Rahanvaihdosta vielä

.........

Jos nyt Suomessa vaihtaisin 200euroa lateiksi Forexilta, niin paljonko voi "voittaa", jos vaihtaisi vasta Riiassa? Elikkä onko niissä suuria eroja?

8

4463

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riganieki

      Älä vaihda Suomessa!

      • Chr300

        Itse olen vaihtanut Viron kruunut ja muut valuutat Suomessa Forexilla.
        Miksei Suomessa???


      • Riganieki
        Chr300 kirjoitti:

        Itse olen vaihtanut Viron kruunut ja muut valuutat Suomessa Forexilla.
        Miksei Suomessa???

        Forex on kyllä siitä ihan hyvä, että voit vaihtaa takaisinkin josko oikein kovin jää käteen lateja reissulta. Heidän kurssi ei ole kovin hyvä.
        Riiassa on rahanvaihtopisteitä, ja ennen kun vaihtaa , kannattaa katsoa oven pielestä ilmoitustaulusta kurssi. Tottavie ottavat aina hieman välistä, jotta elävät jotenkin. Ei kuitenkaan kannata vaihtaa paikassa, jossa et etukäteen voi nähdä vaihtokurssia.


    • halvinta

      Nosta luottokortilla suoraan lentokentällä, tulee halvimmaksi.

      Vaihdoin 60 euroa vanhan kaupungin rahanvaihtopisteessä, sain vain 34,15 latia, eli firma veti välistä yli 10 euroa noinkin pienestä summasta (1/6 osa). Kurssi oli kait joku 0,6 tuossa pisteessä, vaikka 0,7 on lähempänä totuutta. Visalla suoraan kentältä, niin menee vain se pankin veloittama 2%.

      • Riganieki

        Huh! No, jopas vietiin turistia kuin metrin mittaa kangaskaupassa. 60 latia on noin 42 euroa. Tietty nuo vaihtopisteet aina hieman ottavat, mutta tuo on aika paha jo. Kuten toiseen viestiinkin vastasin, kannattaa ennen vaihtoa katsoa kurssi. Ja ellei ole mistä katsoa, seuraavaan paikkaan vaan.
        Ellei montaa kertaa aio vaihtaa rahaa, on se käteisautomaatti kyllä mielestäni ihan ok.


      • päin
        Riganieki kirjoitti:

        Huh! No, jopas vietiin turistia kuin metrin mittaa kangaskaupassa. 60 latia on noin 42 euroa. Tietty nuo vaihtopisteet aina hieman ottavat, mutta tuo on aika paha jo. Kuten toiseen viestiinkin vastasin, kannattaa ennen vaihtoa katsoa kurssi. Ja ellei ole mistä katsoa, seuraavaan paikkaan vaan.
        Ellei montaa kertaa aio vaihtaa rahaa, on se käteisautomaatti kyllä mielestäni ihan ok.

        Kyllä 60 latia on mielestäni noin 84 euroa eikä 42 e. Kurssi on noin 0,7 eli yksi euro on noin 0,7 latia ja yksi lati on noin 1,4 euroa.


      • tarkista mitä saat
        päin kirjoitti:

        Kyllä 60 latia on mielestäni noin 84 euroa eikä 42 e. Kurssi on noin 0,7 eli yksi euro on noin 0,7 latia ja yksi lati on noin 1,4 euroa.

        Tutulta kuulin, että olivat vaihtaneet jossain katukojussa rahaa. kaikki ok, summa täsmäsi, mutta... He saivat Liettuan rahaa, jolla ei Riiassa tee mitään, eikä ole minkään arvoista. Minä nostan kortilla automaatista niin tiedän ainakin että rahat oikeita.


      • Riganieki
        päin kirjoitti:

        Kyllä 60 latia on mielestäni noin 84 euroa eikä 42 e. Kurssi on noin 0,7 eli yksi euro on noin 0,7 latia ja yksi lati on noin 1,4 euroa.

        Aivan oikeassa olet. Väärinpäin :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      141
      8604
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1413
    3. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      60
      1199
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1185
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      90
      1067
    6. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      140
      1028
    7. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      798
    8. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      795
    9. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      771
    10. 42
      716
    Aihe