurius skopessa, niin se tekee salaperäiseksi tai entäpä venus leijonassa, neitsyessä, vaa'assa jne.
        Aivan oma lukunsa on neptunuksen sijainti kartalla. Suurilla ikäluokilla neptunus on vaa'an merkissä ja v 1956 - 70 skorpionissa (!!!!), 1970 -84 jousimiehessä ja 1984-1988 syntyneillä kauriin merkissä. Eivät kaikki vaa'at ole samanlaisia, eikä mitkään muutkaan merkit. Tämä tahtoo unohtua ja tätä vastaan minä provoilin.


      • X-jotakin
        X-pro* kirjoitti:

        Syöpäkin on parannettavissa. Ei riipo, mutta hauskaa(?) pittää pittää. Keskusteluthan ovat täysin fiktiivisiä, eikä me mittään asiantuntijoita olla. Pari hölmöö tuttua ja siitä saadaan koko tähtikartta. Mutta olen kyllä huomannut, että vaakanaisissakin on paljon eroja ;/). Täällä se on selvästi myös huomattavissa. Ajatelkaapa vaikka sitä, että merkurius ja venus ovat aina hyvin lähellä aurinkomerkkiä. Jos esimerkiksi vaa'alla on merkurius skopessa, niin se tekee salaperäiseksi tai entäpä venus leijonassa, neitsyessä, vaa'assa jne.
        Aivan oma lukunsa on neptunuksen sijainti kartalla. Suurilla ikäluokilla neptunus on vaa'an merkissä ja v 1956 - 70 skorpionissa (!!!!), 1970 -84 jousimiehessä ja 1984-1988 syntyneillä kauriin merkissä. Eivät kaikki vaa'at ole samanlaisia, eikä mitkään muutkaan merkit. Tämä tahtoo unohtua ja tätä vastaan minä provoilin.

        "Aivan oma lukunsa on neptunuksen sijainti kartalla. Suurilla ikäluokilla neptunus on vaa'an merkissä ja v 1956 - 70 skorpionissa (!!!!), 1970 -84 jousimiehessä ja 1984-1988 syntyneillä kauriin merkissä"

        Pitää olla että....1984-1998 syntyneillä kauriin merkissä.


      • Kielteinen
        sinulle? kirjoitti:

        Onks joku vaaka pettänyt luottamuksesi, kun täällä noin kirjoittelet?

        asennoitumiseni petoksiin ja petoksiin osallistumisiin on periaatteellinen.


      • se ihku salaperäinen ;)
        X-pro* kirjoitti:

        Syöpäkin on parannettavissa. Ei riipo, mutta hauskaa(?) pittää pittää. Keskusteluthan ovat täysin fiktiivisiä, eikä me mittään asiantuntijoita olla. Pari hölmöö tuttua ja siitä saadaan koko tähtikartta. Mutta olen kyllä huomannut, että vaakanaisissakin on paljon eroja ;/). Täällä se on selvästi myös huomattavissa. Ajatelkaapa vaikka sitä, että merkurius ja venus ovat aina hyvin lähellä aurinkomerkkiä. Jos esimerkiksi vaa'alla on merkurius skopessa, niin se tekee salaperäiseksi tai entäpä venus leijonassa, neitsyessä, vaa'assa jne.
        Aivan oma lukunsa on neptunuksen sijainti kartalla. Suurilla ikäluokilla neptunus on vaa'an merkissä ja v 1956 - 70 skorpionissa (!!!!), 1970 -84 jousimiehessä ja 1984-1988 syntyneillä kauriin merkissä. Eivät kaikki vaa'at ole samanlaisia, eikä mitkään muutkaan merkit. Tämä tahtoo unohtua ja tätä vastaan minä provoilin.

        ja Lappi on minut täysin lumonnut, varsinkin ne
        luonnolliset ja puheliaat lapin miehet :))


      • vaan Selälle
        se ihku salaperäinen ;) kirjoitti:

        ja Lappi on minut täysin lumonnut, varsinkin ne
        luonnolliset ja puheliaat lapin miehet :))

        ja sääret...


