Meksikossa asuvia/ asuneita

muutto tulossa

Siis kaikki tieto tervetullutta. Lahinna ensin olisi saatava mielipiteita kumpi parempi Meksikonlahden puoli vai Caribian meren puoli, siis Yucatanin alueella? Olemme ajatelleet joko Meridan aluetta tai Tulumin- Carmenin aluetta.
Muchas gracias.

5

1427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Susa

      Itse asun taalla Playa del Carmenin alueella, Meridan aluekin on mukavaa, tietty jos rannasta pitaa niin carmen/tulum on parempi. Ja tietysti riippuu mita olette tanne tulossa tekemaan,lomailemaan vai toita.

      • muutto tulossa

        Tuohan oli mukava yllatys et joku paikallinen vastasi heti suoraan. Asumme talla hetkella taalla Espanjassa ja muutto sinne pain ollut ajatuksissa jo pidemman aikaa. Muuttomme ajankohtainen elo-syyskuussa ja asunto pitaisi loytaa sita ennen mielellaan. Minkalaisen villan/talon saa 2000-3000 Us$ kuussa esim. Playan alueelta? Pitas olla vah. 3 mh ja 2 kh allas iso plus ja puutarha myos. Vastaile vaik suoraan mun mailiin [email protected] kysymyksia on miljoona.
        Ps. mita muuten itse siel teet?


      • Carmenilla
        muutto tulossa kirjoitti:

        Tuohan oli mukava yllatys et joku paikallinen vastasi heti suoraan. Asumme talla hetkella taalla Espanjassa ja muutto sinne pain ollut ajatuksissa jo pidemman aikaa. Muuttomme ajankohtainen elo-syyskuussa ja asunto pitaisi loytaa sita ennen mielellaan. Minkalaisen villan/talon saa 2000-3000 Us$ kuussa esim. Playan alueelta? Pitas olla vah. 3 mh ja 2 kh allas iso plus ja puutarha myos. Vastaile vaik suoraan mun mailiin [email protected] kysymyksia on miljoona.
        Ps. mita muuten itse siel teet?

        Mua kiinnostaa myös asuminen Carmenin alueella ja on suunnitelmissa. Kaikenlainen käytännön tieto asunnon ja muun muuttamisen järjestelyn kannalta kiinnostaa todella. Mitä pitää huomioida ja tietää?


      • tietoa
        Carmenilla kirjoitti:

        Mua kiinnostaa myös asuminen Carmenin alueella ja on suunnitelmissa. Kaikenlainen käytännön tieto asunnon ja muun muuttamisen järjestelyn kannalta kiinnostaa todella. Mitä pitää huomioida ja tietää?

        Eipä taida Playa del Carmenilla asua suomalaisia, kun kukaan ei vastaile käytännön kysymyksiin.
        Kaikenlainen tieto olisi tarpeen.


      • Pöööpääääpö
        tietoa kirjoitti:

        Eipä taida Playa del Carmenilla asua suomalaisia, kun kukaan ei vastaile käytännön kysymyksiin.
        Kaikenlainen tieto olisi tarpeen.

        ...niillä on muutakin tekemistä kun roikkua Suomi24:sessa..... ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe