Olisi aika maalauttaa taloyhtiömme ulkoseinät.Neliöitä aitoineen päivineen on n.1300 ja joissain paikoissa hiukan homepiseitä erityisesti aidoissa. Talo yksikerroksinen joten nostureita ei liene tarvitse. Tarjouksia saatiin muutamia ja ja hinta vaihteli 11000-15500e välillä. Kysymys kuuluukin onko nuo hinnat tosiaan oikealla tasolla vai kyselläkkö vielä jostain muualta. Siis urakkaan kuuluu pesu homeenpoisto ja maalaus maaleineen.
Maalaksen hinta.
maalari--
3
655
Vastaukset
on noin 8,46 - 10,33/neliö, eli marginaalin sisällä.
15 v. sitten oli neliöhinta noin 40,- mk- maalari35v
misäpäin taloyhtiönne sijaitsee?.
voisimme antaa oman tarjouksen vielä.
[email protected] - rajoissa
Meillä maksaa tunnetun ja hyvämaineisen oululaisen maalausliikkeen tekemä ulkomaalaus kymmenisen tuhatta. Kyseessä on puutalo ja seinäpintaa 480 m2.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433364Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3572413Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan132265Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!801688- 861375
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541050SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs69956- 72881
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.25732Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4674