      • kuin vesi
        lopahtaa. kirjoitti:

        niin, mutta ei koskaan pyyteettömästi, mikä johtuu vaakojen kiltteyssyndroomasta.
        Oltuaan kiltti ja esim. autettuaan jotain henkilöä tai annettuaan jotain, vaaka arvioi/rekisteröi salamana saamansa kiitoksen tai kiitollisuuden määrän. Ja jos ei katso saaneensa sitä tarpeeksi (=ainakin tuplaten sen verran mikä muille merkeille riittäisi), avuliaisuus...

        totta haastelet.


    • Vaaka se olen minäkin.

      Jep, totta.

      Alkaa nää kiukuttelut muiden merkkien toimesta huvittaa jo niin paljon että jeejee. Itseasiassa onkin ihan mukavaa olla tällainen BITCH eli VAAKA, käydä kuksimassa muiden ukkoja ja tehdä kaikkien elämästä yhtä helvettiä!

      • ............

        Joku mainitsi tuntevan kokonaista viisi kappaletta vaakaa, jotka kuksii sinne tänne, joten kai sinne joukkoon mahtuu.
        Ei sen puoleen etteikö seksi kelpaisi, mutta kenen kanssa, on aivan eri juttu.


      • puolustuksella

        oli hätääntynyt vastalause, ja et todellakaan ole vaaka! Vaaoissa ei voi olla yhtään kaltaistasi, tai sitten viestisi oli pelkkä provokaatio!


      • Vaaka se olen minäkin.
        puolustuksella kirjoitti:

        oli hätääntynyt vastalause, ja et todellakaan ole vaaka! Vaaoissa ei voi olla yhtään kaltaistasi, tai sitten viestisi oli pelkkä provokaatio!

        Siis minäkö en ole vaaka? Tietääkseni olen, synttärit 22.10. :)


      • provoilija*
        puolustuksella kirjoitti:

        oli hätääntynyt vastalause, ja et todellakaan ole vaaka! Vaaoissa ei voi olla yhtään kaltaistasi, tai sitten viestisi oli pelkkä provokaatio!

        90 % näistä on pelkkiä provoja. Tunnustan omani. ;)


      • hehheh...........
        provoilija* kirjoitti:

        90 % näistä on pelkkiä provoja. Tunnustan omani. ;)

        Olit jäämässä alakynteen..:D


      • pr*
        hehheh........... kirjoitti:

        Olit jäämässä alakynteen..:D

        Ei vaan synny astrologiaa sitten millään. Palstalla tiedetään vai aurinkomerkki eikä muuta. Ei synny keskusteluja vaan pelkkää vaakamaista jankutusta.
        Ihan vinkkinä sanoisin, että kuu ja muutkin planeetat ovat olemassa.
        Tosin ei väittelyä ole myöskään tuolla astrologiapalstalla.


      • kyllä viittaa siihen,
        Vaaka se olen minäkin. kirjoitti:

        Siis minäkö en ole vaaka? Tietääkseni olen, synttärit 22.10. :)

        että enemmän piikikäs skorppari olet, päivämääräkin sen jo kertoo ja viestisi. Rajatapauksia ei huomioida :))


      • helvatan tuli
        provoilija* kirjoitti:

        90 % näistä on pelkkiä provoja. Tunnustan omani. ;)

        eikä se totuus pala tulessakaan.


      • ettet saa keskustelua aikaan,
        pr* kirjoitti:

        Ei vaan synny astrologiaa sitten millään. Palstalla tiedetään vai aurinkomerkki eikä muuta. Ei synny keskusteluja vaan pelkkää vaakamaista jankutusta.
        Ihan vinkkinä sanoisin, että kuu ja muutkin planeetat ovat olemassa.
        Tosin ei väittelyä ole myöskään tuolla astrologiapalstalla.

        tyrehdytät sen vähäisenkin, kaikkoaahan noilla sinun viesteilläsi jo Lapin sääsketkin, tulisitko mukaan seuraavalle matkalleni, olisi miellyttävämpi ihailla Lapin yötöntä yötä, kun ei olisi miljoonaa "riivaajaa" kimpussa, samalla voisit nauttia miellyttävän (huom. ei miellyttäjän) vaa`an seurasta :))


