6kk lapselle? Eli millainen on bulgarian ilmasto, onko yhtä tukahduttavaa lämpö kuin suomessa..mietin vain reissua pienen lapsen kannalta. Varjoja tietysti löytyy...
onko heinäkuussa
9
1138
Vastaukset
- alkup.
Kyseessä olisi heti heinäkuun alku!!!!!
- ...
En tiedä heinäkuusta, mutta viimevuonna elokuussa oli bulgariassa 43 kun oltiin, joten varmasti heinäkuussakin melko kuumaa pienen lapsen kannalta.
- on varjossa
... kirjoitti:
En tiedä heinäkuusta, mutta viimevuonna elokuussa oli bulgariassa 43 kun oltiin, joten varmasti heinäkuussakin melko kuumaa pienen lapsen kannalta.
heinäkuussa.
Mutta on siellä paljon perheitä pikkulapsien kanssa.
Hellehattua päähän, aurinkovoidetta ja juotavaa riittävästi, se toimii niin lapsilla kuin aikuisilla.
Iho voi palaa tosi herkästi, 15 minuutissa.
Illalla sen vasta tuntee, ei juuri silloin auringossa ollessa.
Itse olen kerran rakkuloilla ollut, kuume-alilämpö vaihtelevassa tilassa kolme päivää helleripuli. Se oli aika kauheaa.
- luftluft
Eipä sitä varmasti tiedä minkälainen sää on
heinäkuussa.Yleensä lämmintä,mutta muutama vuosi
taakse päin oli Kultahietikollakin viileää heinäkuun
alkupäivinä.
Eli epävakaista voi olla,sadetta ja ukkostakin.
Eihän Bulgaria mitään trooppista aluetta ole,eli
ei lämpötakuuta.
Mutta pitää ajatella positiivisesti ja toivoa
leppoisaa ilmaa .Hauskaa lomaa.- alkaen on
helteistä elokuun loppuun.
Satunnaiset ukkossadekuurot viilentävät ilmaa, voi sataa kovalla voimalla pari tuntia tai koko yönkin, jolloin vesi voi tulvia vielä aamulla jossain paikoissa.
Ukonilmat voivat olla "tajunnan räjäyttävän" kovia, meillä ei niin voimakkaita ole. Salamoita välähtelee tuhansia Mustan meren päällä pimeässä yössä.
- kunnon suojaus
Oletko kuullut,että lapsille ja aikuisillekin on
vaatteita joissa on aurinkosuojaus.
Itse olen ostanut pienelle pojalleni,hatun,haalarit,
housut,paidan ja olen ollut tyytyväinen.
Näitä HYPHEN tuotteita löytyy muitakin.
Ainoa huonopuoli on hinta.
Mutta kuten sanoin kannattaa.Sitten vielä kunnollinen rasvaus vauvalle kasvoihin ja siinä se.
Ja tietysti nestettä pitää muistaa tarjota usein.
Hyvää matkaa.- kkkkkk---
säät vaihtelee samoinkun meillä suomessa . mutta muuten bulgariassa ei ole ilman kosteus yhtä korkea kun etelämmässä , myös pientä tuulen virettä ..... meillä oli viime heinäkuussa 22- 25 astetta . ja parina päivänä muutamat ukkoskuurot ..... voihan sitä helleaaltokin osua kohdalle......
- tietämätönbultsi
Selitätkö mitä ovat nämä HYPHEN vaatteet.
En ole ikänä kuullutkaan.
Vedätätkö? - Meditex
tietämätönbultsi kirjoitti:
Selitätkö mitä ovat nämä HYPHEN vaatteet.
En ole ikänä kuullutkaan.
Vedätätkö?Meditex näyttää myyvän Hypheneitä netissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882