Coca-Cola toimii puhdistusaineena ja syövyttää erityisen hyvin
Jos haluat poistaa ruosteen autosi kromipuskurista, sekin onnistuu kolalla.
Kun haluat putsata ruosteisen ruuvin, yksinkertaisesti käytä pesusientä kolassa, ja sen jälkeen hankaa ruuvia sienellä kahden minuutin ajan. Ja katso, ruuvisi on puhdas.
Lue lisää:
http://tinyurl.com/4bv2d7
Ruosteenpoisto autosi kromipuskurista
6
2272
Vastaukset 6
- irroittaa
Coca-Colasta on aina puhuttu, että se irrottaa ruosteen, se on täyttä paskaa se ei irrota tippaakaan ruostetta.
Olin aikoinaan kaljafirmassa töissä ja siellä testailtiin Coca-Colan ruosteenirrotuskykyä ruosteisilla nauloilla ja työkaluilla, eikä viikon liottelunkaan jälkeenkään ollut havaittavissa olevaa muutosta näkyvissä.- parhainta tai
Sitruumahappo
- nam...
palalla hinkaten ja kyll kiiluuu..
- Ei kuki kromit
Ostin Tre Autoasista Finisolin RST-hoitoainetta eipä tarvii enään miettiä tuleeko kukkia putkenpintaan kun käyttää sitä. Vinkki tuli kaverin töistä, käyttävät tehtaan koneissa rosteriosien suojaamiseen ja hyvin on toiminut. Ei näy käpälän jäljet kromissa kun porukka lääppii vanin nokkarautoja. Häivyttää jännästi jäljet pois heti. Ei ole sitten mikään pesuaine vaan puhtaalle pinnalle levitettävä hoitoaine.
- joo niin vissiin
ei kyllä toimi tuo juttu, coca cola on toki vahvaa ainetta mutta höpö höpö ei toimi :)
- Anonyymi
Coca-Colassa on fosforihappoa, jolla saa kyllä ruosteen katoamaan. Tosin sitä on sen verran vähän, etteivät hampaat heti liukene siihen, mutta vähän kuitenkin. Toimii se ainakin WC pytyn puhdistajana, ellei parempaa ainetta ole saatavilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091320
- 45901
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50726Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129674- 70666
- 67616
- 53597
- 55555
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93473Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20470Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32458- 34457
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115453- 49447
- 51445
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e85441- 5438
- 52403
- 42400