      • pro*
        ettet saa keskustelua aikaan, kirjoitti:

        tyrehdytät sen vähäisenkin, kaikkoaahan noilla sinun viesteilläsi jo Lapin sääsketkin, tulisitko mukaan seuraavalle matkalleni, olisi miellyttävämpi ihailla Lapin yötöntä yötä, kun ei olisi miljoonaa "riivaajaa" kimpussa, samalla voisit nauttia miellyttävän (huom. ei miellyttäjän) vaa`an seurasta :))

        Tämä on totta! Kiroittelen tätä Lapista!!! En silti ole heinäkenkä vaan ns. junantuoma. Paskat, -anteeksI (isolla I:llä), ei täällä mittää sääskiä ennää. Mistä lie johtuu. Ja stoora ensokin keräs tehtaansa. Sanoin vaan pari "totuutta" vaakanaisista ja se oli menoo, mutta ei tullu vuotoskaaan ja kaikki täältä lähtee. Niin lähti jäätkin lapin joista. -- Taidan olla se joka sammuttaa valot. Saakeli sentään, ei niitä kesällä saa sammumhaan.
        Toivotan tervetulleeks tänne skippagurraan! Muuten tänne ei sovi kovin isot ihmiset, kun taivaankansi on niin matalalla. ;)


      • X-pro*
        helvatan tuli kirjoitti:

        eikä se totuus pala tulessakaan.

        ..Helvetin tulessa? Vai palaako takasin keskusteluihin? Mutta AaaPeee toivoikin keskustelua ja minä vaan vähän autoin :\ ja kun pallo on kentällä, niin sitä potkitaan.


      • S. Kepe
        kyllä viittaa siihen, kirjoitti:

        että enemmän piikikäs skorppari olet, päivämääräkin sen jo kertoo ja viestisi. Rajatapauksia ei huomioida :))

        Kyllä se on vaaka eiku neitsyt. Hän on syntynyt vaa´an tähdistössä. Ei kun siis vaa´an merkissä, mutta neitsyen tähdistössä. Ja varmaan!


      • tuli oikein hyvä mieli
        pro* kirjoitti:

        Tämä on totta! Kiroittelen tätä Lapista!!! En silti ole heinäkenkä vaan ns. junantuoma. Paskat, -anteeksI (isolla I:llä), ei täällä mittää sääskiä ennää. Mistä lie johtuu. Ja stoora ensokin keräs tehtaansa. Sanoin vaan pari "totuutta" vaakanaisista ja se oli menoo, mutta ei tullu vuotoskaaan ja kaikki täältä lähtee. Niin lähti jäätkin lapin joista. -- Taidan olla se joka sammuttaa valot. Saakeli sentään, ei niitä kesällä saa sammumhaan.
        Toivotan tervetulleeks tänne skippagurraan! Muuten tänne ei sovi kovin isot ihmiset, kun taivaankansi on niin matalalla. ;)

        kyllä vain tulisin moikkaahmaan tuollaista
        sanaseppää, tuppisuista en niin piittaakhaan,
        praataaminen olisi mukavaa heinäkenkien, sori, :)),
        eiku välittömien lapinmiesten kanssa (kokemusta on) ja kehtaan sanoa. Menhään sitte vaikka jänkhälle hilhaan, ja kyllä me muutenkin aikamme saamme kuluhmaan. Käyppä kylässä toistekki, tai miten nyt yhtehen satuthaan, heh.
        Ja tämä oli se ihana "vaakatyär"


      • X-pro*
        tuli oikein hyvä mieli kirjoitti:

        kyllä vain tulisin moikkaahmaan tuollaista
        sanaseppää, tuppisuista en niin piittaakhaan,
        praataaminen olisi mukavaa heinäkenkien, sori, :)),
        eiku välittömien lapinmiesten kanssa (kokemusta on) ja kehtaan sanoa. Menhään sitte vaikka jänkhälle hilhaan, ja kyllä me muutenkin aikamme saamme kuluhmaan. Käyppä kylässä toistekki, tai miten nyt yhtehen satuthaan, heh.
        Ja tämä oli se ihana "vaakatyär"

        Joo tuntisin sinut vaikka silmät sidottuna. "Kyllä koira koiran tuntee". On nimittäin näkyilty jossakin ketjussa aiemminkin.
        Eikä mulla tarkoitus ole ollut loukata ketään, vaan pitää yllä ja kehittää omaa keskustelutaitoa ;).
        Ja kaikki väitteeni perustuvatkin vaakanaisista saatujen hyvien kokemusten negaatioon. Juu see!
        Ja minnekä sitä leijona karvoistaan!


      • sovimme erinomaisesti yhteen
        X-pro* kirjoitti:

        Joo tuntisin sinut vaikka silmät sidottuna. "Kyllä koira koiran tuntee". On nimittäin näkyilty jossakin ketjussa aiemminkin.
        Eikä mulla tarkoitus ole ollut loukata ketään, vaan pitää yllä ja kehittää omaa keskustelutaitoa ;).
        Ja kaikki väitteeni perustuvatkin vaakanaisista saatujen hyvien kokemusten negaatioon. Juu see!
        Ja minnekä sitä leijona karvoistaan!

        Vaa`alle sopivat merkit ovat; leijona, kaksoset, vesimies ja jousimies - muita ei sit tarvitakaan ;))))
        Hauskaa kesää! Olet ihku!
        Terv. "viehättävä vaaka" heh....


      • mutta ei rajusti,
        X-pro* kirjoitti:

        ..Helvetin tulessa? Vai palaako takasin keskusteluihin? Mutta AaaPeee toivoikin keskustelua ja minä vaan vähän autoin :\ ja kun pallo on kentällä, niin sitä potkitaan.

        vaaka ei pidä siitä, vaan haluaa että kaikki on seesteistä kuin järven peilityyni pinta,
        silloin olen onnellisimmillani :))
        ihku vaaka :)


      • no mitähän helkuttia
        kyllä viittaa siihen, kirjoitti:

        että enemmän piikikäs skorppari olet, päivämääräkin sen jo kertoo ja viestisi. Rajatapauksia ei huomioida :))

        Olen kyllä aina pitänyt itseäni vaakana. Enkö sitten olekkaan.. ooo mystistä :D Haha. Olen joku tällainen ihmeellinen sekotus. 22.10 on kyllä harvinaisen typerä syntymäpäivä.


      • X-pro*
        no mitähän helkuttia kirjoitti:

        Olen kyllä aina pitänyt itseäni vaakana. Enkö sitten olekkaan.. ooo mystistä :D Haha. Olen joku tällainen ihmeellinen sekotus. 22.10 on kyllä harvinaisen typerä syntymäpäivä.

        Ei ole olemassa rajatapauksia astrologiassa. Vetäsepä koordinaattisi johonkin ohjelmaan ja katso, siinä se on se merkkisi. Muutos tapahtuu minuutin sisällä eri merkeissä. HOP, HOP, ja näin maailma on pelastettu...


      • minä puolivälistä
        X-pro* kirjoitti:

        Ei ole olemassa rajatapauksia astrologiassa. Vetäsepä koordinaattisi johonkin ohjelmaan ja katso, siinä se on se merkkisi. Muutos tapahtuu minuutin sisällä eri merkeissä. HOP, HOP, ja näin maailma on pelastettu...

        se ihku :))


      • evp-pro*
        mutta ei rajusti, kirjoitti:

        vaaka ei pidä siitä, vaan haluaa että kaikki on seesteistä kuin järven peilityyni pinta,
        silloin olen onnellisimmillani :))
        ihku vaaka :)

        Näin sen pitäisikin olla. Ja on kun niin halutaan ja toisaalta aina löytyy niitä jotka venettä keikuttaa. Voimallanonneksi on kuitenkin aina vatavoima, sano newtoni aikoinaan.
        Rauhaa ja rakkautta!


