Meksikossa asuvia/ asuneita

muutto tulossa

Siis kaikki tieto tervetullutta. Lahinna ensin olisi saatava mielipiteita kumpi parempi Meksikonlahden puoli vai Caribian meren puoli, siis Yucatanin alueella? Olemme ajatelleet joko Meridan aluetta tai Tulumin- Carmenin aluetta.
Muchas gracias.

5

1608

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Susa

Itse asun taalla Playa del Carmenin alueella, Meridan aluekin on mukavaa, tietty jos rannasta pitaa niin carmen/tulum on parempi. Ja tietysti riippuu mita olette tanne tulossa tekemaan,lomailemaan vai toita.

• muutto tulossa

Tuohan oli mukava yllatys et joku paikallinen vastasi heti suoraan. Asumme talla hetkella taalla Espanjassa ja muutto sinne pain ollut ajatuksissa jo pidemman aikaa. Muuttomme ajankohtainen elo-syyskuussa ja asunto pitaisi loytaa sita ennen mielellaan. Minkalaisen villan/talon saa 2000-3000 Us$ kuussa esim. Playan alueelta? Pitas olla vah. 3 mh ja 2 kh allas iso plus ja puutarha myos. Vastaile vaik suoraan mun mailiin [email protected] kysymyksia on miljoona.
        Ps. mita muuten itse siel teet?

• Carmenilla
        muutto tulossa kirjoitti:

Tuohan oli mukava yllatys et joku paikallinen vastasi heti suoraan. Asumme talla hetkella taalla Espanjassa ja muutto sinne pain ollut ajatuksissa jo pidemman aikaa. Muuttomme ajankohtainen elo-syyskuussa ja asunto pitaisi loytaa sita ennen mielellaan. Minkalaisen villan/talon saa 2000-3000 Us$ kuussa esim. Playan alueelta? Pitas olla vah. 3 mh ja 2 kh allas iso plus ja puutarha myos. Vastaile vaik suoraan mun mailiin [email protected] kysymyksia on miljoona.
        Ps. mita muuten itse siel teet?

Mua kiinnostaa myös asuminen Carmenin alueella ja on suunnitelmissa. Kaikenlainen käytännön tieto asunnon ja muun muuttamisen järjestelyn kannalta kiinnostaa todella. Mitä pitää huomioida ja tietää?

• tietoa
        Carmenilla kirjoitti:

Mua kiinnostaa myös asuminen Carmenin alueella ja on suunnitelmissa. Kaikenlainen käytännön tieto asunnon ja muun muuttamisen järjestelyn kannalta kiinnostaa todella. Mitä pitää huomioida ja tietää?

Eipä taida Playa del Carmenilla asua suomalaisia, kun kukaan ei vastaile käytännön kysymyksiin.
        Kaikenlainen tieto olisi tarpeen.

• Pöööpääääpö
        tietoa kirjoitti:

Eipä taida Playa del Carmenilla asua suomalaisia, kun kukaan ei vastaile käytännön kysymyksiin.
        Kaikenlainen tieto olisi tarpeen.

...niillä on muutakin tekemistä kun roikkua Suomi24:sessa..... ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      81
      1233
    2. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      42
      824
    3. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      72
      719
    4. Pisa-tulokset.....

Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden
      Maailman menoa
      240
      717
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      591
    6. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      46
      575
    7. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      77
      560
    8. 37
      512
    9. Tiedät että on

Tunteita yhä ja edelleen. Ehkä molemmin puolin.
      Ikävä
      24
      505
    10. Jos ajattelit että

Annan anteeksi niin en anna.
      Ikävä
      26
      482
    Aihe