NAISET

jotka niin

mielellään täällä haukkuvat neitsyt miehiä. Onko teillä omaa elämää? Elättekö vain ja ainoastaa miehen kautta? Jokainen tekee elämästään juuri niin kiinnostavan ja mukavan kun itse haluaa. Voit itse vaikuttaa elämääsi.

Kaikki pettymykset ovat vaan omia odotuksia ja toiveta toisesta ihmisestä. Jokainen kuitenkin elää niin kuin haluaa se kannattaa hyväksyä. Niinhän tekin tytöt elätte ihan vaan sitä omaa elämää kitisten ympäriinsä.

Unohtakaa kitinät ja alkakaa elää ja kasvamaan henkisesti.

T:Nainen

14

1871

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elin neitsytmiehen elämää

      Niin, minulla oli elämä, kunnes tapasin neitsytmiehen. Aika neitsytmiehen kanssa ei ollut minun elämää, kaikki tapahtui neitsytmiehen ehdoilla. Nyt olen aloittanut elämäni alusta ilman neitsytmiestä.

      • Missukka

        Oliko se osin sinun virheesi, eli otatko syytä itseesi kun annoit päätäntävallan pois itseltäsi itse valitsemallesi henkilölle?

        Neitsytluonne on mukautuvainen, joten hän ei ehkä nähnyt sinun ylimukautuvuuttasi (eikä osannut kannustaa sinua itsenäisemmäksi).


      • on..

        loppujen lopuksi kuitenkin niin, että jokainen on ihan itse vastuussa omasta tyytyväisyydestään - parisuhteessaankin. jos itsenäisyytesi menetät, et voi syyttää siitä ketään.


      • Minä jätin sen idiootin!
        Missukka kirjoitti:

        Oliko se osin sinun virheesi, eli otatko syytä itseesi kun annoit päätäntävallan pois itseltäsi itse valitsemallesi henkilölle?

        Neitsytluonne on mukautuvainen, joten hän ei ehkä nähnyt sinun ylimukautuvuuttasi (eikä osannut kannustaa sinua itsenäisemmäksi).

        Sopeutumista ja yhteispeliä vaaditaan yhteiselämässä molemmilta. Neitsyt ei tuohon pysty.


      • jätin neitsytmiehen
        on.. kirjoitti:

        loppujen lopuksi kuitenkin niin, että jokainen on ihan itse vastuussa omasta tyytyväisyydestään - parisuhteessaankin. jos itsenäisyytesi menetät, et voi syyttää siitä ketään.

        Nyt voin taas elää ihmismäistä elämää oman itsenäni!

        Todella otin vastuun takaisin itselleni. Neitsyen kanssa ei voi elämäänsä jakaa, neitsyt ottaa sinut kokonaan.

        En minä ketään syytä, vanhingosta viisastuneena vaan annan vinkkiä muille.

        Kenenkään ei parane jäädä riutumaan epäonniseen suhteeseen, poljalta ei ole kuin yksi tie eteenpäin ja se on ylöspäin!


      • Missukka
        Minä jätin sen idiootin! kirjoitti:

        Sopeutumista ja yhteispeliä vaaditaan yhteiselämässä molemmilta. Neitsyt ei tuohon pysty.

        Ei ollut tarkoitus loukata. Jos väität että neitsyt ei ole sopeutumishaluinen tai -kykyinen niin vähänpä meitä ymmärrät.

        Vastuun ottaminen omista teoista on arvokas asia ja siitä muistuttaminen ei mielestäni ole ylimielistä tai törkeää. Niinhän sinä loppujen lopuksi teitkin eli lopetit suhteen.


      • aina paremmin
        Missukka kirjoitti:

        Ei ollut tarkoitus loukata. Jos väität että neitsyt ei ole sopeutumishaluinen tai -kykyinen niin vähänpä meitä ymmärrät.

        Vastuun ottaminen omista teoista on arvokas asia ja siitä muistuttaminen ei mielestäni ole ylimielistä tai törkeää. Niinhän sinä loppujen lopuksi teitkin eli lopetit suhteen.

        viisastelkoon itseksensä yksiksensä puolestani!


      • Missukka
        aina paremmin kirjoitti:

        viisastelkoon itseksensä yksiksensä puolestani!

        Väitit minua ylimieliseksi. Minulle ylimielinen on sellainen, joka ei vaivaudu.

        Toki kokemasi vääryydet eivät siitä vähene, vaikka omaa osuuttasi esiin toinkin. Se lie itsestään selvää.
        En tiedä, mitä sinulle on tapahtunut. Minua kummastuttaa, mikä sanomassani on niin törkeää. Omat virheensä pitää myöntää, hyväksyä ja jatkaa eteenpäin. Sinä (mielestäni ylimielisesti) pidät mielipiteesi ja olet julistanut sodan yhtä aurinkomerkkiä edustavia kohtaan.
        Neitsyelle ominainen jatkuva tiedonjano ei minulle ole sama kuin se, että tiedän aina paremmin kuin muut.


    • Elämä alkoi uudelleen!

      Jokaisen todella pitäisi oivaltaa tämä:
      "Elättekö vain ja ainoastaa miehen kautta? Jokainen tekee elämästään juuri niin kiinnostavan ja mukavan kun itse haluaa. Voit itse vaikuttaa elämääsi."

      Yksinkertaisimmillaan tuon toteutus ei vaadi muutakuin hankkiutua eroon neitsytmiehestä!