      • X-paroni
        sovimme erinomaisesti yhteen kirjoitti:

        Vaa`alle sopivat merkit ovat; leijona, kaksoset, vesimies ja jousimies - muita ei sit tarvitakaan ;))))
        Hauskaa kesää! Olet ihku!
        Terv. "viehättävä vaaka" heh....

        Sääskistä kesää sulle ja kaikille "vastaväittelijöille"! Suvivirren jälkeen lähdenkin häkkiini erään keskisuomalaisen järven rannalle. Sääsket voivat taas palata synnyinsijoilleen Lappiin! Ja mikä minä ole täällä meuhkaamaan. Parempi niin.
        Jännää on se, että vaikka olenkin lähestynyt vaakamystiikkaa monesta eri suunnasta, niin tämä "viehättävä vaaka" on pystynyt paljastamaan naamioni. Sen näkeminen on ensiarvoisen tärkeää kaikessa kommunikoinnissa.
        Hyvää ötyä ja sen jälkeen hyvää kesää!T: Savon sälli, leijona


      • se viehkeä ;)
        X-paroni kirjoitti:

        Sääskistä kesää sulle ja kaikille "vastaväittelijöille"! Suvivirren jälkeen lähdenkin häkkiini erään keskisuomalaisen järven rannalle. Sääsket voivat taas palata synnyinsijoilleen Lappiin! Ja mikä minä ole täällä meuhkaamaan. Parempi niin.
        Jännää on se, että vaikka olenkin lähestynyt vaakamystiikkaa monesta eri suunnasta, niin tämä "viehättävä vaaka" on pystynyt paljastamaan naamioni. Sen näkeminen on ensiarvoisen tärkeää kaikessa kommunikoinnissa.
        Hyvää ötyä ja sen jälkeen hyvää kesää!T: Savon sälli, leijona

        Aina vain paranee nuo sinun viestisi, paljastit hyvin itsesi viestissäsi, johon tämä vastaus tulee vähän myöhässä.
        Tunnen yhden Leijonamiehen lähituttavapiiristä, ja hän on jos niin voi sanoa parhaimpia ystäviäni, ellei paras. Hänen kanssaan kaikki jutut ja mielipiteet menevät lähes yksiin, ei ole koskaan ollut poikkipuolista sanaa. Jotenkin tuntuu, että hän on "sukulaissielu" :)) En voi sanoa tätä yleisesti, millaisia leijonat ovat, koska koko elämä, syntymästä asti muovaa ihmistä sen mukaan millaisessa elinympäristössä hän on kasvanut, onko saanut rakkautta ja oikeanlaisia virikkeitä elämäänsä, ja tietysti ne geenitkin jollain tapaa vaikuttaa, kuin myös kaveripiiri, työyhteisö - kaikki. Jokaisella on omanlaisensa elämä, ja näin täytyy ollakin. Toisten kanssa vain on helpompi tulla toimeen - näin se vain valitettavasti on.
        Tätä voisi jatkaa loputtomiin, mutta jääköön nyt tähän, kyllä sinä tiedät loput :). olethan ajatteleva ja tervejärkinen ihminen.

        Onnellista ja aurinkoista kesää sinulle, ja kiitos
        viestien vaihdosta - aikansa kun pyöritään, tullaan "samalle asemalle" :)) Eiks je!


      • X-pro*
        se viehkeä ;) kirjoitti:

        Aina vain paranee nuo sinun viestisi, paljastit hyvin itsesi viestissäsi, johon tämä vastaus tulee vähän myöhässä.
        Tunnen yhden Leijonamiehen lähituttavapiiristä, ja hän on jos niin voi sanoa parhaimpia ystäviäni, ellei paras. Hänen kanssaan kaikki jutut ja mielipiteet menevät lähes yksiin, ei ole koskaan ollut poikkipuolista sanaa. Jotenkin tuntuu, että hän on "sukulaissielu" :)) En voi sanoa tätä yleisesti, millaisia leijonat ovat, koska koko elämä, syntymästä asti muovaa ihmistä sen mukaan millaisessa elinympäristössä hän on kasvanut, onko saanut rakkautta ja oikeanlaisia virikkeitä elämäänsä, ja tietysti ne geenitkin jollain tapaa vaikuttaa, kuin myös kaveripiiri, työyhteisö - kaikki. Jokaisella on omanlaisensa elämä, ja näin täytyy ollakin. Toisten kanssa vain on helpompi tulla toimeen - näin se vain valitettavasti on.
        Tätä voisi jatkaa loputtomiin, mutta jääköön nyt tähän, kyllä sinä tiedät loput :). olethan ajatteleva ja tervejärkinen ihminen.

