mikä on teidän mielestä vähän esim housujen mitoissa,jos ne ilmotetaan tuumakokona,kuten esim vyötärö tai lantio,niin ku niis yleensä on se ekana??
mikä on ns laiha?
mikä o pienin tuumakoko,minkä ootte housuissa huomannu,pitäny tms??
tuumakoot
11
2869
Vastaukset
- no...
Ikinä en oo 24 tai 26 tuumaa missää nähnyt, jossei oo kyse lastenvaatteista. 28-38" on kai ne normaalit.
- AngelWhite
32/34" kokoo olevat housut isot?
- on vy
27 tuumaa farkuissa ja lahje 30". Enpä oo erityisen laiha, kun en oo pitkäkään.
Ei mulla kyllä ole syömishäiriötäkään.- AngelWhite
aika pieni/nuori?
- puhutaanko samasta?
AngelWhite kirjoitti:
aika pieni/nuori?
Mä oon 181 cm pitkä ja mul on parit farkut, joiden tuumakoko on 27/36 (pakko olla toi pisin lahje, ku oon niin pitkä), yksis housuis on 28/36 ja yksis kai 29/36. Mut eihän alle 30 tos leveydes oo edes vähän. Mun mielestä yli 32 on jo aika paljon.. Ja ite en siis oo mitenkään kauheen laiha, jotain 58 kg.
- tuumakoko 24-25
puhutaanko samasta? kirjoitti:
Mä oon 181 cm pitkä ja mul on parit farkut, joiden tuumakoko on 27/36 (pakko olla toi pisin lahje, ku oon niin pitkä), yksis housuis on 28/36 ja yksis kai 29/36. Mut eihän alle 30 tos leveydes oo edes vähän. Mun mielestä yli 32 on jo aika paljon.. Ja ite en siis oo mitenkään kauheen laiha, jotain 58 kg.
Mun tuumakoko on 24-25, dieseliiltä löytyy ainakin. oon pitkä 162 cm. Painan 42 kg.
- tuiliu*
puhutaanko samasta? kirjoitti:
mietin ku mulla on farkut 25/30 vaihtelee valmistajan ja mallin mukaan jotkut on 26/30 ja musta oon siltikin paksu.. mut yleensä ei löydy tota 25 kokoa eli 26 on usein pienin. eli 25 taitaa siis olla aikuisten vaatteissa pienin farkkukoko....
- Aliaslady86
tuiliu* kirjoitti:
mietin ku mulla on farkut 25/30 vaihtelee valmistajan ja mallin mukaan jotkut on 26/30 ja musta oon siltikin paksu.. mut yleensä ei löydy tota 25 kokoa eli 26 on usein pienin. eli 25 taitaa siis olla aikuisten vaatteissa pienin farkkukoko....
25 tuumaa lantio ja 30 pituus aika passeli mullekin.. nykyisin onlyltä löytyy kyseistä mittaa ainakin... ja koothan on nykyään lähes kaikkialla "isontuneet" eli ESIM. only farkuissa koko 32/32 vastaa pitkälti entistä kokoa 34/32. ja tuo 25/30 on sama kuin 32/30.. you know... (= eli nykyään ihmiset on että jee mahdun pienempii vaatteisiin, todellisuudessa vaatteista on tullut suurempia..
- uteliasiita
kyseessä on matalavyötäröiset housut,eli lantiomallia...onko ne sillon isot,kun niitten vyötäröä ei voi tietää..
- taaaaas
"mikä o pienin tuumakoko,minkä ootte housuissa huomannu,pitäny tms??"
Just tätä. Sitten kilpaillaan ja ylpeillään kenellä on pienin koko. Tosi rakentavaa keskustelua. - mitä..
kaupasta löytyy, eli 24/pituudella ei väliä. Ja silti housut ovat isot, haluaisin löytää minulle hyvin istuvat farkut mutta ei löydy..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076904- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483806Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513498
- 1883445
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242949- 672654
- 462491
- 131854