Mitä mieltä olette tulevasta uudistuksesta, jossa yhdistettyyn tulee vain yksi kilpailumuoto eli yksi hyppykierros 10 kilometrin hiihto-osuus takaa-ajolähtönä.
Itse olen sitä mieltä, että yhdistetyssä saisi olla kaksi kilpailumuotoa: sprinttikisa (yksi hyppy 7,5 km hiihto) ja normaalikisa (kaksi hyppyä 15 km hiihto). Näin arvokisoissa olisi ainakin kaksi mahdollisuutta saalistaa henkilökohtainen mitali. Hyvää tuossa uudistuksessa on kuitenkin se, että hurrikaanisprintti ja massalähtö jäävät pois. Ne kun tuntuvat lähinnä väkisin väännetyiltä kilpailumuodoilta.
Yhdistettyyn tulossa vain yksi kilpailumuoto!
2
796
Vastaukset
Nyt siellä tulee olemaan entistä enemmän niitä pikkupenskoja, jotka juuri ja juuri jaksavat hissutella maaliin sen kympin matkan. Ja suurin osa (ellei kaikki) näistä penskoista kuuluu Suomen "maajoukkueeseen". Onhan se makkeeta kuulua maajoukkueeseen jotain 13-vuotiaana, kun ei kerta parempiakaan ole.
- Hyppääjien lajiksi muuttumassa
Eivät sellaiset hirmuhiihtäjät kuin esimerkiksi Hannu Manninen oli, enää pysty tekemään mahtavia kirejään. Juuri niillä viimeisillä viidellä kilsalla Hannu aina otti näitä mäkihyppääjä pikkupoikia kiinni.
Ja samoin tuurin osuus mäkihyppyosuudella kasvaa kun vain yksi hyppykierros hypätään.
En kyllä kannata tuota systeemiä. Onks arvokisoissakin sitten vain kaksi lajia? Yksilö matka ja joukkuekisa? Tyhmää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt414628Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532504Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391014Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611005Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh68879- 113868
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70844- 137795
- 48780
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,48736