        Onnellista ja aurinkoista kesää sinulle, ja kiitos
        viestien vaihdosta - aikansa kun pyöritään, tullaan "samalle asemalle" :)) Eiks je!

        Kevät tuo lopulta kesän,mutta se tuo myös eroja menneen talven "yhteistyökumppaneista ja muista sidosryhmistä". Niin kävi myös xprolle, joka hyvästeltiin "Mun sydämeni tänne jää" laulun sanoin. Tämä tuntui aluksi liturgiselta ja turhalta näytelmältä, mutta ei kauaa. Kaksi ruusua ja hiekkalinnan tekoon tarkoitetut pieni lapio ja sanko halausten kera saivat toimittaa lahjojeni virkaa. Sitä vaan ei kukaan muu kuin minä tiennyt että ruusut luovutti vaakanainen, jolla on marsin trini venukseen. Ajattelin silloin myös fiktiivisen vaakanaisen antaneen minulle provoni anteeksi. Tämä tarina on tosi.


      • se.. (pro-arte) :)
        X-pro* kirjoitti:

        Kevät tuo lopulta kesän,mutta se tuo myös eroja menneen talven "yhteistyökumppaneista ja muista sidosryhmistä". Niin kävi myös xprolle, joka hyvästeltiin "Mun sydämeni tänne jää" laulun sanoin. Tämä tuntui aluksi liturgiselta ja turhalta näytelmältä, mutta ei kauaa. Kaksi ruusua ja hiekkalinnan tekoon tarkoitetut pieni lapio ja sanko halausten kera saivat toimittaa lahjojeni virkaa. Sitä vaan ei kukaan muu kuin minä tiennyt että ruusut luovutti vaakanainen, jolla on marsin trini venukseen. Ajattelin silloin myös fiktiivisen vaakanaisen antaneen minulle provoni anteeksi. Tämä tarina on tosi.

        filosofisesta viestistäs, jonka ymmärtämiseen tarvitaan syvää ajattelutapaa,
        pintapuolisille se jää arvoitukseksi. Minä "luulen" ymmärtäväni mitä tarkoitit. :)
        Sen vuoksi sanonkin sinulle, että;
        Tempora mutantur, nos et mutamur in illis.
        "Do ut des."
        Hyvää kesää!

        "pro-arte" :))


      • kässärin
        X-pro* kirjoitti:

        ..Helvetin tulessa? Vai palaako takasin keskusteluihin? Mutta AaaPeee toivoikin keskustelua ja minä vaan vähän autoin :\ ja kun pallo on kentällä, niin sitä potkitaan.

        kohdassako kuuluis antaa aplodit? hymiöitä kommenteissa onkin sen verran, että tyhmäkin ymmärtää.


      • "aasi"
        kässärin kirjoitti:

        kohdassako kuuluis antaa aplodit? hymiöitä kommenteissa onkin sen verran, että tyhmäkin ymmärtää.

        mutta viestis jäi tuuleen heijaamaan.Parempi nauraa kuin itkeä, vaikka tuntuu siltä että joiltain on se hymykin hyytynyt, vaikka ei pakkastalvi ollutkaan.
        Katkeroituneita mahtuu aina ilosilmäisten joukkoon, sellaisia, joille kaikki positiivinen on myrkkyä.
        Ahdistavaa olisi elää hymyttömässä maailmassa, ja siinneköhän tässä ollaan kovaa vauhtia menossa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      133
      5320
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3307
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1425
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1316
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1307
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1287
    Aihe