Carrefour Torremolinos

Kiharapää*

Heips kaikki tietäväiset!
Miten pääsen torren keskustasta Carrefour tavarataloon joka on avattu Torren laitamille? Carrefourissa on aivan mahtava ruoka-osasto!

9

2701

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -juna

Eikös Montemarin asema ole aika lähellä? Paikallisbussin reiteistä en tiedä, mutta niillä pääsee ainakin markkina-alueen viereen eikä sieltä ole mahdoton kävelymatka. Taxikaan ei varmaan maksa montaa euroa.

• caracanioas

Joo, Montemarin pysäkki on se lähin.
        Myös El Pinillon stopilta pääset kävellen.
        el Pinillolta menet radan ali ja lähdet kävelemään oikealle. Sen saman tien varressa on mm. paikallinen palolaitos ja Carrefour on n. reilun kilsan päässä.

Ehdottomasti käymisen arvoinen paikka, vastaa Suomessa lähinnä Prismaa valikoimiltaan.

Ja suomalaisia kiinostava viinahyllykin on kymmeniä metrejä pitkä.

• Ap.
        caracanioas kirjoitti:

Joo, Montemarin pysäkki on se lähin.
        Myös El Pinillon stopilta pääset kävellen.
        el Pinillolta menet radan ali ja lähdet kävelemään oikealle. Sen saman tien varressa on mm. paikallinen palolaitos ja Carrefour on n. reilun kilsan päässä.

Ehdottomasti käymisen arvoinen paikka, vastaa Suomessa lähinnä Prismaa valikoimiltaan.

Ja suomalaisia kiinostava viinahyllykin on kymmeniä metrejä pitkä.

Kiitos hyvistä vinkeistä! Olen innoissani kun taas pääsen shoppaamaan Carreen! Eikä tarvitse mennä Malagaan asti! Kannattaa hakea aurinkorasvat, kaljat (30 tölkkiä 10,50€!), limut, laastarit, kaikki tuliaiset... Ihan mitä vaan!

• Joudunko maksamaan

Vanha ketju, mutta pienen vedonlyönnin tuloksena kyselenkin, että muistaako kukaan milloin Torren Carrefour on avattu?

• Tsempp

2006 kesällä.

• 13+6
        Tsempp kirjoitti:

2006 kesällä.

Ei siitä noin paljon aikaa ole

• Anonyymi

upiteerataan ihan hyvin vuoksi

• Anonyymi

Onpa sinulla hyvi !

• Anonyymi

Hih hala huu ja kullia perseeseen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      197
      6841
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2026
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1678
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1380
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1228
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1098
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1055
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      977
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      919
    Aihe