      • Miss Blue

        ..eipä noi teidän jutut oo miksikään muuttuneet.Aina vaan surullisempaa luettavaa. Tiedätkö mitä, se että väität, että neitsyet ei kykene sopeutumaan, on kyllä silkkaa sontaa. Kyllä sitä nyt on vaan pakko ollut sopeutua viime aikoina. Olen saanut ihan kyllikseni teidän kaikkien puheista. Eikö teillä ole koskaan mitään hyvää sanottavaa? Kyllä, välillä kritiikkinne on ihan aiheellista, mut välillä menette ihan liian pitkälle. Kyllä minäkin voisin tulla teidän muiden palstoille teitä solvaamaan, mut se ei kauheesti kiinnosta. Teillä taas taitaa olla pakkomielle siihen....


      • ennen kuin neitsyt itse
        Miss Blue kirjoitti:

        ..eipä noi teidän jutut oo miksikään muuttuneet.Aina vaan surullisempaa luettavaa. Tiedätkö mitä, se että väität, että neitsyet ei kykene sopeutumaan, on kyllä silkkaa sontaa. Kyllä sitä nyt on vaan pakko ollut sopeutua viime aikoina. Olen saanut ihan kyllikseni teidän kaikkien puheista. Eikö teillä ole koskaan mitään hyvää sanottavaa? Kyllä, välillä kritiikkinne on ihan aiheellista, mut välillä menette ihan liian pitkälle. Kyllä minäkin voisin tulla teidän muiden palstoille teitä solvaamaan, mut se ei kauheesti kiinnosta. Teillä taas taitaa olla pakkomielle siihen....

        muuttaa tapansa, mikä on silkka mahdottomuus. Menneisyys ja muistot piinaavat neitsyenuhreja ikuisesti.

        Kannan ikuista neisyen aiheuttamaa haavaa ja arpea, mikä ei ikinä parane, hamaan kuolemaani. Aina se jostain kumpuaa ylös - ikävä, katkera - muisto neitysestä.

        Ei voi mitään, yksikään neitsyt ei elämässäni ole mitään positiivista saanut aikaan. Liitytkö sinä Miss Blue heidän joukkoonsa?


      • codetsu
        ennen kuin neitsyt itse kirjoitti:

        muuttaa tapansa, mikä on silkka mahdottomuus. Menneisyys ja muistot piinaavat neitsyenuhreja ikuisesti.

        Kannan ikuista neisyen aiheuttamaa haavaa ja arpea, mikä ei ikinä parane, hamaan kuolemaani. Aina se jostain kumpuaa ylös - ikävä, katkera - muisto neitysestä.

        Ei voi mitään, yksikään neitsyt ei elämässäni ole mitään positiivista saanut aikaan. Liitytkö sinä Miss Blue heidän joukkoonsa?

        ihan saama mitä merkkiä toinen on
        jos ei sovi yhteen niin mitä sitä väkisin
        yhteen liitymään
        täysin turhaa on toista soimata
        jos väärän parin on toiselleen hommannu

        siitä voi vaan syyttää itteensä
        jos siitä ottaa elämän tehtävän varotella muita niin
        se on jo sairautta
        moow oon

        kinaan tarvitaan aina kaksi ja tällä palstalla en oo huomannu että toinen osa puoli olis paljon ääneen päässy

        yksi puolinen haukkuminen on kuin tuuleen huudettu herjaus
        se kuulee harvat ja nekin sen unohtaa...


      • neitsyt:m
        ennen kuin neitsyt itse kirjoitti:

        muuttaa tapansa, mikä on silkka mahdottomuus. Menneisyys ja muistot piinaavat neitsyenuhreja ikuisesti.

        Kannan ikuista neisyen aiheuttamaa haavaa ja arpea, mikä ei ikinä parane, hamaan kuolemaani. Aina se jostain kumpuaa ylös - ikävä, katkera - muisto neitysestä.

        Ei voi mitään, yksikään neitsyt ei elämässäni ole mitään positiivista saanut aikaan. Liitytkö sinä Miss Blue heidän joukkoonsa?

        >>>>>Kannan ikuista neisyen aiheuttamaa haavaa ja arpea, mikä ei ikinä parane, hamaan kuolemaani. >>>>
        Olen neitsytmies, mutta en ole tehnyt sinulle enkä muillekaan mitään pahaa. Olis jo korkea aika hoitaa oma mielenterveytesi kuntoon.


      • Miss Blue
        ennen kuin neitsyt itse kirjoitti:

        muuttaa tapansa, mikä on silkka mahdottomuus. Menneisyys ja muistot piinaavat neitsyenuhreja ikuisesti.

        Kannan ikuista neisyen aiheuttamaa haavaa ja arpea, mikä ei ikinä parane, hamaan kuolemaani. Aina se jostain kumpuaa ylös - ikävä, katkera - muisto neitysestä.

        Ei voi mitään, yksikään neitsyt ei elämässäni ole mitään positiivista saanut aikaan. Liitytkö sinä Miss Blue heidän joukkoonsa?

        ..liittyä Neitsyiden joukkoon,kuule,mä olen sitä jo,olen ollut jo 15 vuotta ja risat. Ja hyvin pyyhkii..tai no ei ihan aina...mä en vaan ymmärrä.Kai neitsyet nyt jotain hyvääkin saa aikaan,eihän me nyt niin kamalia voida olla?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6139
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      521
      3719
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      186
      3560
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2774
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2489
    6. 284
      2194
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1583
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      108
      1480
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1429
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1210
    Aihe