Terve Suomen siniristilippu!
Näin on pakko kirjoitella avaustervehdykseksi.
Tätä palstaa kun ei oikein hyvin huomata.
Ei oikein osallistuta.
Ei oikein kirjoitella.
"Sinua" - Suomen siniristilippumme - ei taideta oikein isommin nykypäivänä kunnioittaa?
Mitä "Sinä" luulet syynä tähän arvostukseesi olevan?
"Sinähän" olet meitä KAIKKIA suomalaisia varten tehty.
Kaksi "veikkosta synnytti Sinut" - ja Suomen itsenäisyyden kunniaksi Sinut "vertauskuvakseen" ottivat.
"Sinä" kelpaat minulle.
Minä kunnioitan ja arvostan "Sinua!"
"Sinut" kun käteeni otan - tunnen ylpeyttä ja nöyryyttä samanaikaisesti.
Onko mitään tilaisuutta olla käyttämättä glooriaasi?
En ole kuitenkaan "äärikiihkolainen Sinun vuoksesi" - jokaisen itsenäisen maan lippua on kunnioitettava.
P.S. Myös silloin kun itsenäisyyttä ei ole, mutta eri kansat sitä itselleen toivovat...
ONNEA SINIRISTILIPPU - 90 v !
TimoPerttilä
3
1707
Vastaukset
- onnittelut.
Kiskaisin juhlakalun aamulla salkoon.
- ...................
Mitä helvetin kiksejä sä saat kun sä näät jonkun rätin roikkuvan lipputangossa?
- arvostus on matala
Tänään jälleen kerran Suomen lippua on häväisty nostamalla se salkoon Suomalaisten lahtarin päivänä.
Miksi tällainen törkeys Suomessa sallitaan???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1782176Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli561457Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2161327Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi561182Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus801160Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e391089- 681006
- 64998
Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.125994Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy224935